Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

pasi

tunnin ajan on nyt tullut kuunneltua sinkkua ja olen todella tyytyväinen!! piti oikein ostaa parillinen määrä noita sinkkuja ettei tarvi auton ja kämpän välissä yhtä kiikuttaa, se kun on niin vaivalloista ;) pidin sinkun jokaisesta biisistä, mutta en vielä osaa sanoa mikä niistä olisi se meikäläisen suosikki, kun on niin uutuuden viehätystä kaikkiin biiseihin. päivä valkenee kunnolla niin saa huoneenkin ikkunat helistä apulannan tahdissa ;D

piksi

Itsekin käväisin heti herättyäni sinkun hakemassa. On kyllä melkosen mukavankuuloista kamaa taas, etenkin "Sisälle puhtauteen" iskee.

Tuo "Tyttö heikolla" ei jostain syystä miellyttänyt korvaa niin älyttömästi, vaikka onkin samantyylistä kuin vanhempi Lanta, josta pääasiassa pidän. Mutta sekin ihan kohtalainen silti.

"ja niin......ylpeet" hauska tuossa siivotussa :D
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

[tuuli]

hittolainen tänäänhän on tärkeä päivä! nyt tämä tyttö lähtee levykauppaan!!!  :D
allekirjoittanut

Vilkku [duuni]

Jeah, minä tykkään. Soittelen tota sinkkua täällä töissä, stereotkin suostu jopa pitkästä aikaa yhteistyöhön. Tätä kuuntelua vaan vähän häiritsee se, että on pakko kytätä koko ajan ovelle, että pistää sitte ees vähän hiljemmalle jos tulee asiakkaita :D

Myöhemmin sit lisää analyysiä, mutta kyllä vaan kovasti potkii ainakin näin parin kuuntelukerran jälkeen. Ja Lannan tuntien vaan paranee kuuntelukertojen myötä.

HeikkiH

Pahempi toistaan... Josku ainna välillä näissä uusissa jutuissa menee hetki ennen ku uppooaa.
No naulaa viimeistä en arkkuun iske enne ku oon kuunnellu ja totutellu niiku oikeesti tähän.
Mutta sen vaan sanon että ei välttämättä oo minun juttu tää uus.

Plastikin aikoja tulee ikävä...
Se siitä sitten...

[tuuli]

LainaaPahempi toistaan... Josku ainna välillä näissä uusissa jutuissa menee hetiki enneku uppooaa.
No naulaa viimeistä en arkkuun iske enne ku oon kuunnellu ja totutellu niiku oikeesti tähän.
Mutta sen vaan sanon että ei välttämättä oo minun juttu tää uus.

Plastikin aikoja tulee ikävä...

uskaltaisinko kuitata nuo sanat...  ::) no plääh.. ihan kiva ralli tuo on, nyt kun tuota singleä kuuntelin. mutta aika hassua että ovat pojat laittaneet sinne ns sensuroisun version ->eli poistaneet yhden helvetti sanan.  :D
allekirjoittanut

Painkiller

Plääh..mä saan omani luultavasti vasta perjantaina. Täällä tuppukylässä oo mitään kauppaa mistä sen sais hankittua niin tilasin netistä. Kai mä sit jaksan odottaa...kun tietää et siinä on loistavia biisejä! Pahempi toistaan ainakin on ihan loistava..

elsku

Ihan huippuja noi kaikki biisit! ;D

jouhu

Jeah... Tuli ostettuu tuo sitte...:) Olin hieman varautunut siihen mitä sieltä tulee, mutta nuohan ovat aivan hyviä. :D

Noidanmetsästäjä

No niin...reilun kymmenen tunnin kuuntelun jälkeen:

Pahempi toistaan:

Tuskin oisin heti alusta arvannut että kyseessä on Apiksen biisi, jos kädessäni ei olisi ollut sinkun kotelo. Kitarat tuntuivat hevimmältä kuin koskaan. Nyt niihin on jo tottunut, ja hyvältä kuulostavat! Riffi toimi kyllä alusta asti, tyylikästä. Täytyy sanoa että on muuten helvetin monipuolinen veisu tämä, eikä tosiaankaan ainoastaan äänialoineen: C-osa ei riittänyt, vaan tässä on vielä D-osakin!! :o Mielenkiintoinen veto, sanoisin. Biisi ei täten kuulosta niin kokonaiselta, kuin on totuttu. Välillä on ollut hassua ajatella, että "tämäkin on vielä sitä samaa rallia" :D Mutta se on ehkä ihan hyvä. Tykkään kokonaisuutena joka tapauksessa. Herättää minussa huomattavasti vähemmän ristiriitoja, kuin "sisarkappaleensa" Vasten mun kasvojani aikoinaan, huolimatta monijakoisuudestaan. Selkeä sanoma.

Sisälle puhtauteen:

Ymmärrän, miksi tästä tulisi mieleen Aamen, mutten silti lähtisi vertaamaan kyseiseen kappaleeseen. Jos Pudotalta haetaan, niin mielestäni Jäätyneiden kaupunki on vähän lähempänä. Miellyttävän kuuloinen kokonaisuus, jotenkin ehjempi kuin Jäätyneiden kaupunki, joskaan ei yhtä persoonallinen. Sujuvammin omaksuttavissa Apulanta-biisien katraaseen kuin Pahempi toistaan.

Tyttö heikolla:

Heh. Uutta. Vanhaa. Mättöä. Ei sinänsä ihan mun makuun, mut hauskaa settii, olis varmaan kiva keikoilla, mut eipä taida soida. Vakava aihe, vähän niinku huumoriton Poistuisitko mun elämästäni ;D

Että näin tällä hetkellä. Katotaan jos vielä irtoo.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

mustapiste

Oli pakko kipasta kaupasta tuo kyllä. :> Tykkäsin joo, jotenkin iski kyllä.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

raura

Kyllähän tuota kuuntelee, ekalla kerralla kyllä oli vähän outoo. En ois välttämättä myöskään Lannaks tunnistanu, mutta kyllä se sitten kun pisti volyymiä lisää ja kuunteli useamman kerran niin alkoi jo kuulostaa hyvältä. Kyllä popitan ihan kympillä. :D

Vilkku

Noni, eiköhän tuo nyt oo pyöriny tarpeeks monta kertaa lisäanalysointiin.

Pahempi toistaan oli positiivinen yllätys, sitä jännäilin aika paljon sen perusteella mitä muut oli siitä puhunu [eipä sillä, muiden mielipiteiden pohjalle ei kyllä kannata näkemyksiään perustaa, mutta tuleehan niistä väkisinkin jonkunlainen mielikuva], ja toisaalta sen takia että siitä kuitenkin tulee _se_ biisi. Se jolla avataan keikkoja ja jota väännetään juhannusfestivaaleilla. Mutta enivei, kyllä mä tykkään.

Sisälle puhtauteen. Tämä on ehkä meikäläisen lemppari noista. Ei siitä sen kummempaa sanottavaa, raapi vaan eniten.

Tyttö heikolla. Ei oo ihan meikäläisen juttu. Vois tosin olla mielenkiintoinen livenä, mut ei sellasta varmaan tuu näkemään. Mikä siinä on et jokaisella levylläki on aina tollanen "pakollinen räminäraita". Vai luulenko vaan. Tossa oli kyllä mulle läheisimmät sanat, Wirtasen sedällä on sellanen hauska tapa tehdä aina sanoituksia jotka pystyy vetämään omaan elämäänsä.

Kyllä kyllä. Että tuli hyvä mieli tänään kun auton ratti oli niin kylmä ettei siitä voinu pitää heti kiinni, sitte samalla kun avausraidan riffi lähti soimaan helvetin kovaa, laskin irti ratista ja painoin kaasua ku aurinko paisto silmiin. [Herkkää, herkkää. Mut se oli kyl oikeesti hieno hetki.]
[ -You should see my scars- ]

Maikki

juuri kuuntelin ekaa kertaa tuon ja tykkäsinn!<:
ootan vaan että pääsen tuonne 'kotiin' kuuntelemaan kovemmalla:D.

puska

Yllätyin positiivisesti:) Paljon parempaa tavaraa kuin Pudota-EP:llä. En osaa nyt analysoida sen tarkemmin kun tunti sitten hain kaupasta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.