apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

emmi

levyraadissa mäkin sen piha ilman sadettajaa videon näin...
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

mäkin katsoin silloin kun toni oli ja silloin kun sipe oli. ja silloinhan kun sipe siellä levyraadissa oli, siis vielä raakel lignenin (en osaa kirjottaa) aikaan niin siellä näytettiin donkkareiden pyhimys viedo... ja tonihan on siinä se "kärsivä". ja sipe oli niin lutunen kun se sanoi kritiikiksi etä "ei tonia saa kiduttaa" tai jotain sinne päin. terkkuja vaan sipelle!

ja tosiaan niiden pitäis ottaa sinne asia vieraita. itse asiassa musta siellä on alkanut nyt rubenin aikaan olla yhä enemmän tämmösiä turhia tyyliin missit ja kaiken maailman tv juontajat tai poliitikot! ne voi ihan keskenänsä arvostella niitä niiden videoiden ralliautoja (lainaus jouhulta.  :-* ) omalla kotisohvalla. Amatöörejä ei niihin nojatuoleihin tarvittas!

R.Stiller; lähinnä ärsyttävä inhottava ja pöpöttää siihen kameraan kuin olis kymmenen vuotias yleisö... tosin niin siellä taitaa ollakin. musta raakel lignen oli parempi paitsi että sitä sen kaula-aukkoa oli inhottava katella. mut se ei ollu tommonen lässyttäjä niinku toi Ruben!  :-/

salza*

juu,sipe oli kyllä lutunen ku se sano sen tonia ei saa tappaa jutun. ;D

mun mielestä ruben on parempi ku rakel. se vaa nauro koko ajan se muija. välillä vaikutti niiiiin tekopirteä. yack.

jouhu

Mäkin katoin ne missä Toni ja Sipe oli... ;D *wirn* Mustakin oli tosi söpöö, kun Sipe sano, että "ei Tonia saa tappaa." En mä tiiä Sipe sano sen vaan, niin kivasti!  ;D :D
*wirn, wirn*
Siitä mä en muista paljoo mitää siitä raadista, missä Toni oli. Mä olin vaan jotenkin, niin tohkeissani siitä, kun se oli siinä. En siis muista...mitään. Muista vain, kun sillon oli joku nightwishin kappale ja se Rakel kysy jotain, että pelottiko ja Toni sano, että "muako? eiii..."
Mä en oikein osaa sanoo kumpi on parempi rakel vai tää ruben...Molemmat on jotenki, niin yäkkis ihmisii..tai jotain...

rautalintu

Sillon kun Toni oli raadissa siellä näytettiin mm. Tauno Palon video, niin kaikki muut anto 10, paitsi Toni 8. Sitten hän meinasi vaihtaa ysiin, mutta ei vaihtanu.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

Hyi yäks muistan ton Tauno Palo jutun. Tai siis se oli joku Roopen laulu yms, ja mä ja mun kaveri kirottiin siinä että tää ei voi voittaa ja ruettiin lähinnä nauramaan kun ihminen toisensa jälkeen anto kympin. Mut sitte oli edes yks järkevä eli Toni joka anto kasin. Että se oli söpö kun se päivitteli sitä miten sitä hävetti antaa niin paljon huonompi kuin mitä muut. Ja se koko ajan puhuessaan tutki kynnen alustojaan sillä kynällään... olin ihan houreessa kun katoin sitä toni jaksoa. :-* <- tonille.  ;D

muuten tuukka pitäisi saada levyraatiin.  :D

punainen

Tuukka olis niin makee nähä jossain tollasessa :) Kun mulla ei oo juuri minkäänlaista käsitystä Tuukan musamausta tai ylleensäkään mitä sen miehen päässä liikkuu, siis kaikkihan sen sanomiset on ollu aina täyttä asiaa ja sen asiaa olis kiva kuulla enemmänkin :)

Lerppa

Nii, Tuukka ilmeisesti puhuu vaan sillon kun sillä tosiaan on jotain sanottavaa :) Mun mielestä se on hyvä juttu. Sen kanssa on muutenkin kiva jutella just siksi kun se ei hölise turhia :)
Mä inhoan small talkia, yleensä ihmiset vaivautuu jos tulee hiljaisuutta, mutta tällaset ihmiset kuin Tuukka, ne ei vaivaudu :) loistava juttu että sellaisia vielä löytyy.. niitä on harvassa  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Kyllä tosiaan vois ottaa sinne sellasia ihmisiä jotka ymmärtää musiikista, koska ei mua ainakaan kiinnosta jonkun poliitikon tai missin mielipide jostain biisistä. Mä haluan kuulla mielipiteitä ihmisiltä jotka ymmärtää siitä musiikista jotain koska siitä voi itsekin oppia jotain uutta.

Niin ja small talk on kyllä tosi ärsyttävä juttu. Ihmiset tosiaankin osaa harvoin nykyään olla ihan vaan hiljaa. Joskus on hassua kun on jonkun ihmisen seurassa ja itse tekee mieli olla vaan hiljaa ja huomaa kuinka heti se toinen ihminen vaivaantuu kamalasti..harmillista :P kaikki luulee nykyään heti että sä olet joku yliujo tuppisuu jos ei huvita kokoajan hölöttää  :-/

emmi

mäkin katoin ne molemmat levyraadit missä oli Sipe ja Toni mut sen mis sipe oli niin katoin vaa ne musavideot ku sillon tais tulla samaan aikaan joku toinen ohjelma ja siitä missä Toni oli en muista kyllä kans yhtään mitään. olin niin lumoissani siitä Tonista :D
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Mä ymmärrän Tugee. Mäkin oon aika hiljanen tyyppi, paitsi sillä erotuksella et kun mä avaan suuni sielt ei tuu asiaa vaan paskaa kaartelua aiheesta. Siks ihailenkin Tuukkaa kun se osaa sanoa asiansa ytimekkäästi, ilman mitään turhia selittelyjä! Jos haluu antaa itsestään älykkään kuvan niin puhuu vähän mutta asiaa ja sen temonen kyl osaa.

Lerppa

Vähän sama homma mullakin, puhun harvoin, mutta ei tosiaankaan yleensä tule mitään asiallista... ainakaan muiden mielestä :D noh... ehkä kuitenkin parempi tuo kuin se että puhuisin koko ajan paskaa :p

salza*

minä taas puhun paljo. enkä ajattele ennenku sanon. ja oon nii itsepäinen että erittäin harvoin otan sanani takas..

*tuuli

mä oon kans noita puhujia.  ;D tai no se vähän riippuu... ;) yleensä mä yritän välttää hiljaisuuden mahdollisimman monin keinoin. heti jos oon porukassa ja tulee hiljaisuus niin meitti heittää siihen jonkun ihan älyvapaan kysymyksen esimerkiks säästä.  ;D

pitää pistää rubenille postia tuukka levyraatiin!  ;) meidän pikku hiljainen asian puhuja.  :-*

Lerppa

Tugelta tulis ainakin fiksua kommenttia niihin videoihin :)
Vähän tympii kun sienne kutsutaan usein sellasia jotka ei tiedä mistään mitään...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.