Him ja Love metal??

Aloittaja emmy, toukokuu 15, 2003, 03:34:17

« edellinen - seuraava »

jouhu

*tuuli

villen koti ei paljoa alkoholistin kodista poikennu... helvetin sotkunen ja täynnä kaljapulloja ja jotai yrjöö... kuvottavaa, en ikinä asuis semmosessa kodissa ilman suursiivousta!

tohon kuristu juttuun... poikkee vähän aiheesta, mut mä joskus kun mulla on etusormessa kynsi tulehtunut tai kynnen alunen niin mä ihan ilkeyttäni ( ? ) purista sitä sormea... eka se muuttuu tumman punaseks... sit violetiks ja sit siniseks ja harmaaks... hehehehe ;) viihdykettä tylsälle koulutunnille.

Wirtabiuha

And I'd never dreamed that I'd need somebody like you!

Niin, ja sit sillä on jätesäkit ikkunoissa ;D Mitä sitä nyt verjoilla!?

Tuuli, onneks sul on halvat huvit  ;D :D 8) :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

^pirun morsian^

aaaaah..... HIM on iha tooosi hyvä ville on iha tosi hyvän näkönen ihanan söpö!!!!  muutenki tykkään sellasest musiikist!!

Chibi

Him on ihan ookoo. Itseasiassa tosi hyvä. Mulla ei ole yhtään niiden levyjä, mutta siskolla on Greatests Hits and Love said no ja Razorblade Romance. Ne on ihan hyviä levyjä. Ei ole vielä tullut yhtäkään Himin kappaletta vastaan, joka ei kolahtaisi minuun. ^___^

Katsoiko kukaan muuten HIMmeetä Valoa ohjelmaa kakkoselta tässä viikko sitten tai jotain? :>>
Kaiken jälkeenkin vaikka nään mitä teen juoksen taas tanssien miinakentälle.

jouhu

Mie kyllä meinasin, mutta näinkin vaan lopputekstit...

Painkiller

Lainaavillen koti ei paljoa alkoholistin kodista poikennu... helvetin sotkunen ja täynnä kaljapulloja ja jotai yrjöö... kuvottavaa, en ikinä asuis semmosessa kodissa ilman suursiivousta!

Puhutteko te siitä seiskan jutusta? Sillä sehän oli vain vitsinä tehty koko juttu. Hehe, ei se oikeasti sellasessa läävässä asu :)

Wirtabiuha

Seiska on mun raamattu. Kyllä sitä on uskominen ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Unenkansalainen

Lainaa

Puhutteko te siitä seiskan jutusta? Sillä sehän oli vain vitsinä tehty koko juttu. Hehe, ei se oikeasti sellasessa läävässä asu :)

Kyllä muuten asuu. Tai ASUI. Se muutti Amerikkaan Jonnan kanssa nyt. Kyllä se oli ihan sen kämppä kyl.

Painkiller

Lainaa

Kyllä muuten asuu. Tai ASUI. Se muutti Amerikkaan Jonnan kanssa nyt. Kyllä se oli ihan sen kämppä kyl.

Siis puhutaanko tässä siitä jutusta jossa se istui suurinpiirtein jättimäisten roskakasojen keskellä? Ei varmasti asunut. Siitähän oli tuon jutun jälkeen juttua että kyllä se Ville oikeasti vähän siistimmässä kämpässä asustelee. Sitä en ihan tarkkaan muista, mikä se kämppä oli joka siinä jutussa oli, se tais kyllä myös olla Villen, mut toinen kämppä sillä myös oli..

Iinaa

HIM on siis aivan mahtava bändi! Hyviä biisejä ja myös nää uudemmat biisit on hyviä. :D Itse en ole uusista kuullut kun "Wings of a butterfly":n, joka soi radiossa. Mutta aiemmat levyt on tosi hyviä ja sitä tulee kuultua kun yks kaveri on ihan hirmunen HIM-fani. :D
Lupasit Mulle ikuisen, Loppuun asti kestävän rakkauden.

Painkiller

Mä en oikeen innostunut tosta perhosbiisistä. On siinä pari ihan hyvää kohtaa, mut aika pliisu kokonaisuus. Mikä noissa perhosissa muuten oikeen nyt on? Kun kaikki on perhosta täynnä :)

[tuuli]

LainaaTuuli, onneks sul on halvat huvit  ;D :D 8) :P

buhahahaaa, mulla on vielä sama masokistinen pakkomielle sormeni kiduttamiseen, vaikka tosta viestistä on melkei 3 vuotta. ^^
allekirjoittanut

iinuu

ooii. HIM kolahtaa ja kovaa kolahtaakin. aivan mahtavaa musaa. uusi levy, Dark light, on AIVAN mahtava  ;) tässä bändi mun makuun. ;>> ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.