Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Lainaa

Mä muuten en löydä mitään eroa ekasta biisistä ja nelosraidasta ???mitä toisessa on siistitty?

Nelosraidasta puuttuu yksi kirosana. Sanan "helvetin" tilalla on ns. tyhjä kohta.

Painkiller

Aa, Vilkku ehti ennen mua. No ei se mitään ;D

punainen

No helvetti sentään pitääkö tollasen takia oikein oma versio laittaa! Sana joka ei ees erotu kunnolla,eikä särähdä korvaan! Voimakaampia adjektiivia on vaan joskus pakko käyttää.Saleen toi onkin vaan läpäl laitettu toi toinen versio :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Minäki kyllä vaan nauroin kun kuulin tuon. Siis... ei herranen aika. Kumpaa versiota ne soittaa radiossa, kun en ole sieltä tuota biisiä kuullut?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

keskiviikko

LainaaMinäki kyllä vaan nauroin kun kuulin tuon. Siis... ei herranen aika. Kumpaa versiota ne soittaa radiossa, kun en ole sieltä tuota biisiä kuullut?

Suomipopilta oon kaks kertaa kuullut ton pahempi toistaan ja ei oo ollu kyllä se siivottu versio  ;D

mä oon siis kaks kertaa nyt kuullu tän, kun oon jaksanu tarpeeks kauan radiossa kytätä ja oon tykänny! pitäs päästä vaa levykauppaan nyt äkkii hankkii se sinkku niin pääsis kuuntelee niitä muitaki!

mut mä oon kyl tykänny, paljon!  :) oon iloisesti yllättyny!
joka kerralla toi vaan paranee.

ja nyt kyttäämään radiota.  ;D

Vilkku

LainaaAa, Vilkku ehti ennen mua. No ei se mitään ;D

Mä oon nopee ;)
[ -You should see my scars- ]

Noidanmetsästäjä

Ei perkele, toi biisihän vaan paranee koko ajan! Kuulostaa ihan huikeelta nyt.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

puska

Minäkin olen huomannut saman. Mitä enemmän tosiaan kuuntelee, niin sitä paremmalta kuulostaa. \../
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Todellakin....Jyrää mennen tullen. Mitä nyt oon kuullu tuon radiosta muutaman kerran, niin se on se mitä ei ole senuroitu. Varmaan ihan huumori mielessä laitettu tuo siistitty verio sinkulle. ::)

[tuuli]

se on niin ihanan törkee!!!  ;D JA NIIN ------ YLPEEET!!  ;D kunnon tauko, ei mitään rajaa!! miten niin tökerö.  :D
allekirjoittanut

punainen

Se tauko on just paras siinä siivoversiossa ;D Jos ei tietäis et kysees on sensuroitu versio kappaleesta voisin ihan hyvin luulla et pitkä tauko on joku Lannan kehittelemä loistava teho keino :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Noidanmetsästäjä

Jaahas. Ei sitten taaskaan näy viimeiset kommentit täällä. Ihme bugi, näkyykö vasta kun on heittäny uutta kommenttii ite?

Noidanmetsästäjä

Ja nyt on hävinny näköjään päivemmällä jätetyt kommentit.... Liittyyköhän tää boardin nopeussäätöön jotenkin?

[tuuli]

ei niin näkyny.. häiritsevää.  :o
allekirjoittanut

hendu

PT on todella loistava biisi!! Ja on kuin viini paranee vanhetessaan! Mä tykkään!!
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.