PMMP-rusketusraidat

Aloittaja *tuuli, syyskuu 27, 2003, 09:56:43

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Kieppi on siis sen laitteen nimi. Ja kyllä, jakavat rahat aina päivän lopussa.
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Mä kans mä kans! onks lintsillä muuten 18 ikäraja, että 15 vuotiaat ei pääse kesäduuniin? Kieppi on kiva... Lerppa kuvas kettumaisesti kun olin siinä... mahto olla hieno filmi... Hei, mä en oo muuten nähny sitä... Sanna perkele! Sisälsköhän se nauha muuten mitään... mielenkiitosta...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

On k-18 joo, mutta onhan siellä joitain alaikäisiäkin. Mutta ne on sitten lähinnä Vekkulassa heittelemässä mattoja. Kannattaahan sitä aina kokeilla :)
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

sinne vaan mattoja heittelemään...... :-* mä taidan odottaa että oon sen kahdeksan toista... ;D

iinuu

mä tykkään ihan PMMP:stä, varsinkin tää kovemmat kädet levy on huomattavasti parempi kuin kuulkaas enot. mutta rusketusraidat on melkeinpä PMMP:n surkein biisi, paitsi en voi sanoa kun en oo kuullut kaikkia. mutta kyllä niiltä parempiakin löytyy kuin kyseinen. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

aino-a

Rusketusraidat kuuluu kans ehkä raivostuttavimpiin biiseihin ikinä. Mutta on se jännää, miten Pmmp:kin ja erityisesti oma suhtautuminen niihin on muuttunut. Ennen vihasin ja nyt tykkään tosi paljon. Ei ollutkaan tähdenlento. Kuka enää edes muistaa, että tytöt ponnistivat pinnalle Popstarseista...? Ei kukaan, nykyään bändi on jo ns.katu-uskottava. Kovemmat kädet on ihan mahtilevy.

Onko muita jotka ovat kääntyneet lähes syvästä inhosta sittenkin bändin puolelle?
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

Lainaa
Onko muita jotka ovat kääntyneet lähes syvästä inhosta sittenkin bändin puolelle?

Minä ja Uniklubi ;)

aino-a

[tuuli]

Mun suhtautuminen on myös muuttunut, siis bändiä kohtaan.
Mutta rusketusraitoihin suhtautuminen ei ole muuttunut yhtään. Ihan hirvee biisi.!
Meinasin sen uuden levyn hankkia, mut enpä hankikaan. Nyt kun olen hiukan alkukantaisempaa musiikkia alkanut kuuntelemaan. Mut se on varmaan hyvä levy!
allekirjoittanut

blind_eye

Oon alkanu tykkäämään PMMPstä tosi paljon. Se uus levy, Kovemmat kädet, on tosi hyvä. Matoja on ihan huippu biisi :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

aino-a

En ole (Rusketusraidat-biisin ''ansiosta''? ;) ) tutustunut siihen vanhempaan levyyn ollenkaan... Niin jos joku on, niin olis kiva kuulla, onko siinä yhtään biisejä, jotka ois ees lähelle yhtä hyviä kun Kovemmat kädet -levyllä?

[tuuli]

No musta se Joutsenet on ihan laadukas. Laatu poppia, jos noin voisi sanoa. Ihan kaunis, mutta en pelkästään sen takia ostaisi sitä levyä.. koska just Rusketusraidat ja se joku Niina on ihan hirveitä... :P
allekirjoittanut

moondancer

Mä tykkään pmmp : stä. en nyt viiti mitään noista rääkymisistä sanoa mut juu. onhan ne jotkut kappaleet aika karmeita. en esim. yhtään pidä oot siellä jossain mun, rusketus raidat, ja sit oli vie joku yks ainakin. mut just joutsenet, mummola, kovemmat kädet ja matoja on hyviä  :) vanhaan levyyn en mäkään oo oikeen tutustunu.

moondancer

oho. luin vaan noita ekoja viestejä. ja ne oli melko vanhoja.

Painkiller

Olen valaistunut! Ostin alelaarista Kovemmat kädet-levyn ja se on huippu! Pakko kääntää pää ja sanoa että onhan se Pmmp ihan kova pändi..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.