Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

hendu

Ai että 3 viikon gines (kiinniolo) armeijassa ja nyt himaan ja rustaan apis.nettiin tekstiin! on oikeesti ollu ikävä! ja just tänään en jaksa kirjotella. mut palaan huomen!  8) ja jumala video on hyvä ja pt viel parempi
 ;D
Temosen pomppubasso

Vilkku [duuni]

Minä tykkään Pahempi toistaan -videosta, kerrassaan mainio. Ehkäpä tätä myös henkilökohtaisista syistä, tuli sitä katellessa sellanen fiilis että miksei tätä tehty 9 kk sitten ja näytetty minulle, olisin jopa saattanut lähteä menemään silloisesta parisuhteesta aiemmin kuin lopulta tein. Meikäläinen kun on sen verran blondi ettei aina näe asioita ennenkuin ne lyödään naamaa vasten.

Tuli muuten tasan sama fiilis ku kävin vähän aikaa sitte kattomassa Closer -leffan. Mutta koska meikäläisen leffakäynnit ja varsinkaan parisuhdeasiat ei taida olla ihan kiinnostavimmasta päästä ja tässä yhteydessä ovat vielä kovin ot, lopetan tähän ja jatkan töitä. Tarkotus oli vaan kirjottaa että hyvä video.

[Joo, mulla on huono päivä. Ja kiviäkin kiinnostaa.]

puska

Joo, tästä videosta tosiaan kun siinä on noita vähäpukeisia tyttöjä (Pahempi toistaan siis). Minullakin meni heti maku jotenkin ne nähdessäni. Jotenkin vaan, äsh... Ei oikeen sovi minun mielestä alkuunkaan Apulannan tähänastiseen tyyliin. Tyyliä heillä on ollut. Mutta plah.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

minä tykkään videosta. se on hyvä! en noista musiikkivideoista ymmärrä yhtään mitään, mut toi video on hyvä! dramaattinen ja sellanen jänskä! vaik siin sit noita tyttöjä onki, niin ei ne sitä pilaa. kyl apulanta erottuu jälleen muista!  :-*
allekirjoittanut

[salzaa]

minusta tuo pahempi toistaan video on ihan jees. alussa kattoin et wtf, mut sit seuraavalla kerralla se oli jo oikeestaan parempi. tosi paljon erilainen video kyllä lannalta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.