Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

punainen

Päätin just et en aio kattoo sitä uusintaa enkä haluu nähä sitä videoo... :-/ Jos se tulee jollekin julkasulle mukaan niin sitten katon sen mut eipä oo paljo hinkuu nähä kyseistä rainaa...tullu niin paljon huono palautetta. Onko siinä oikeesti jotain mallitsubuja joiden kaa Toni pelehtii? Ei saatana ei kai! Miten tosta temosesta on nyt tullu tollanen?Pettymystä pettymyksen perään...Katsos olen huomannu että mitä enemmän paljasta pintaa ja malleja videolla sitä huonompi sisältö videossa...Lannan videoissa ei koskaan ollut tätä ongelmaa,josta nostin hattua temoselle,mutta nytkö on sitten niin alas vajottu....Pahempi toistaan...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

tarkoitus oli se laittaa yöllä nauhalle, mut lähin kaverin luokse sairastamaan ja unohdin... :P katon sen kyl viikonpäästä, varppina näyttävät nrj top 10 ohjelmassa, koska apulanta on vieraana..
allekirjoittanut

jouhu

Unenkansalainen

ai prkl sekin on jo ilmaantunut.
pitänee imuroida netistä. sieltä se taatusti löytyy jostain.

jouhu

tuukan fani

missä olis mahollisuus nähä toi pahempi toistaan-video..?
mä en oo sitä vieläkää nähny.. enkä kuullu siitä mitn.juttua paitti nyt täällä keskustelupalstalla..
ja aika huonot on palautteet siitä näköjää..  :(

kukas täällä olikaa pettyny tuukkaa..? sen tapaa lähteä yms..?

Painkiller

Hitto minen taaskaan nää viimosia viestejä, mutta mä en oo tota videoo vielä nähnyt ja ton perusteella mitä oon muiden näkemyksiä lukenut niin..ääsh ei kuulosta hyvältä..mä oisin odottanut jotain toisenlaista..saapi sit nähdä..heh, turha mennä analysoimaan toisten mielipiteiden pohjalta ;D

[tuuli]

Lainaamissä olis mahollisuus nähä toi pahempi toistaan-video..?
mä en oo sitä vieläkää nähny.. enkä kuullu siitä mitn.juttua paitti nyt täällä keskustelupalstalla..
ja aika huonot on palautteet siitä näköjää..

kannattaa kytätä top40 ohjelmaa.. enpä juuri muista milloin se tulee. mut ainakin varmaa on että näyttävät sen ensi lauantaina nrj top 10:ssä koska al on vieraana. kyl ne viimeksi näytti anniinan videon ku se oli vieraana.. siellä siis.  :)
allekirjoittanut

Vilkku [duuni]

Joo, Pahempi toistaan on NRJ Top 10:n Hitti vai huti -äänestyksessä ensi lauantaina. Eli la 16.04.05 klo. 13.00 ->, Nelonen.

Unenkansalainen

Jumala video olikin paska.

Mut tää, tässä on nyt jotain. Kiva nähä Tonin huutavan. Tää iski, perus suomalais-tason yläpuolella oleva! Oli kiva kattoa ja biisikin kuulosta paremmalta, oikeestaan se jäi vähän taustalle kun videoon keskittyi. siihen uppoutui. go go

Unenkansalainen

Jumala video olikin paska.

Mut tää, tässä on nyt jotain. Kiva nähä Tonin huutavan. Tää iski, perus suomalais-tason yläpuolella oleva! Oli kiva kattoa ja biisikin kuulosta paremmalta, oikeestaan se jäi vähän taustalle kun videoon keskittyi. siihen uppoutui. go go

(ei sitten toimi ei, jos tulee kahteen kertaan ni ei voi mitään)

Painkiller

Hehe, mä taidan olla ainoo jonka mielestä Jumala-video ei ollut paska. Kaikkien muiden mielestä se tuntuis olevan universumin surkein video. Ei se musta ollenkaan huono ollut.

Unenkansalainen

LainaaHehe, mä taidan olla ainoo jonka mielestä Jumala-video ei ollut paska.

Niin no eihän se haittaa eikä ärsytä lainkaan, kun kaikki arkipäivän epäonniset tapahtumat ängetään kolmen ja puolen minuutin videoon. Ja vielä niin että se on tarkoituksena. Ehkä vois toimia paremmin anti-bus kerhon avauksena.

Kaikki vielä näytteli enemmän kuin kökösti.

punkku..

Kyllä mä tykkäsin tosta Jumala-videosta,siinä oli vaan se ongelma että se ei ollut yhtä apulantamainen,ja siksi en sitä miellä Lannan videoksi. Mutta siis ihan videona se oli hyvä.Siinä oli ainakin musavideo jossa oli jokin idea.Ja on todella kiva et joskus näkee tollasia arkipäiväsiä tarinoita eikä vaan jotain malleja heilumassa jossain  :P Mutta oon samaa mieltä joo et ne näyttelijät videossa oli tosi kökköjä.

[tuuli]

LainaaKyllä mä tykkäsin tosta Jumala-videosta,siinä oli vaan se ongelma että se ei ollut yhtä apulantamainen,ja siksi en sitä miellä Lannan videoksi. Mutta siis ihan videona se oli hyvä.Siinä oli ainakin musavideo jossa oli jokin idea.Ja on todella kiva et joskus näkee tollasia arkipäiväsiä tarinoita eikä vaan jotain malleja heilumassa jossain  :P Mutta oon samaa mieltä joo et ne näyttelijät videossa oli tosi kökköjä.

joo mä kans komppaan punkkua. jumala video on ok.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.