Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

emmi

minuu hituttaa kun haluisin jo niin kovasti päästä kuunteleen sitä sinkkua mutta saan sen vasta huomenna!  :'(  >:(
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Ei huomiseen enää pitkäaika ole...

[tuuli]

minä tykkään siitä tyttö heikoilla kappaleesta. siinä on meininkiä!
allekirjoittanut

raura

Mie rakastuin totaalisesti tuohon sisälle puhtauteen kappaleeseen, siitä tuli jotenkin ihan hassu olo.. Ja tyttö heikolla, siinä on todellakin meininkiä! Heti kun pääs koulusta niin pisti kyllä levyn soimaan niin kovaa kun lähti (eli ei kauheen kovaa).

puska

Mulla tulee uutta Lantaa kuunnellessa aina vain ikävä Heinola 10mppiä. Ahdistava olo, jotenki en vaan osaa niin enää kuunnella tuota uutta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

mulla tulee aina mieleen hiekka
allekirjoittanut

raura

Miulla soi pahempi toistaan päässä ja se on ärsyttävää.. tai siis kun soi ihan vaan nuo kaks sanaa... eikä mitään muuta. No juu. Liittyi taas johonkin.

^pirun morsian^

nii levyn kansi on kyl hieno! kyl ne kappaleetki on iha hyvii

Antza

Joo.. eli tää sinkkuhan on mun mielestä tosi hyvä :) Varsinkin toi pahempi toistaan.. on noi muutki ihan hyvii kipaleita. Et kyl taas Toni on tehny kovii biisei. Levyltä voi odottaa paljon :) Minä tykkään ja diggaan :)

Painkiller

Viimein sinkku tuli tänään postissa. Pahempi toistaan on ihan loistava. Muut biisit oon nyt vasta kuullut kerran, et en oikeen osaa analysoida niitä vielä, mut levy tulee varmasti olemaan ihan huippu. Ainiin, Tyttö heikolla, ei meinaa saada sanoista selvää :)

emmi

No nytpä sitten tuo sinkku koristaa munkin levyhyllyä. Mitäpä siittä nyt sanois. Toi pahempi toistaan on kyllä mun mielestä helvetin hyvä! Se kertsi varsinkin. Oon sitä nyt koko päivän repeatilla soittanu. :) Se sisälle puhtauteen alkaa mun mielestä vähän tyhmästi tai silleen. Se alkusoitto on jotenkin oudon kuulonen. en siitä tykkää kauheesti. Mut muuten se on ihan hyvä biisi. Sitten se tyttö heikolla on mun mielestä kans mahtava. Ehkä jopa parempi kun sisälle puhtauteen. Ne sanat varsinkin siinä jotenkin niin lähellä mua.
älä tunnusta jos sattuu

Tepi84

:) Kyllä täytyy sanoo et on kyl kova sinkku. Varmaan Apiksen paras. Mun mielestä pahempi toistaan on kyllä paras biisi ja sit varmaa Tyttö heikolla.. siinä on kyl hyvää meininkii.. minä tykkään.
Haza haza

Painkiller

Tuolla http://www.stara.fi/singlet.php?sivu=apulanta_pahempitoistaan on muuten arvostelu tuosta sinkusta. Ihan hyvin saanut, 4/5. Saman verran mäkin oisin ehkä antanut..

Niin ja http://www.findance.com/arvostelut/arvostelu.php?apulanta_pahempitoistaan

punainen

No niin nyt luukutan toista kertaa tota läpyskää sitten :)

Ensireaktio Pahempi toistaan biisitä oli helevetin hyvä!Heti alkuriffien jälkeen tiesin et rakastan tätä kappaletta :) Hyvät sanat ja ekaa kertaa pitkään aikaan ei tullu verrattua mihinkään vanhempaan tuotantoon vaan tää kuulosti ihan tuoreelta ja raikkaalta.Ja biisis oli jopa neljä osaa!!! Kyllä Kiila ostetaan heti ilmestymispäivänä jos kerta näinkin rohkeeta matskua on tulos :) Täytyy mun kyllä verrata tätä Vasten mun kasvojani biisiin sillä kummassakin on yhtä tarttuvat riffit.Toivottavasti tää et ihastuin biisiin heti ei oo sen merkki et myös kyllästyisin tähän nopeesti,niin kävi meinaan Hiekka ja Vasten mun kasvojani biiseille...Alus luukutin kybällä ja sit tuli vaan kurkku tuli täyteen enkä sen jälkeen oo paljo biisejä kuunnellu.Tää Pahempi toistaan on muuten kova jorausbiisi,kunnon disko pystyyn vaan tän tahtiin ;)

Sisälle puhtauteen biisi ei ekal kerral kolahtanu ja ehkä hyvä merkki et biisis riittää pureskeltavaa myöhemmäks ajaks...Tuli vähän mieleen Jäätyneiden kaupunki...

Tyttö heikoilla on ihan mukava piristys sellasta kunnon mäiskettä ja menoo.Tykkään kovasti, mut sanat oli aika löysät,siis siinä mieles et heti ekal kerral ties mistä sanat kerto,niissä ei ollut mitään löydettävää.Mutta niinhän Toni tais sanoo et tuleval levyl sanat on suorempia ja siinä mieles paluu juurille...Mä kyllä tykkään enemmän siinä mieles uudesta Lannasta et sanoitukset on niin syviä ja moni tasoisia. Toi "meikit poskillaan" ilmaus on muuten helkkarin käytetty,myös itse omissa lyriikoissani samantapaisia ilmauksia on lähes joka toisessa,vaikka niitä pitäis välttää...Mut siis kaiken kaikkiaan kelpo biisi ja eihän tollases rallis sanotusetn pidäkään olla elämää suuremmat.

Ihan mielenkiintosta...Ja taas kumarrukset Lannalle siitä et löyty kunnon b-puolet,laiskat ja ahneet ihmiset olis laittaneet b-puolet suoraan levylle,mut Lanta ei pihtaa laadussa! 8)

Olen kyllä innoissani.Kaikki olis täydellistä jos vaan Tuukka olis vielä mukana.Mutta kaikkee ei voi saada... :(

Mä muuten en löydä mitään eroa ekasta biisistä ja nelosraidasta ???mitä toisessa on siistitty?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Vilkku

LainaaMä muuten en löydä mitään eroa ekasta biisistä ja nelosraidasta ???mitä toisessa on siistitty?

Eihän siitä kai muuta oo otettu pois kuin se yksi kirosana ? Elikkäs siitä "helvetin ylpeet" kohdasta.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.