PMMP-rusketusraidat

Aloittaja *tuuli, syyskuu 27, 2003, 09:56:43

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Nyt menee taas hieman aiheen ohi, mutta kun on verbi kirkua, niin mikä se on futuurissa? Kirun, kirrun, kirjun vai mikä? Tai kieltomuodossa, ei ne kiru? Tai parkua, eikös se ole parun?

Erittäin tyhmä kysymys.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Nyt pistit pahan :D Minä kirun... minä kirjun... kaipa se on se kirun ja parun...? :) kuullostaa ainakin järkevimmälle sanoa kirun kun vaikka kirkun :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Jos te vaan tyydytte kiljumiseen.... kiljun... mutta mä kysyin tota joskus äikän maikalta.... se suuttu ja tuhahti että kyllä sun toi pitäis tietää  :D
Veikkaan että se on kuitenkin kirun  ;) pilkun nussintaa... mutta siinähän mä olen hyvä!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Niimpä, onhan se sentään kanisi mies! ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

noh, suomen kielessähän ei ole futuuria vaan se on sama kuin preesens... vattu mitä mä puhun... noh, joka tapauksessa, varma tieto on et kirkua sanan futuuri muoto on kirua... tai siis persoonamuotoisesti; kirun, kirut, kiruu, kirumme, kirutte, kiruvat....... vai oiskohan se kirkuvat ja kirkuu... en tiiä... jotai tohon suuntaan...
PMMP sucks!!!!!! ne KIRUUUU! <->  :-*

rautalintu

Ne kirkuvat, ei kiruvat. Niin. Olenpas minä tyhmä, suomessa ei tosiaankaan ole futuurimuotoa. No sellasta sattuu  ::)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

ei saa käyttää sivistys sanoja... mie en ymmärrä... noei... tyhmälle se silti kuullostaa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

ei sivistyssanoja; siis ne kirkuuu!!!!!!!  :-*

rautalintu

Ok. Kamalaa se on joka tapauksessa  :D

KatjaRock

no ainaki ne laulaa osaa. toinen kai ihan sitä opiskellu vuosia. haluaisin kuulla muita biidejä ku rusketusraidat ja sen toisen uuden (nimestä ei tietoa :) ). kuulemma ihan kauniita balladimeininkejä.
Time goes on, I wont.

*tuuli

kauniita? kauniista ne on kaukana, ja balladista myös...! ja et kyllä paljosta jää paitsi kun et ole kuullut!
osaahan tytöt laulaa. ainakin paula (se on ollu meijän koulussa! hahhahhaa!) ja laulaahan se ihan kauniisti siinä yhdessä kohtaa rusketusraitoja... mut muuten... ööörrrhhh!  

Wirtabiuha

Jos koulussa käyvistä julkkiksista puhutaan niin... Tuo 69 jussi oli meidän koulussa tänään... tultiin eka ruokalasta ja mä katoin että haa... asiallisen näköinen jätkä, no huomasin kohta kuitenkin että jussihan se, nojoo, kysyttiin sitten että mitä sä täällä... kunhan hengaan se vastas, täytyy todeta että kukaan tule meiän kouluun hengaamaan... okei paitsi salttujen elämien ami  :D saatiin sitten selville että jotain pientä ekaluokkalaistahan se kiusasi... ne piirteli yhessä siellä ekassa luokassa... söpöö  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

anteeksi jälleen tyhmyyteni; mut kumpi kiusas ekaluokkalaista? -> jussi 69 vai se tuomas reunanen?
gimmelin jenni, että se paula on käyny meijän koulun... sit sakari kuosmanen kans! =)  

salza*

mutta mikko alatalo on käyny mun entisen koulun!!! *päivän_paras* ;D

jouhu

Hahaa!! ;D Että mikko alatalo... ;)
Höh, meijän koulussa ei käy kukaan!  :(
No, kyllä sen ymmärtää, kun se on NIIN tylsän harmaan värinen ja umpi homeessa. (korjataan joskus ens vuonna...)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.