Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

punainen

Niimpä olis se nyt hyvä jos musa olis vaan musaa.Mutta musa on maailman ihanimpia asioita ja Apis maailma ihanin bändi.Tähän liittyy vahvoja tunteita.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

ku osaiski ajatella et tää on musaa.. ja siks se onki tosi inhottavaa kun jotku valittaa että;
''musiikin takiahan me tätä apulantaa kuunnellaan! ihan sama se on kuka siellä soittaa, kunhan soittaa hyvin! kyllä ootte aika pinnallisia paskoja jos teille muka ne tyypit on tärkeempiä kuin musa!''
ja siis kuka nyt ei musiikkia musiikin takia kuuntelisi? kyllä se silti pistää suremaan jos bändi hajoaa tai vaihtaa jonkun pitkäaikaisen henkilön pois. ja minusta kuitenki jokaisella on oikeus sitä murehtia, ja jos murehtii, niin ei se sano sitä, kuunteleeko hän musiikkia enemmän musiikin, tai sitte niitten tyyppien takia!

toivottavasti joku ymmärsi. :) mutku minua vain ärsyttää kun tosiaanki jotkut sanoo noin.... :(
allekirjoittanut

punainen

Kyllä ymmärsi :) Mua surettaa ihan helkutisti ja on niin hämmentyny olo että mitäs nyt sitten...Mua kans ärsyttää noi jotka valittaa ja dissaa niitä jotka suree tätä!Musa on ykkösasia bändissä sehän on sanomattakin selvää.Mutta kun oikeen fanittaa jotain bändiä niin se on vielä kokonaisvaltasempaa kuin pelkkä musan diggailu.Keikat on jotain niin ihania kokemuksia ja bändin äijiä on ihaillu ja seurannu pitkään. Kyllä mä nytkin toivon Tonille,Tuukalle ja Sipelle kaikkea parasta,mutta kai sitä nyt silti saa surea tätä asiaa!Ei tää ihan pikkujuttu oo.Apulanta on niin iskostunu vuosien aikana noihin kolmeen jäbään ja kyllä toi muutos on suuri nyt kun rakasta tuukkamme ei lavalla enää olekaan.Ja joidenkin mielestä vaan pitäs antaa heti 100% tuki uudelle Apikselle ja lakata itkemästä. :P Musta tuntuu et mulla menee vähintään vuosi tollaseen....
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

no niin, nyt olen sitten kuullut kyseisen kappaleen!

ennen kuin lähden sanomaan suoraan mihin tulokseen olen päätynyt, tykkäsinkö vai enkö, puin pari asiaa.
välillä erehdyttävästi Faarao:mainen.. ja se ikävä kyllä vetää minun osaltani sinne negatiiviselle puolelle koska yhdistän faaraon hiekka levyyn, josta en pahemmin tykkää.
mutta kuitenkin aika moinen hevi lätty! tai no, hevistä en tiedä, kun en sitä kuuntele, mutta kyllä ovat rankan riffin keksineet! se on taas sitä plussaa!
kertosäe muistuttaa melko lailla VMK:ta.. eikä kyllä mikään ihme. mutta on tää musta rankempi kuin VMK! ja ehkä jopa parempi, en sitä viel uskalla sanoa, kun olen vasta kerran kuullut.
mutta hiukan harmittaa tuo, että wirtanen on nyt ruennut niin paljon laittamaan sanoja kappaleisiin. säkeistöt on pitkiä ja kertosäkeet on pitkiä. kaipaan enemmän sellaista käännä se pois meininkiä. lyhyesti mutta ytimekkäästi. vaikka wirtanen on todellaki parhaimpia suomalaisia sanoittajia, niin hän vois kyllä vähän jotenki.. no siis.. vähentää noita sanatulvia ja lyhetää noita pitkiä säkeistöjä..
siellä taisi muutama sellainen hiljaisempi kohta olla.. ensivaikutelma niistä ainaki oli sellainen, ettei tuohon kappaleeseen oikein sellasia olisi tarvinnut..

nojaa.. olikohan tuossa kaikki.. ihan ok ralli. mutta ei missään nimessä vielä sitä parasta apulantaa!! odotan ja uskon että kiilalle tulee kymmenen kertaa parempaa! mutta siis tuo oli ihan ok!  jos jonku numeron antais niin se varmaanki poukkoilis siin 8-:n kohdalla.. ainaki viel.
allekirjoittanut

pasi

no nyt ottaa päähän kun city ei kuulu täälä!!

Noidanmetsästäjä

Siis mitä häh? Radio Cityltäkö se nyt on tullu? Ja oliko se vaan kertaluontoinen juttu vai soiko yleisestikin siellä?

Onneks Faarao on mun mielest Hiekan ehkä paras biisi ;D ;D
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

emmi

siis mitä mitä?! joko sitä on vai soitettu cityllä?!  :o aika kumma juttu että en oo kuullu sitä 0.o
no, onneksi keskiviikkona pääsee jo ostaan sen omaksi. :)
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Arghs. Minen oo ollut viikonloppuna himassa niin en oo voinu radiota kuunnella...ja tuol levarin forumis kaikki hehkuttaa miten loistobiisi...tahtoo kuulla kans!!

Noidanmetsästäjä

No nyt mäkin opin. PERKELE. Arvatkaa vaan soiko City nyt koko ajan... :P
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Painkiller

LainaaArvatkaa vaan soiko City nyt koko ajan... :P

Samma här ;D

raura

Niin sois täälläkin jos kuuluis.. mutkun ei

[salzaa]

jaa, no toivottavasti tajuavat ylex:llä tai novallakin sitä soittaa nimittäin täällä haapaveellä on pikkasen vaikee saaha muita asemia kuulumaan :/

mutta kuulen sen viimestään perjantaina jolloin pääsen kotia ostaan sen (: ku täältä ei ees voi ostaa sitä mistään x)

Unenkansalainen

noniin, itse pääsin pitelemään jos sinkkua käsissä ja kuuntelin kaikki NELJÄ kappaletta (en ole täysin varma näistä nimistä koska en muista tarkalleen):
1.Pahempi Toistaan
2.Sisään Kauneuteen
3.Tyttö Heikoilla
4.Pahempi Toistaan (siivottu Radio -versio)

Tässä nämä muistaakseni meni. Videota EI ole sinkulla joka on valitettavaa :(
Pahempi toistaan biisi rokkaa kyllä todellakin, tuolla työssä kun pääsen näitä levyjä ja sinkkuja ja kaikkea hieman ennemmin tarkastelemaan kun julkaisu on joskus myöhemmin. Kyseiseen paikkaan sitä oli mukavasti saapunut, keskiviikkona sitten hyllyyn! (oli pakko hakea varastosta kuunteluun se sinkku :D)

Mutta sinkusta sen verran että ei ole oikein apulantaa(parempaa kuin Heinola10 ja Hiekka), mutta ne jotka pitävät vanhemmasta tuotannosta, pitävät varmasti tuosta kolmos kipaleesta, juuri sellaista se on. Ja biisi on jätetty hieman sellaiseksi hutaisuksi, siksi juuri tuo mieleen sen vanhemman apiksen. Ja meininki sama :)

kakkos biisi taas on aika sellainen puoliherkkis, ei oikeen napannut. toi mieleen hieman Aamenen. en sitten tiedä teistä.

Mutta laitoin sinkun varaukseen jo ja sitten ensimmäisenä saankin sen ihan omaksi hyppysiin ;)
SUOSITTELEN! ja hintaa sinkulla oli 3.99€.

pasi

no unenkansalaisella on ainakin työpaikka etuja :) no pian on keskiviikko..

[tuuli]

LainaaSiis mitä häh? Radio Cityltäkö se nyt on tullu? Ja oliko se vaan kertaluontoinen juttu vai soiko yleisestikin siellä?

Onneks Faarao on mun mielest Hiekan ehkä paras biisi ;D ;D

hehah, ei siin kyl oo mitään faaraoo!  ;D jostain se vaan tuli ekana mieleen ku olin kuullu hetken..
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.