huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

emmi

loiri on mun mielestä ihan kauhee laulaja. tai siis niin, se sen ääni kuulostaa just sellaselta vanhan juopon ääneltä ja sit sellaseltä yököttävältä sialta. yök! mutta näyttelijänä se kyllä on varmaankin just parhaimpia suomalaisia näyttelijöitä.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

vanha juoppo!  ;D sitähän se on!
allekirjoittanut

pasi

sitä mä en tiedä kumman loiri on aloittanut ennemmin, laulamisen vai näyttelemisen mutta onhan siltä tullut levyjä jo ensimmäisen uunon aikoihin, eli kyllä se mun mielestä voidaan luokitella laulajaksikin.

pasi

ääh unohdin mainita indican!! ärsyttävyydessään kohoaa maija vilkkumaan tasolle :)

punainen

Lainaasitä mä en tiedä kumman loiri on aloittanut ennemmin, laulamisen vai näyttelemisen mutta onhan siltä tullut levyjä jo ensimmäisen uunon aikoihin, eli kyllä se mun mielestä voidaan luokitella laulajaksikin.

Niin kyllähän minäkin tykkään laulella ja voisin vaikka levyttää nyt jos haluasisin, mutta että olenko sitten laulaja siitä voi olla montaa mieltä.. ;D

En kiistä etteikö Loiri osasisi näytellä,mutta se ei automaattisesti tarkota että osais myös laulaa :P Josta tulikin mieleen tää Tonin sivutyö Irina, että millä perusteilla se on päässy jotain levyttämään? Mukavia popbiisejä on muija saanu esitettäväkseen, mutta hän itse ei osaa laulaa, tulkita ei yhtään, ei tee biisejään, eikä oo liiaksi hyvännäköinenkään...irinasta puhuttaessa mulle tulee ekana mieleen Toni, mikä on kovin huono merkki irinan kannalta.Ihan mielenkiinnolla oottaa tuleeko siltä koskaan kakkosplättyä ja onko sillä enaa herra Wirtanen mukana ka mitä sitten jos/kun ei ole...

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Suhteilla elämässä pääsee pitkälle, kuten myös Irina.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Lainaa

Niin kyllähän minäkin tykkään laulella ja voisin vaikka levyttää nyt jos haluasisin, mutta että olenko sitten laulaja siitä voi olla montaa mieltä.. ;D

En kiistä etteikö Loiri osasisi näytellä,mutta se ei automaattisesti tarkota että osais myös laulaa :P

noh noh, eikai sitä levytys sopimustakaan ihan sormia napsauttamalla saa!  :D ei ole tuo loiri oikein levy laulaja, ehkä just sen karismaansa ja läsnäolonsa myötä enemmän live laulaja.

ja laulajiksi luokitellaan kaikki jotka ovat ammatiltaan laulajia, eli ammattilaisia. ja ammattilaisiksi luokitellaan kaikki jotka tekevät alaa ammatikseen, eli työkseen ja tienaavat sen ansiosta leivän pöytään.

piste!  :D minä hei juttelin tuosta ammattilaisuus jutusta isin kanssa, kyl sen täytyy olla totta!!!!  :D :D
allekirjoittanut

adalmiina

loiri on niin kamala,etten edes viitsi perustella...

punainen

välikom*

Tolla tuulin luokittelulla esimerkiksi kukaan kitaran soittoa tosissaan harrastava ei ole kitaristi jos ei tienaa sillä rahaa, taiteilija on vasta taiteilija kun hän saa tuotoksiaan kaupaksi...Mitataanko ihmisen työn tekemä arvo vain sillä kuinka paljon sillä on rahallista hyötyä jollekin ::)Minun mielestäni ei, varsinkaan kun kyse on taiteesta raha ei saisi koskaan olla motiivina.Tuolla periaatteella esimeekiksi Gimmelin eka levy on paljon enemmän sitä oikeeta musaa kuin vaikka ystäväni bändin eka demo... Ja mun mielestä kukaan ei voi sanoa että vaikka kahdeksaan vuotiaan lapsen maalaus olisi vähemmän arvokasta taidetta kuin Picasson.Ei todellakaan.

Nyt meni vähän aiheesta ja vähän kärjistin mutta kuitenkin...

[tuuli]

niin meni.  :D
ammattilainen-> tekee ammatikseen
harrastaja-> harrastaa

:D mutta onko missään sanottu että jos ei ole ammattilainen, on ihan surkea. siis plääh.. en osaa selittää mutta kyllä sinä tajuat. pitää katsoa sanakirjasta!
allekirjoittanut

punainen

Niin mutta usein harrastelija voi olla mun mielestä yleensä paljon parempi kuin ammattilainen, siis kun puhutaan taiteesta.Ammattilainen voin olla yleensä teknisesti parempi mutta taiteessa tunne ja sanoma on paljon tärkeämpää.Joku "ammattilaislaulaja" kuulostaa jotenkin tosi pahalta...

[tuuli]

niinku vaikka loiri!  ;D toi on ihan totta.
allekirjoittanut

puska

Minä taas pidän Loirista. Oisikin vielä kroppa samassa kunnossa kuin nuorempana, niin olisi vielä parempi ;D
(ei se laulajan ulkonäkö merkkaa mitään, ei ei...)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ei kroppa, mutta se ääni...  :P

[tuuli]

se on näyttelijä! niinku emmi sano niin sillä on vähä semmone vanhan juopon ääni jos se laulaa. ( mut uuno, uuno on numero 1.!! ) ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.