Harmi kyllä, kun Tehis lopetti... Mutta pitää kyllä sanoa, että yliannostuksen saaminenkin on mahdollista. Sellaisen sain sinä viimeisenä kesänä... Pimahdettiin kamujen kanssa ja oltiin melkein joka viikonloppu Tehiksen keikalla. Laskettiin, että yli puolet kiertueesta nähtiin. Yhtenä viikonloppuna runsaan vuorokauden saldo oli 3 TS-keikkaa ja 3 AL-keikkaa. Eli siis Rockperrystä Tammerfesteille. Tämän ansiosta ei ole tullut niin hirveä ikävä bändiä, kun tuli nähtyä sitä meininkiä niin paljon ja tutustuttua lopun ajan merkkeihin. Kivaa kuitenkin oli

Paras keikka oli Aitoon Kirkastusjuhlilla kun lattia vapisi ja hiki virtasi. Enkä ikinä unohda niitä kertoja kun rumpali Tero osoitti meitä sormella ja nauroi. Kysykää häneltä miksi, minä en tiedä... 8-)
Tehosekoitin oli niin hyvä bändi siksikin, kun jotenkin minua ei koskaan häirinnyt vaikka en pitänytkään kaikista kappaleista. Muiden bändien kohdalla se usein harmittaa, mutta Tehiksen kohdalla se oli ihan sama, vaikka mukana oli muutama huonokin... En tiedä mistä tämä johtuu, mutta näin se toimi ainakin mulle.

''Voi yöunet menettää
Katsomalla tähtiä
Ja turhaan yrittää
Turhaan yrittää käsittää''