Tehosekoitin

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 03:02:50

« edellinen - seuraava »

*tuuli

mä olen kuullut tehistä englanniks, mutta kun en sillon tiennyt ollenkaan kyseiseltä bändiltä mitään kappaletta edes suomeksi niin en jaksanut innostua.... kaduttaa näin jälkeen päin

puska

otolla on muuten ihana tukka:). ja hieno ääni. ja vaikuttaa muutenkin mukavalta tyypiltä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Se on muuten aikas hieno se Oton tukka! ;D Mäkin halusin sellasen pehkon.
Mä rupeen nauraa joka kerta, kun joskus se lonero juttu mainos oli otto. Miten se mainos menikään... ? Otto on lonkero tai jotai...(?) ::)
Mainiota.. ;D

KristalliEnkeli

jossain haastattelussahan (tais olla MIX-lehdessä, jossa oli Tonin ja Oton yhteishaastattelu ) Toni totes, että ekan kerran nähdessään Tehosekoittimen keikalla Oton lavalla oli ollut sitä mieltä, että onpas siinä bändillä hyvännäköinen muija laulamassa...juup...tosi hyvännäköinen MUIJA!

(en nyt muista mitä Toni tarkalleen siin haastattelussa sanoi, mutta suunnilleen noin, idea sama:))
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

vik

Minä tykkään Stukasista, hemmetin rok. Voi vaan kuvitella millasia keikkoja ne on pienissä englantilaispubeissa vetäneet.

Pääasiallisesti kuitenkin Tehosekoitin se tärkeämpi, kuten ovat itsekin sanoneet, Stukas on se sydän, yksi levy puristettu täyteen loistavia mutta lopulta ei lainkaan niin mielenkiintoisia kappaleita mitä näistä suomenkielisistä löytyy.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Mmmm....
Joo, mulla on muuten se lehti jossa on se Toni ja Otto juttu!

puska

on mullakin se lehti.....
simpsoneissahan on se linja-autokuski otto. ''my name is otto and i love to bet blotto'' helsinkin nyt-liitteessäkin oli heistä kerran juttu ''kuin kaksi marjaa'' molemmilla samanlaiset tukat:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

kristallienkeli---> joo mäkin luin sen haastattelun... pikkasen nauratti ku toni selitti tota... ;)
on se otto ehdottomasti helsingin parhaimman näkönen muija!  ;)

KristalliEnkeli

niin on, kieltämättä ;D

puska

no ei, on se otto oikeasti tosi komea. ei se enää niin akalta näytä mitä silloin. ja se on oikeastikin aivan sairaan mukava.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

hyvinkin mahdollista....mutta ainahan saa vähän kiusia(?)  ;D

jouhu

Mutta ei liikaa, ettei tule paha mieli...
Tänään tuli muuten koulun välkkäradiossa tehistä....ja apista.

puska

eilen oli muuten kummelissa hyvin paljon oton näköinen tyyppi hammaslääkärissä. ettei vain otto olisi päässyt kummeleihin;)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Uuuu... hyvin mahdollista... ;)

*tuuli

juu tottakai pientä läppää voi aina lennättää. niin pirullinen kuin tämä suomen kansa onkin.  ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.