Hmm... poikabändit

Aloittaja [tuuli], syyskuu 17, 2004, 09:49:11

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Lainaaeipä oikein missään indexin biisiissä tunnu olevan mitään järkeä... voihan, pitäis varmaan itse opetella tekemään helvetin hyvää musiikkia ja sitte auttaa hiukan tuommosia raukka bändejä, jotka riutuu risto asikaisen lauluissa.. ;)
Haha. Aivan (:

Mutta se ARI PURO. Se on niin peipe ja minun. :P
Time goes on, I wont.

hendu

Lainaa
Haha. Aivan (:

Mutta se ARI PURO. Se on niin peipe ja minun. :P

On muuten ylöjärveltä!!! Ja hirvee äijähän toi on!! ;)
Temosen pomppubasso

[tuuli]

musta se on ihana. ;) ihanin sen pumpun poika!
allekirjoittanut

jouhu

Nyt putosin kärryiltä.  :o

[tuuli]

ari on indxissä jouhu kulta.
allekirjoittanut

jouhu

*valaistumisen räiskeitä* Haaa! :D Olisipa tietenkin pitänyt tietää!! Noi nimet on vaan pikkasen hakusessa. ;)
Ja apispoijjilla on ylhäällä kauniit tonttulakit. :) Luulin jo, ettei niitä tule tänä vuonna.

[tuuli]

hm... onko... minulla ei ole... auttaisikohan jos päivittäisin.... minäkin pelkäilin ettei niitä lakkeja tulisi mutta onneks. (:
allekirjoittanut

jouhu

Mutta nyt ne on kadonnut johonkin. (tonttulakit)  :-/ BYHÄÄÄÄ...

blind_eye

LainaaMutta nyt ne on kadonnut johonkin. (tonttulakit)  :-/ BYHÄÄÄÄ...
Onhan ne siellä. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

juu niin on!  :D >:( :( :o 8) :-[ :-X :-* :'( as you see. päivitä se sivu jouhu jos ei näy.  :o
allekirjoittanut

jouhu

Oon yrittänyt monta kertaa, mutta ei ne perkeleet tuu. *irvistys*

[tuuli]

no höh.. en osaa auttaa.. merkillistä!  :o
allekirjoittanut

forte

Ei ei ei, ei Apulanta, ei. Minusta poikabändit ovat juuri niitä jotka siristelevät silmiään ja ojentelevat käsiä ruutua kohti musiikkivideossa ja BLAA. Juuri esimerkiksi Westlife ja Backarit ja sitä rataa. Yrittävät saada haikeaa tunnelmaa hitailla kappaleilla, mutta minulle se tuottaa vain vahvaa yökkäilemisen tunnetta.
the coldest blood runs through my veins

Painkiller

Take That oli mulle yks ensimmäisiä bändejä mitä todella fanitin. Musta on hauskaa että ne on nyt tehnyt comebackin. Ja kehtaan helposti myöntää että tää uus Patience on aivan loistobiisi!

Nykyään kuuntelen melkeen ainoastaan rokkia mutta en unohda tai kadu menneisyyttäni :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.