Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

punainen

Meitsi kyllä diggaa kattoo näitä idolspopstar ohjelmii,mut se vaan et ne sai jäädä niihin ohjelmiin. mitään artisteja niist ei tarvi tulla meidän kidutukseksi

Ja minä tietty missasin Toni-jaksot! :(

Wirtabiuha

Minäkin missasin  :(
On tossa idolsissa vähän enmmän ideaa kun popstarsissa tai että se toimii paremmin... Ja tuomaristossa on parempia tyyppejä (hyvä jone)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Idolsia on tosiaan ihan kiva katsoa :)
Mutta on se musta silti ihan väärin että tehdään tähtiä ohjelmien kautta! Onneksi ne sentään ei koske rockmaailmaan vaan tekee poptähtiä ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

toi toimii vain purkkapop bändejä koottaessa.on se surkeeta kun jollain gimmelillä ei oo mitään tekemistä itse musiikin kanssa.kootaan vain myyvin paketti.mulle tärkeintä musas on se tunne mikä siihen musaan on purettu ja joka välittyy kuulijalle elämyksenä. tällaisesta poppismusasta on tunteet kaukana :(

Lerppa

Niin ja sit popstarsissakin koottiin mukamas "bändi", ei se ole bändi jos on 3 laulajaa eikä tehdä itse musiikkia tai edes soiteta itse!
 Mä olen vahvasti sitä mieltä että jos bändissä on laulaja erikseen niin sen pitää sitten olla hyvä (esim. Himin Ville ja Nightwishin Tarja)!

Ihmettelen että niitä faneja tosiaan löytyy niin paljon että Gimmel menestyy...?

jouhu

Ja eikö ne laula play pakkinä? Joskus, jostakin aivan ihmeellisestä syystä, katsoin gimmelin keikkaa telkasta, niin tais kuulua laulua jostain ihan muualta, kuin suusta...
Sillä "bändin" lauluissa ei todellakaan ole yhtään tunnetta! Sitten, kun siinä idols ohjelmassa oli joltain useammaltakin staralta jotain kommenttia..johonki, niin siinä ole se gimmelin ushma! Mä ihmettelin, että mitä helvettiä TUOLLA on asiaa...? Mitä se muka teitää menestyksestä ja työn tekemisestä musiikin alalla...

punainen

Ne joille musa on oikeesti tärkeetä ei koskaan menis tollaseen mukaan.

Ja kyllä siinä aika paljon kuva itsestään vääristyy kun tulee yhessä yössä tähti.Ja pudotus maan pinnalle tulee olemaan kova kun ei gimmel enää jaksa kiinnostaa ketään

Ronjaronjanen

idolsissa on paljon enemmän sellasia oikeesti hyviä laulamaan ja paljon vähemmän sellasia "poppareita" siis eli ihan asenteellisiakin ihmisiä löytyy. Mutta on siinäkin ohjelmassa kyllä jotain käsittämättömän kökköä. Näin alussa on sentään ihan lustia katsella suomalaisten laulutaidon tasoa  ;D
Mutta mä en kyllä vieläkään käsitä miten jotkut ei niin hyvät laulajat voi olla siellä niin tosissaan. Luuleeko ne oikeasti olevansa niin hyviä laulamaan että ne varmaan melkein haasta koko ohjelman oikeuteen kun tuomaristo on vaan rehellinen. Luulis nyt tajuavan että kyllä tollaseen projektiin on varmaan aika ammattitaitoinen tuomaristo valittu  ::) ???

Wirtabiuha

Niinpä! Sit siellä on niitä joilla on hirvee selitys päällä, että mä oon oikeesti tosi hyvä ja mä teen mitä vaan jos te otatte mut jatkoon... Toki toki  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Niin, tollaset selittelyt on aika turhia...

Se yksikin sanoi, että "Kyl mä tiiän et mä osaan laulaa, ku oon laulanu koulun kuorossa. Eikai siihen kuoroon pääsis jos ei osais laulaa." HAH! Se on ehkä _hieman_ eri asia.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa*

Niin, ne jotkut ei varmaan muistaneet että etsitään IDOLIA, ei pelkästään hyvää laulajaa, ja onhan kuoro tosiaan aivan eri asia!

Jos mä osaisin oikeesti laulaa ja soittaa hyvin niinkuin siellä jotkut ehdokkaat, niin kyllä mä nousisin itse bändini kanssa. En menis mihinkään ohjelmaan, se laskee pojoja ihmisten silmissä mielettömästi...

rautalintu

...paitsi ehkä niiden 8v. fanien mielestä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

sähän olisit *itun rock! Edelleenki oikeet musaihmiset ei menis tonne,ne tyypit haluu vaan kipeesti staroiks

*tuuli

oon kyllä saattanu sanoo tän asian jo, mutta mä menisin johonki tommoseen popkisaan sen takia et haluaisin kuulla alan ammattilaisilta, eli siis niiltä tuomnareilta, kritiikin mun laulusta yms, ja sit niinku et mitä pitää parantaa yms... mut en mä voittaa haluais! koska oon teidän kanssa samaa mieltä, että ei staraa tehdä millään tommosella kisalla!  >:(

kyllähän gimmelille faneja löytyy! kaikki 10 vuotiaat kakarat on just hulluna semmosiin "prinsessoihin" ja niiden purkkapoppiin.

Lerppa

Nii, kyllähän niitä nappuloita aina löytyy jotka tykkää :) Mut oisko se nyt niin hienoa olla 8vuotiaan idoli ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.