Sanoituksia (...mikä biisi soi päässäsi?)

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 02:02:29

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Joululaulut! Helvetti että vihaan niitä, joka paikassa soi joku saatanan kulkuset ja aina joku idari menee ja tekee uuden kivan pikku version joululaulusta. Istukaa sormeenne ja olkaa hiljaa. Kiitos.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Brahmsin kolmas sinfonia..(pidin siitä tänään esitelmän...)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

LainaaJoululaulut! Helvetti että vihaan niitä, joka paikassa soi joku saatanan kulkuset ja aina joku idari menee ja tekee uuden kivan pikku version joululaulusta. Istukaa sormeenne ja olkaa hiljaa. Kiitos.

"Toukkana" minä kuuntelin joululauluja kesälläkin, mutta nyt ei jotenkin jaksa edes jouluna. Viikatteen "Vuoden synkin juhla" tosin on aivan loistava alpyymi. Ja kyllä ne rokkiversiotkin menee, varsinkin Wirtasen "En etsi valtaa loistoa"
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

taika^^

mulla soi se kornin twist biisi. se mis ei oikee oo sanoja:D
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

punainen

Lainaamulla soi se kornin twist biisi. se mis ei oikee oo sanoja:D

Eikös siinä ihan ihan oikeet sanat oo vaikka Davis ne sillai mouruaakin...Ainakin kaveri kerto mulle pikkulikkana mitä siinä oikeesti sanotaan..

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

Lainaa"Toukkana" minä kuuntelin joululauluja kesälläkin, mutta nyt ei jotenkin jaksa edes jouluna. Viikatteen "Vuoden synkin juhla" tosin on aivan loistava alpyymi. Ja kyllä ne rokkiversiotkin menee, varsinkin Wirtasen "En etsi valtaa loistoa"

mikäs tuo on? siis wirtasen en etsi...?
allekirjoittanut

puska

Jyrkissä v. 2001 Toni on tuon laulanut. Hieno veto, onneksi on nauhalla:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Yame

Just tällä hetkellä soi Pirun morsian, aamulla soi Avaruuden syklissä.. Nää Apulannan levyt on vaarallisia, jäävät prkl ylikierroksille päähän..  ;D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

mustapiste

Tällä hetkellä soi ramones, tai on soinut koko päivän. :> somebody put something in my drink.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Lerppa

Miulla on rullannut tässä kohta kolme päivää Ayreonin Day Two: Isolation päässä. x) Mutta onkos ihmekään kon kuuntelen sitä nytkin. Hyvä biisi. ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

mä katoin äsken nauhalta tuon 4popin. ja nyt luonnollisesti soi päässä ''heinillä härkien kaukalon'' kun se oli nii hyvä versio et piti kuunnella kahteen kertaan. hyvä toni!
allekirjoittanut

jouhu

Nyt pari päivää on soinu Ismo Alankoo, mutta ei saa kunnolla selvää, kun soi päässä niin hiljaa. Tai hetkinen...*kuuntelee* Se sielun veljien se..Oliko se joku rakkaudesta, vai mikä.... "...mä rakastan sua.. enemmän kuin jumalaa..."

[tuuli]

Hark the herald angels sing glory to the new born king.. se tenori osuus.  ;D
allekirjoittanut

emmi

juu, minulla soi nyt päässä joku stn laura voutilainen? "kerran kukkia voi kaunis kotimaa, kerran vain ihminen niin nuori olla saa.." ja plaa plaa. menee hermo kun töissä joutuu kuunteleen iskelmä radioo ja nyt toi on jääny sit soimaan mun päähän!  >:(
murr.
älä tunnusta jos sattuu

dai_19xx

Mä en tiedä mutta eilen mulla soi päässä koko ajan: KAASUA KOMISSAARIO PEPPONEN! Ei jessus ja tuli koko päivän hoettua tuota. Nyt soi Raptorin Me ollaan neekereitä.
You are fuckin emo!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.