Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

adalmiina

äääääääääääääh!
en oo saanu itse sinkkua vielä käsiini,mut pahempi toistaan tuli eilen x:ltä,oli viikon himotuin biisi (enkä yhtään ihmettele!)
oli tuskaa lukia noita teiän kirjotuksia,kun en ite oo vielä päässy kuuntelemaan..

KiiRa

Pahempi toistaan iskee. ;D

Unenkansalainen

Minun mielestä tätä taas ei jaksa, tää biisi muutenkin erottuu liikaa levyn muista kappaleista koska ensimmäinen sinkku aina erottuu. se ei ole kovin hyvä juttu. ja ärsyttävää se on.

Mutta se on se tapa nykyaikana. Eikä parempaa ole. Jeps.
Mutta ei yllä levyn 5 parhaan joukkoon ainakaan minun mielestäni.

puska

Onko kenelläkään musiikkivideon ilmestymisestä mitään tietoa?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

puska

Ja mikseikähän minun viestini nyt ilmestynyt tähän kun sen äsken kirjoitin... Kuitenkin, uudestaan, onko kenelläkään tietoa musiikkivideon ilmestymisestä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

olen päin vastaista mieltä... mut c osa on rock!  :-*
allekirjoittanut

[tuuli]

no joo on taas aika spuukia ku ei ykskää viesti näy... :P no, mut jos mun äskeinen viesti joskus ( ja tämä viesti ) näkyy, niin olin siis eri mieltä hendun kanssa ja samaa mieltä unenkansalaisen kanssa. puskalle; eikös se video ilmesty 30 päivä? vai 31?
allekirjoittanut

jouhu

medelin

LainaaMinäki kyllä vaan nauroin kun kuulin tuon. Siis... ei herranen aika. Kumpaa versiota ne soittaa radiossa, kun en ole sieltä tuota biisiä kuullut?

NRJ shit music onlyllä soittavat ainakin sitä siivottua versiota. Eiköhän noita kirosanoja saa muutekin kuulla ympäristössä yllinkyllin, mitä se yksi sitten kappaleen sisällä ketään häiritsee. Grr.  >:(
Minä tahdon paikkaan auringossa

matonen

Ku kuuntelin joku aamu nrj:tä ??? (ku siellä piti olla joku apulanta-aamu) ni sieltä tuli se sensuroitu versio PT:stä. Oli jotensaki koomista  ;D

jouhu

sisyy.. Missäköhän tuo video sitten tulee? Jossain top40 vai..? ::)

jouhu

hendu

kyllä se pahempi toistaan on helvetin hyvä! turha on väritellä et se on "eka sinkku" niin se on huono ja erottuu! kyllä se on ihan saatanan kova kipale! :D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

musta se on vähän kulunu...  mut keikalla irtoo mikä vaan!!!  :D
allekirjoittanut

medelin

Sinkulla on jotain eroa levyllä olevaan Pahempaan toista. (kuulostipas törpöltä ^^)

Jotenskin rauhallisempi versio sinkulla  ???
Minä tahdon paikkaan auringossa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.