Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

jouhu

Joo, Toni oli ekassa idols jaksossa..
No, yritäppäs muistaa mikä se asiasi olo ;)

Katja

kyllä mie suostuisin ihan samantien. julkisuutta haluaisin mutta tuskin se raha mulle motiivi olis. raha on muutenki vaan rahaa.

punainen

Kyllä mulle raha kelpais mut julkisuutta en haluis,en ainakaa tota kautta! Mut kaikkein eniten haluisin saavuttaa arvostusta taiteilijana

Lerppa

Hmm.. mulla on tietyt jutut jotka kiinnostaa mua tosi paljon, mutta mietimpä vain että pystyykö sillä elämään... puhun siis musavideoista... Naisia kuitenkaan oteta koskaan vakavasti yhtään missään (SAATANANSOVINISTISUOMI!!!) mutta.. ainahan sitä voi yrittää, ja varmasti yritänkin.

Eli se mikä tässä nyt liittyi Gimmeliin ;D on se että ehkä joku jolla menee huonosti alallaan, niin saattaa hakea tollasesta Idols hommasta "lisätenestiä" eli vaikka joku köyhä ohjaaja, että pystyisi vielä ohjaamaan kuitenkin. hmm.. tajusikohan kukaan nyt... ei varmaan.. noh
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

no tietty sen piti olla sit siin ekas jaksossa jota mä en kattonu :/

niin ja nyt mä muistin sen mun asiani :)...
munkin mielestä on paljon aidompaa tulla tähdeks ite ku silleen et menee johonkin tyyliin idols jossa ne tekee sen artistin/bändin valmiiks niin että sun ei tartte tehä mitään/ sulta ei kysytä mitään etkä sä saa päättää mistään asioista.
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

sehän se olis kaikkein oaras mahollinen vaihtoehto, mutta mulle kelpais suosio ko suosio (:
Time goes on, I wont.

Ronjaronjanen

Minusta suomalaisten naisten on aika typerää valittaa huonosta asemastaan kun suomessa on asiat kuitenkin suhteellisen hyvin, mutta juuri se ettei naisia oteta ikinä tosissaan esim. rockbisneksessä tai muissa vastaavissa jutuissa on kyllä todella ärsyttävää. räyh. meidän pitää näyttää kaikille.

Ja siitä vielä että monet idolssissa on kyllä varmaankin yrittänyt nousta pinnalle oman bändin kanssa onnistumatta. Silloin kannattaa varmaan yrittää jos vaikka onnistaisi ohjelman kautta.

punainen

Tohon Lerpan kommenttiin et oon samaa mieltä! Mietin vaan et jos on bändi (siis oikee bändi ei mikään lauluyhtye)jonka kaikki jäsenet on naisii niin se leimataan "tyttöbändiksi" ja tällöin on ehkä vaikee saada arvostusta samalla tavalla kuin miespuolisten muusikoiden. Mutta enpä mäkään tiedä montaa oikeesti hyvää muusikkoo joka olis nainen...Mut ehkä mä korjaan tilanteen ;D

Lerppa

Tai ehkä ne oikeesti hyvät naismuusikot eivät ole tajunneet lahjojaan, tai sitten ovat luovuttaneet liian aikasin...

Mäkin jo kauan sitten päätin ryhtyä parantamaan tätä asiaa, heti kun vain treenikämppä ja rumpali saatais järjestymään ;)

*tuuli

juupeli... onhan se ikävä kyllä niin ettei naisia oteta oikein tosissaan rockalalla... onhan niitä naismuusikkojakin ja sellaisia bändejä joissa nainenkin tekee jotain. esim. maija vilkkumaahan tekee itse musiikkia (nostakaamme hattua.) ja kaiketi emmi myös..... ja killerin siiri on ainakin sanoittanut muutamia killerin kappaleita... ehkä kaikki..... idonotknow... eli eivät suomalaisnaiset rock/pop alalla aivan perseenheiluttaja tunareita ole.  ;D

mutta olisko tän aiheen otsikko gimmelit sylettää, jos gimmel olisi koottu pojista? (ok, nimi ei olisi gimmel mut se on sit toinen juttu.....)

rautalintu

Ne olisi varmaan jotain h0m0poppareita? Yhtälailla ihastuttava ja toisaalta vihastuttava kuin Gimmelkin, jos olisi koottu pojista.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Veikkaan että se olisi ollut sitten sellanen hirveä poikabändi, ala Five ja mitä niitä nyt onkaan..? Valitaanko idolsista muuten vain yksi idoli? vai yhdet sekä miehistä että naisista?

rautalintu

Vain yksi valitaan. Mutta esim. Englannissa Sarah Whatmore ei ollut edes kymmenen parhaan joukossa, mutta sai silti levytyssopimuksen, että tulee tuoltakin sitten muita "tähtiä"... Ihan niinkuin Popstarseista PMMP ja Jonna, Gimmelin lisäksi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

rautalintu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.