Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

salzaliini

se oli tosi koomisen näköstä touhua!
tikatakiltaki kysyttiin että pitääkö ne gimmeliä uhkana ni se emppu lähinnä nauro! ;)
ja siinä joonas hytönen showssa se blondi eukko unohti taas vaihteeks ne sanat ku ne esitti sitä n.s. hevi biisiään,oli aika káukana hevistä,mun mielestä...

Pirun_morsian

mä näin pe sitä niitte keikkaa telkast ja se oli kyl aika nöyrää.. ei niinku mitää meininkii (verrattuna apiksen keikkaan) ja jengi vaa seisoo ja ihmettelee... :o

salzaliini

mäki näin telkusta perjantaina sitä niitten keikkaa... Joo,hävettäis muaki! Se koko pleissi oli täynnä jotai 10-wee tyttöjä jotka sitte kirku siellä viimestä päivää!!! :)
vähä meikä nauro,sit rupes vituttaa koko touhu ni mä lähin menemään. Ihan perseestä...

apisgirlie

kyllä ne muaki vituttaa...
ne on suoraan sanottuna tuote...
mut jokaisella on omat mielipiteet
ja niistä ei voi kiistellä...sit mulla
vituttaa ne niitten biisit...siis ku...
no vaikka: "etsit muijaa seuraavaa..."
ja sit siin välis ne määkii jotain:
" he heeeee hee määä määä "
no gimmel ei vaan kolaha muhun
ja lainatakseni pi´run morsiamen lausetta:
APULANNASSA ON MUNAA!!!
apisgirlie

Pirun_morsian

Siis saahan jokainen kuunnella mitä huvittaa, mutta pitääkö sitä "paskaa" tulla koko ajan? mä kuulen sitä vähän välii vaikka en haluis.. tänäänki ne oli TAAS telkkaris, aamul tuli niitte biisi radiost jne.. ja sit meil on himas tämmönen 12-vuotias pikku gimuli, joten arvatkaa vaan mitä se kuuntelee... :P

salzaliini

niin,tottakai ihmiset saa kuunnella mitä haluaa,mutta mä en ymmärrä niitä jotka kuuntelee gimmeliä,ei niitten biisissä oo mitää sanomaa! :(
se on totta et aina ku aukasee töllön ni ne on siellä! ihan aina. perkele. :(

Snake

Noi pikkuset ei kyl ees kuuntele niit sanoja.Niille riittää et ne voi popittaa.Ei kyllä paljoo menetä kuunnellessaan gimmelii...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

meillä on nyt tetti ja mä oon tarhassa 'töisä' ja siellä me sitte niitten 5-6 vuotiaiden kans juteltiin hyvistä bändeistä. joo,sieltä túli tiktakkia ja shakiraa,sitte yks poika sano et gimmel on ihan paska sitte mä siihen että niin onki,sitte se yks ei tienny et mikä se on ni yks poika laulo sitä etsit muijaa seuraavaa biisiä nii sellane 6-wee tyttönen rupes ihan täysillä laulaan sitöä ja joka väliin "tää on huippu" mua rupes oikeesti vituttaan ku se penska rupes sitä laulamaan ni mä lähin pois koko huoneesta.
gimmel on yksinkertaisesti niin paska että mä en enää saata kuunnella sitä!

2 + 2 = 5

hei, ne on lapsia. santtupoika kuunteli seiskavuotiaana new kids on the blockia (paras poikabändi take thatin kanssa ikinä, en häpeä myöntää). repikää siitä.

hangin' tough'!!!

salzaliini

no joo,kyllä mä sen ymmärrän et ne on lapsia mutta mä en voi sille mitää et mua vituttaa se musiikki. ja ne eukot! ja mua vituttaa gimmel vaikka joku -ihan kuka tahansa- laulaa sitä. mä e vaa voi sille mitää. :(
ja oonhan mäki kuunnellu penikkana spice girlssejä,movetronia ja muuta tämmöstä paskaa ja kyllä ne hakkaa vieläki gimmelin!

Snake

juu ja mä oon kuunnellu pentuna taikapeilii,spice girlsei ja XL5:tost...Mutta kyllä neki gimmelin vielä voittaa...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

Pirun_morsian

mä en kestä enää jos meille tulee joulupukin mukana se niitten cd, sit mä en pääse enää minnekkään turvaan sitä paskaa (täytyy vaan laittaa Apis täysille ;) ja sitä rataa...)
mä en muuten ymmärrä miks sitä täytyy soittaa joka paikas, tänäänki bänd-x:n ykkösenä oli fintelligens ja niitten biisii ei soitettu kokonaa, mut sitten jonku gimmelin biisi soitettiin vaikka se ei ollu ees top3...

salzaliini

et oo ainut joka ei tajua et miks sitä pitää tulla koko ajan joka helvetin paikasta..?!
lähtee oikeesti järki! :(

Vilkku

Joo-o, alkaahan siihen väsyä. Mutta, eiköhän se innostus yhtyettä kohtaan katoa yhtä nopeasti kuin tulikin...

Mun mielestä on vaan vähän kornia, että toisessa aiheessa pohditaan, miksi aina haukutaan, kun kertoo kuuntelevansa Apulantaa, ja täällä kuitenkaan ei kestetä, jos tarhaikäiset laulaa Gimmeliä [en siis tarkoita ketään henk.koht, tämä on taas näitä yleistyksiä, tuo oli vain esimerkki].

Itsekin tätä vallan tunnettua ekaa sinkkubiisiä inhoan hyvinkin paljon, mutta tykätköön muut jos tahtovat. Radiokanavaa voi vaihtaa ja kannettavat cd-soittimet sun muut keksitty. Kyllä tuo huuma kohta laantuu, siihen asti koetamme suvaita.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.