Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Hei jei!! Vihdoin kuulin radiosta osan biisistä ja se vaikutti tosi hyvältä. En oo epäillytkään ja oikees olin 8)

jouhu

Äsken kuulin tuon suomipopilta... Täytyy kyllä sanoo...:D Hieman sanomattomaks vei kyllä. Kitarat, rummut...kaikki kuulosti uudelta ja hyvältä! Tonin ääni vaan kuulosti jotenkin oudolta, mutta kai siinä oli tarkotuskin. ::) Tykkäsin kyllä ihan ensikuulemaksi..  

Maikki

juu mieki kuulin ylex:ltä tänään ja mie tykkäsin siitä kyllä joo! :)
Kiva oli.

[tuuli]

oivoi.. kai munki on sit pakko tykätä ku kaikki muut tykkää enkä mä kehtaa olla vastahakoinen....

:P
allekirjoittanut

pasi

no nyt radiocityn sivuilla saa kuunnella 11sekunnin pätkän apiksen pahempi toistaan biisistä.hyvältä vaikutti noinkin lyhyt pätkä :)

Unenkansalainen

...ja joka on varsin huonosta kohdasta ja riffistä ei hajuakaan..

Noidanmetsästäjä

Mä täs päätin et en kuuntele pätkääkään ennen huomisaamua, vaikka pystyiski. Tuntuupahan helvetin freesiltä sitte se kiekko :)

*ysiltä levykauppaan aamulla*
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Vilkku [duuni]

LainaaMä täs päätin et en kuuntele pätkääkään ennen huomisaamua, vaikka pystyiski. Tuntuupahan helvetin freesiltä sitte se kiekko :)

*ysiltä levykauppaan aamulla*

Sama muuten täällä :) Meinasin aluks et pitää kytätä radioo mutta kyllästyin siihen heti alkuunsa joten päätin odottaa. Huomisaamuna autolla kauppaan, sieltä matkalla töihin kerkee autossa huudattaa sinkun läpi, vaarannan sit liikennettä ;D

Painkiller

Lainaaoivoi.. kai munki on sit pakko tykätä ku kaikki muut tykkää enkä mä kehtaa olla vastahakoinen....

:P

Heh ;D Ei sun oo pakko tykätä jos et tykkää :D

[tuuli]

ei mut mun pitää totutella olemaan vähemmän kriittinen.  ;) kyl mä huomenna meen ja ostan sen! ei malta kyl odottaa..! nimittäin jänskätän niit b puolia!
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

HIHIIHIIHIHII HAAAHAHHAHHAA HOOHOOHHHOHHO
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
kohtakohtakohtakohtakohtakohtakohtakohtakohta

[salzaa]

hö. minä en oo vieläkään kuullut sitä mistään :'(

[tuuli]

[salzaa] huomenna kauppaaaaan!!!!  :D
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Vajaa puoltoista tuntia kuuntelua takana ja voin sanoa että olen tyytyväinen, sekä A- että B-puoliin 8)

Pahempi toistaan [singleversio]
Sisälle puhtauteen
Tyttö heikolla
Pahempi toistaan [siivottu singleversio]

Hyvä pojat! Juuri näin!

Siivottu Pahempi toistaan on kunnon apulanta.net-versio:
"ja niin ........ ylpeet" ;D ;D

[Lisää analyysiä tulossa]

emmi

Mä kuulin eilen illalla ton biisin radiosta mut en ihan kokonaan. Oli muuten ihan helvetin hyvä. Muistaakseni joku täälä foorumilla sano et se muistuttaa liikaa hiekkaa tai jtn. Mun mielestä kyllä EI! mulla tulee ainakin mieleen et se olis vähän enemmän tota vanhemman materiaalin tapasta. juu nou. Toivottavasti tänään pääsen heti ostaan ton sinkun. Pitää nyt kattoo saako rahaa. :-/
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.