PMMP-rusketusraidat

Aloittaja *tuuli, syyskuu 27, 2003, 09:56:43

« edellinen - seuraava »

*tuuli

oih, mä meen lintsille kesätöihin kunhan ikää tulee!  ;)

Lerppa

Mitäs töitä Vilkku muuten teit siellä?
Huu, mulla alkaa huomenna tetti viikko... vähänkö siistiä, ei viikkoon läksyjä ja töihin vasta joskus 10-11 aikaan! ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Mihin/minkä alan yritykseen TETtiin Lerppa?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Lerppa, siellä yhdessä grillikioskissa olin, ihan mukavaa hommaa. Varmaan ensi kesänä taas, tai sitte vois siirtyä laitevalvojaksi, vois olla ihan kivaa sekin :)
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

vilkku-> meinaaks laitevalvoja sitä että istut jossain kopissa jonku hullun laitteen juurella ja vääntelet niitä vipuja ja painelet nappeja... ;D *hän tietää 'ei mitään' kuten näkyy*  ;)

Vilkku

Sitähän se meinaa. Sitte kysyn, että "tahdotteko lisää?" ja väännän nappulasta vähän ekstrakierroksia ;)

Mut se vois oikeesti olla ihan kivaa lastata lapsia hepparataan :)

Lerppa

Joo lintsillä on varmaan ihan nastaa olla kesäduunissa :)

Mä meen valokuvausliikkeeseen tetin ajaksi. Sen piti olla sosiaalialan duunipaikka.. mutta noh, mä en kestäis viikkoa pikkumukuloita jotka roikkuis jaloissa, päivä menis kyllä :)
Niin eli siis fotoliikkeeseen, mua kiinnostaa tosi paljon video- ja valokuvaus, että se on tosi mielenkiintosta päästä sinne! :)

jouhu

Mulla oli viime viikko tet viikko. :D Mulla yllättävänkin hauskaa! :)  
Mä olin sellasessa kätevä käsi nimisessä askartelu liikkeessä.

Ronjaronjanen

Mä olin tetissä eläinlääkärissä. Sain raahata ja taitella ruumissäkkejä jä nähdä kun hauvojen mahaa silvotaan.
Niin ja tietysti pestä niitä verisiä saksia :-/

Wirtabiuha

kiva, verisiä hauvoja... mulle tulis paniikki  :)
Me tullaan kaikki sitten moikkaamaan vilkkua ens kesänä ja se saa ajeluttaa meitä "muutaman" kierroksen ylimäärästä  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Vilkku

Toki toki :)

Tämä nyt poikkeaa aiheesta ihan täysin mutta sanonpa kuitenkin, että Kieppiä olis kiva pyörittää. Se on aikamoinen rahasampo kun jengiltä lentää taskuista rahaa. Juttelin yhden tytön kanssa joka sitä oli ollu pyörittämässä ni yhden päivän aikana tuli rahaa 32 € + se kaikki muu sälä mitä sieltä lentää :)

*tuuli

niin... no saikose sitten pitää ne rahat?  ;)

Lerppa

Se olis kyllä varmaan ihan jees homma :)

jouhu

Mikä ihmeen...kieputus juttu. Mä en oikein tajuu,,, ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.