Popstars 2

Aloittaja ilona86, marraskuu 09, 2004, 09:41:25

« edellinen - seuraava »

punainen

Niin olishan se heidän kannaltaan kiva jos saisivat pitkän ja nousujohteisen uran mutta kun totuus on että jos alottaa huipulta sieltä on vain yksi tie, ja se on alas :P ja kun suosio tulee nopeesti se myös yhtä nopeesti hiipuu, niin se vain on.Ihmeet näissä tapauksissa on aika harvinaisia .Siksi kai Apulannallakin menee edelleen kovaa kun se eka albumi ei ennakkoon myynyt itseään listakärkeen, vaan todellakin se on ollut vaikeuksien kautta voittoon.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

LainaaNiin olishan se heidän kannaltaan kiva jos saisivat pitkän ja nousujohteisen uran mutta kun totuus on että jos alottaa huipulta sieltä on vain yksi tie, ja se on alas :P ja kun suosio tulee nopeesti se myös yhtä nopeesti hiipuu, niin se vain on.Ihmeet näissä tapauksissa on aika harvinaisia .Siksi kai Apulannallakin menee edelleen kovaa kun se eka albumi ei ennakkoon myynyt itseään listakärkeen, vaan todellakin se on ollut vaikeuksien kautta voittoon.

Sulle ainoa oikea tapa menestyä taitaa olla Apulannan tapa? Yleensäki kaikki muut tekee väärin mutta AL kaiken oikein?
Time goes on, I wont.

punkku

Ja KatjaRockille Nylon Beatin...Ymmärsitköhän mun tekstiä nyt ollenkaan? Tai sitten taidat kuunnella vain Gimmeliä ja Naikkareita ja unohtaa että Suomessakin on varmaan tuhansia bändejä jotka ponnistaa sieltä kellareista ja autotalleista,ovat tehneet jo kaun duunia, bändi ollut monta kertaa ehkä jo hajoamispisteessä kun keikkaa on vaikea saada,taiteellisia ristiriitoja ei levytyssopimusta...Mutta joku päivä hekin voivat nousta ja varmasti nousevatkin. Aika minimaalinen osa niistä bändeistä tehdään keinotekoisesti jossain ohjelmassa..Ja kun pohjalla on jo valmiiksi paljon pohjaa jonka päällä seistä ei suosi niin helposti välttämättä laske.

maikki..

no saahan sitä nyt kaikki kuunnella semmosta musiikkia kun haluaa ja mistä tykkää. eikai nyt sen perusteella valita mitä kuuntelee, että miten se on noussu julkisuuteen?
onko nylon beat muuten miten saanut alkunsa? tuli vaan mieleen, kunen yhtään tiiä.. :)

punkku

Kuka tässä on sanonu että kuuntelis jotain bändiä sen perusteella miten se on saanu alkunsa ???En minä ainakaan,mä kuuntelen vaan mielestäni hyvää musiikkia eli siis musiikkia.Noi asiat usein kyllä vaikuttaa sen musiikin sisältöön mitä oon puhunu. Tossa mun jutussa oli kyse mille antaa arvonsa.Sori jos en ole pystynyt tuomaan vilä tähän menessä sitä esille.

Maikki.

eikukaan olekaan sanonu niin vaan sai sellasen kuvan nuista jutuista :D
..Ja mie en halua sitten enempää sotkeutuu tähän juttuun :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

KatjaRock

No ihmiset arvostaa eri asioita mutta mutta mutta. Minusta on tosi typerää dissata pändiä ei-musiikillisista syistä. Mutta ihan niinkö sanoin, niin kaikki arvostaa eri asioita.

Ja kyllä mie kuuntelen paljon muuta(KIN) ku Nylon Beatia. Niin, ja Gimmeliä. Ja ne tuhannet pändit voi siellä kellareissa ja autotalleissa olla varmasti pirun uskottavia ja hyviä mutta ei se ole ainoa oikea tapa.

Nylon Beatissa oli alunperin 3 jäsentä ja ne lauleskeli keskenään. Sitte tuli Kiitorata-kilpailu (nimestä en nyt 100-varma) ja ne osallistu siihen, silloin NBssä oli vaan Jonna ja Erin. Se kilpailu poiki niille sitte levytyssopimuksen ja loppu onki suomalaisen kevyen musiikin historiaa - haluaapa sen joku kieltää tai sitte ei.
Time goes on, I wont.

maikki..

ookei, enpä ole ikinä kuullukaan tuommosesta.. :)

[tuuli]

en mäkään.

ja voisin vähän ottaa kantaa tuohon bändien pitkäikä juttuun. mä ite en mitenkään ''häpeä'' kuunnella jonkun kilpailun tai televisio ohjelman tuottamaa bändiä/ laulajaa. mä oon musiikin suhteen ihan sairaan kriittinen ihminen, ja valitsen tarkkaan mitä kuuntelen. noi popstars/idols laulut ei vaan ole alkaneet kiinnostaa mua.. mut heti jos mä kiinnostun jostaki bändistä niin lähtee palamaan. loppujen lopuks on aivan sama miten pitkään bändi on ollut kasassa, mutta kyllähän sitä arvostaa vähän eri tavalla, mitä pidempään on ollut valokeilassa.
allekirjoittanut

punainen

niin korostan edelleen että olen vain tehnyt tällaisen havainnon, että huipulta aloittaneet bändit tulee myös yhtä kovaa alas kuin on pinnalle noussut, eikä sen toteamiseen tarvi ees hirveetä matemaattista lahjakkuutta..siihen ei liity mitenkään oma mielipiteeni asioista. ja varmaan bändin pitkäikäisyyten liittyy myös se että bändin jäsenillä on ollut yhteistä historiaa takanaan ja heillä on jonkinlainen side toisiinsa jolloin hajoaminen ei ole yhtä helposti tapahtuvaa kuin jonkun formaatin kokoamilla yhtyeillä.Nopean suosion seurauksena on yleensä myös nesteen nousu päähän mikä ei tietenkään ole hyvä.

Ite ennustaisin että Jane ja Index ei oo kasassa enää kahden vuoden jälkeen.varmaan tytöt ja pojat saattaa jatkaa musan parissa kuten aloittamalla soolouran..

Eikä nää asiat oo koskaan vaikuttanu siihen kuuntelenko heidän musiikkia vai en.Jos musa on hyvää I like it. Mutta fanittamiseen tai siihen että vaivautuisin lukemaan vaikka haastiksia tarvitaan myös muutakin sen hyvän biisin ja tässä asiassa (kuten monissa muissakin) oon helvetin kriittinen.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Time goes on, I wont.

[tuuli]

siistiii, täällä päästiin viimein yhteisymmärrykseen.  :-*
allekirjoittanut

^pirun morsian^

yök!! mä en tykkää tollasist yhtää!!

iinuu

mä en tykkää tämmösistä pätkän vertaa! indexi oliki joo, erittäin suosittu Niitten levyjähän myytiin parilla eurolla!! mielummin mä kyllä alottaisin musa urani ihan niinku jonku oman bändin kanssa ku jostain ohjelmasta..
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.