huonot bändit! hah

Aloittaja [tuuli], tammikuu 10, 2005, 09:52:11

« edellinen - seuraava »

[salzaa]

joo. lähen eka "puolustuskannalle" ja sitte vasta haukun (x

elikkäs, tuolla pisti silmään ettei porukka tykkää Anastaciasta tai Vilkkumaasta, eikä se Irinakaan oo teissä vissii kovin kauheesti saanu pisteitä, no ite kuitenki tykkään kaikista! just kivat ja persoonalliset äänet. (: pointsit niille.

ja tuo Vesa-Matti Loiri. mitäs ihmettä, jouluisin en suunnilleen kuuntelekkaan muitten laulamia joululauluja ku veskun! niin mahtava ääni. muutenki mukava piriste nuissa julkkiksissa.. näyttelee ja laulaa. ei valittamista.

mutta sitten en tykkää yhtään, mamba. ärh. jotaki niin ei minulle sopivaa...ja se on kyllä talven "koho kohta" ku uuden vuoden aattona tai jouluaattona pirahtaa radiosta VIELÄ ON KESÄÄ JÄLJELLÄ...joo-o. ei tainnu olla. :// prkl.
joo, ei kyllä tuo negative minuakaa lämmitä. ja jonne voi olla melkee jonna. xDD
no eikö muka muita tule mieleen... :| nmoh. tuun mainitteen lisää ku kuuntelen radiota ja alkaa joku ärsyttään (:

[tuuli]

hyi että oli kamalan kuullosta ku anastacia ( kirjotetaanko se noin? ) laulo jossain konsertissa. mä olin viel pitänyt sitä ihan hyvänä määkijänä, mut kauheeta ku kuulin sen laulavan livenä. niin hirveen epäpuhdasta! just just pystyn enää edes radiosta kuuntelemaan left outside alonea..
ja sama juttu evanesencen ( joo miten se kirjotetaan.. ;D?! ) kanssa.. kauheeta miten kehnot laulajat pääsee julkisuuteen ja myy itsensä palkinnoille. ja sit niistä jotka oikeesti osaa laulaa ja hyvin; niistä tulee nobody laulunopettajia.. ::)
allekirjoittanut

emmi

no hyi helvetti. anastacialla on ihan järkyttävä ääni. en pysy ees sanoin kuvaamaan kuinka järkyttävä se on!!
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

kyl pystyy. se on sellasta määkimistä!  ;)
allekirjoittanut

puska

Anastacialla on kyllä kamala ääni. Hyi saakeli.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

onneksi kaikkien ei tarvi tykätä kaikesta :)
Time goes on, I wont.

pasi

Lainaaonneksi kaikkien ei tarvi tykätä kaikesta :)
sanos muuta!! olis kauheaa jos olis PAKKO tykätä esim. antti tuiskusta tai the rasmuksesta, muuten tulis sakko ;) no joo tää on taas näitä päiviä :D

punainen

Miten mä oon saatanutkaan jättää mainitsematta täysin Elviksen! Se on vaan jotain niin etovaa että.En oo koskaan tajunnu sen suosiota ja jotain niitä juttuja et elvis elää...pah kuollut se on kuin lahna, ollut jo kauan,ja musiikillisesti ajateltuna ei mikään menetys ole.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Sinkku-AIV

Mä en ole koskaan ymmärtäny Nightwishin suosiota. Tarjan ääni on hirveä, koko ajan sellaista "kiljuntaa" tai ulvomista.
En vaan voi sietää.
Samaten Irina, siinä tyttö josta en pidä. Ääni on hyvä, mutta kappaleet jotain niin ärsyttävää. kuten myös Jonna Tervomaa. Kappaleet on ihan hirveitä,uusimmat varsinkin. Jäävät soimaan päähän aina ja ärgh >:I
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

KatjaRock

LainaaMiten mä oon saatanutkaan jättää mainitsematta täysin Elviksen! Se on vaan jotain niin etovaa että.En oo koskaan tajunnu sen suosiota ja jotain niitä juttuja et elvis elää...pah kuollut se on kuin lahna, ollut jo kauan,ja musiikillisesti ajateltuna ei mikään menetys ole.

OHO :D aika rankkaa tekstiä. Kyllähän se Elvis elää kaikessa tän päivän musiikissa  :o
Time goes on, I wont.

Maikki.

LainaaMä en ole koskaan ymmärtäny Nightwishin suosiota. Tarjan ääni on hirveä, koko ajan sellaista "kiljuntaa" tai ulvomista.
En vaan voi sietää.
:D Minusta seei kyllä tosiaan ole mitään kiljuntaa tai ulvomista!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Niimpä saattaa kuulostaa rankalta koska niin ihmeen monet laittaa Elviksen johonkin saavuttamattomaan jumala asemaan,mitä mä en vaan pysty tajuun. En sitä kiistä etteikö Elvis olis vaikuttanu suuresti tollasen poppismusiikin syntyyn,mutta kun aattelee sen tuotantoa niin se on mun mielestä selvästi keskitasoa alempaa ja mitä nyt on teeveestä joskus nähny jotain videopätkiä sen esiintymisestä niin se ainakin näytti kovin epäkarismaattiselta hahmolta siellä lavalla.Siksi en tajuu miten se on oikeen menny läpi noin kovasti.Ehkä siihen aikaan siinä oli jotain erikoista,mutta samaan olisi pystyny varmasti moni muukin oikeilla korteilla.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

elvis oli sen ajan antti tuisku. ( muuten pikkasen nauroin kun punainen sanoi, että elvis on kuollut kuin lahna  ;D ) hehah! kaikki naiset kävi ihan kiimasina sen keikoilla ja sit se jakeli niille suudelmia ja halauksia ja pläääh..! ruma ukko, jolla on ruma ääni.. tai ehkä mä vaan sain yliannostuksen kun mun entinen ope on/oli hirvee fani...
allekirjoittanut

[tuuli]

tuohon tarjaan, että onhan se ihan lahjakas laulaja juu.. yksi parhaimmista, jos lähdetään ruotimaan tätä populäärimusiikki osastoa! mutta kyllä suomessa olis satoja kymmenen kertaa parempiakin oopperalaulajia...
allekirjoittanut

Painkiller

Mä nään punasta kun kuulen Indicaa, se on musta jotain niin hirveetä. Anastacia on kans kauhee. Joo ja Mamba, yöks!

Kotiteollisuutta ei kyl saa haukkua  :'( Se on loistava.

Negativesta sen verran et...nooh minoon aina inhonnu ko. bändiä ihan älyttömästi mut en enää. Mä oon kai turtunu tai en vaan jaksa enää olla niin vihamielinen. Paitsi ainaskii Indicaa kohtaan  :P

Ja toi Irina, joo. Ei. Ei voi sietää. Syytä en ees oikeen tiä, mut ei vaan iske, ei sit millään.

Ja hei Ezkimo, se on järkyttävä ärsytys se "blablablaa" biisi...arghs!

Ja se Eric Prydz vai mikä onkaan, anyway, se kauhee call on me. Hyih.

Listaa vois jatkaa loputtomiin...tai no ei ihan.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.