Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Onko Kana mukamas se naisräppäri joka oli sillon joskus popstarsissa? Ei olis kyllä uskonut.. :o

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Eikös se ollut niin että tämä Kana räppäsi kaikki biisit, tuomaristo tykkäsi, mutta kun ne teki POPstarsia eikä rapstarsia niin piti tiputtaa. tai jotain tällasta.. kuulin... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Kai se oli jotain sellasata...Siis, että ne tykkäs siitä kanasta, mutta piti tiputtaa, kun ei ne ettiny sellasata räppäriä. Mä en kyllä sinänsä tajuu miks se menni sinne, kun ei se kuitenkaan pop täheks halunnu....?

Vilkku

Eiköhän tuossa käynyt niin kuin se ajattelikin. Lähti varmaan tonne just sillä ajatuksella, että se nähdään ja joku sen sieltä bongaa suojiinsa. Ja niinhän siinä kävikin, julkisuutta tuli.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

periaatteessa kana ajatteli aika fiksusti kun meni sinne popstarssiin vaikkei popstarssiksi halunnutkaan. kelpais levytyssopimus mullekin.  8)

iinuu

Gimmel on ihan järkyttävä bändi! ei mitään suremista kun ne eros. mä en tykkää mistään tämmösistä popstars tai idols bändeistä/laulajista. esim. yleensä kun hannasta puhutaan, ei siitä puhuta, että: laulaja hanna pakarinen tai vastaavaa se on melkein aina: IDOLS VOITTAJA hanna pakarinen. nei nei.  >:( ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.