Diggaaks kukaa nirvanasta?

Aloittaja ripsari, helmikuu 09, 2003, 07:24:46

« edellinen - seuraava »

-taru

mä tykkään nirvanasta :).. mä tykkään melkein kaikista niitten biiseistä mitä olen kuullu.. in bloom ja lithium on ykkösiä :)

Snake

Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

KATJAR

Ihan täysillä on kyllä kulttimaineensa ansainnu.  :)

2 + 2 = 5

~Niina-Maria~

Ja se on tullut tässä nähtävästi jo todistettua.
Entäs mitäs tykkäätte, että mikä on Nirvanan paras albumi? Musta Nevermind yltää ehkä siihen parhaimpaan titteliin.

vik

en parasta osaa sanoa, mutta mieluiten kuuntelen varmaan Bleachia.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

In Utero.Eiku...äh.Emmä osaa sanoo.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

-taru

Purppuraviittainen WeLhoTAr

On muuten TODELLA häiriintyneitä Nirvanan levyjen piiloraidat!ainaki Nevermindissa ja In Uterossa.Ihan psykedeelisiä. :D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Kata

Juu, mäkin tykkään.

Tuli tossa taannoin mieleen, että Apulannalla on biisi Anna mulle piiskaa, Nirvanalla Rape me ja Don Huonoilla Ruoski minua. :)

Mutta... Muita, mitä tällä hetkellä kuuntelen on oikeestaan vaan HIM. Eli top 3 TÄLLÄ HETKELLÄ on Apulanta, HIM ja Nirvana.

Ja mulla ei oo muita aitoja ku se kokoelma. Bleach ja In Utero on kyllä poltettuina.

Saako täällä muuten mitenkään kursivoitua tekstiä? Ei aina viittis kirjottaa Caps Lockilla.  :-[

JenniThaApisFAni

joo kyllä mäki diggailen nirvanasta sillä on ihan loisto biisejä!!
ja ah niin hyvän näköne laulaja!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi_apis_fani

juu mä diggaan ja kovast...mul vaa ei oo yhtää niitten levyy... :(haluisin kyllä!!!
juu ja kurt ai sil on iiiihanat silmät!!!!!
mä yhdyn tohon samaan rip kurt!!!!
tosiaan sais viäl olla bändi kasas...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

vik

"Saako täällä muuten mitenkään kursivoitua tekstiä? Ei aina viittis kirjottaa Caps Lockilla."

muistaakseni näin. hakasulkuihin <i>teksti</i>.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

amniinba

montas levyä ne ehti tehä? huippu bändi........ eikös muuten foo fightersissä oo laulajana nirvanan entinen rumpali???

Kata

Ehti tehä muistaakseni 3 levyä. Ja jep, on se rumpali Foo Fighertissä. Nimi oli... Tai on Dave Grohl.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.