Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

Hande

Hmm...Mä en tod diggaile tätä "Gimmel-ei me olla tuote" hässäkkää...Moniko katto kun ne oli Joonas Hytönen Show:ssa,hih...ite en kattonu,muta kamut sano että järkyttävää oli ollu...Ja katsoin viimesen Popstars jakson,se missä,ne oli keikalla,iha järkyttävää.Noin 10 vuotiaat tytöt ja pojat pomppi iha innoissaan telkussa ja näytti hevimerkkiä!
Siis what a...En mä tuomitse jos joku tykkää,mut tää on siis todellinen tuote,ei mitään sielua tossa musiikissa eikä koko hommassakaan. Joo,mun mielipide...Osaakohan ne edes laulaa? :-X Joissakin muissa maissa on ollut näitä Popstars bändejä,niin niistä on jotkut jopa pitäny. Katsoin Mtv:ltä yhtä ohjelmaa niin siellä oli kai Brittiläinen(tai joku muu,ei tietoa)niissä oli poikia ja tyttöjä ja se musiikki oli sellasta kamalaa poppista! yöks...no ok...
Play football with your heart?

Niina-Maria

Gimmel on muovailtu bändi! Siinä ei oo mitään aitoo..ärsyttää tollaset kaupalliset bändit, mille tehään biisitkin valmiiks. Opettelis edes tekee itse biisit! >:(
Mä haluun lentää aurinkoon...

KatjaR

Ehkä kaikki ei edes hae musiikista mitään elämää suurempaa sanomaa. Musiikkia voi kuunnella ilman sitä jumalatonta angstia.

Tarkotan tällä nyt vaan sitä, että ihan sama onko joku bändi ns. levy-yhtiön tuote, täytyy sitä silti ärsyttää.

Vai voidaanko sama linja vetää ihmisiin?
-Joo, sul on kyl saman värinen letti ku Britneyllä, sä oot tuote.
 :P

Joudun jälleen toteamaan, etten saa pointtiani esiin. Luulen kuitenkin, että sitä ei edes ole.

:-/

KR

Ei ärsyttää vaan arvostaa  :D ;D

salzaliini...

siinä gimmelissä on jotai sellasta mikä saa mut oikeesti raivostumaan...viimeks perjantaina sain "pienen" raivarin koulussa ku pojat soitti gimmeliä musiikin luokassa...menin sinne sitte riehumaan. enää ne ei puhu mulle sanakaa gimmelistä,otti opikseen! 8)

KatjaR

Miksi ihmeessä sie niille raivoat siitä, ku ne kuuntelee Gimmeliä? Tykkäisitkös ite jos joku hyppis sinun silmille ku kuuntelet Lantaa?  :o

No, ei kaikkea aina tarvitse ymmärtää.

salzaliini...

mä en tiiä!! siinä vaan on jotain minkä saa mut ihan aina raivostumaan. no,onneks minä nyt vaan huusin niille,koska joskus saatan käydä jopa päälle. :(

ja jos mulle tulis joku samalla lailla siitä riehumaan siitä et kuuntelen apista ku mä niille ni mä varmaan lätäsisin kuonoon. :) tai käskisin suksia helvettiin tai laittaisin vaan isommalle.. :) mä oon niin kiva.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

salzaliini..

nojoo,kyllä mä ymmärrän että noi mun gimmel reaktiot kuulostaa kummalta,mutta mä oon yrittäny jo vähän hillitä itteeni. no niin,onko tätä asiaa nyt jauhettu tarpeeksi?

mansikki

>:(miks sellanen teiniX bändi piti tehä?
kiitos, nyt jo!=)
._=*mansikki*=_.

Wanda

Mä en jaksa uskoa siihen, että ne olisivat kasassa enää kauaa. heti kun ovat saaneet kaikki keikat tehtyä, niin joku Gimmelistä alkaa soolo uralla tai sitten ei. Kuitenkin mä en ostaisi edes lapsilleni tällaista sontaa! Joku niistä kuitenkin lähtee mäkeen vielä.
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Lilou

Toi gimmel juttu jää kyl varmaa tähä ekaan levyyn...ei v*ttu ne ON tuote!!!Se musiikki o sellasta "liian tavallista"jos ymmärrätte,esim.sellasta musaa mitä Apis soittaa ei soita ihan joka bändi...apixes on sitä jotai!!
APIXES ON MUNAA!!!!!!!Nova muute ainaki soittaa gimmeliä,yx päivä tuli joku niide kappale sieltä,vaihdoin soimaa Hiekan vähä nopeeta  ;)
*Lilou Kuittaa*

vik

hähhää, arvatkaas vaan kuka menee ensi kuussa katsomaan Gimmeliä? tulevat Poriin ja pitää viedä pikkusisko keikalle. how cool is that. suurin ongelma tuossa on kyllä se, että siellä istutaan. ISTUTAAN. ei keikalla voi istua, luonnoton asento. (paitsi siinä vaiheessa kun on riehunut niin paljon että on pakko istua.)

anyway. en pidä Gimmelin musiikista, mutta on se paljon kivempi kuin vaikka joku Avril Lavigne.
lähinnä mielenkiinnolla seuraan tätä ilmiötä; nyt bändille haetaan katu-uskottavuutta ottamalla videoon soittamaan toziguulei muuzigoit jne, mutta miten käy sitten kun Popstars-projekti käynnistyy uudelleen? kuka jaksaa innostua Gimmelistä sitten kun on jo uusi dikattava?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Kristalliprinsessa

Kukas muuten oli tämä kitaristi ko. videossa, siis tämä rastapäinen, ilman paitaa soittanut kaveri? Luulin tunnistavani miekkosen, mutta enpäs olekkaan enään niin varma miehen henkilöllisyydestä.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

vik

Labin Splendid. ainakin mun mielestä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.