Tähdet ja arvot?

Aloittaja juGe, lokakuu 29, 2002, 06:12:34

« edellinen - seuraava »

punainen

Hyvä ettet!Pitäähän elämässä jotain pysyvää olla.. :)niin ja kiitos taas Jugelle että tällasen foorumin perusti ja on jaksanut pitää yllä :-*
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Vilkku

LainaaNo hyviä eläkepäiviä Vilkulle sitte! :)

Kiitos <3 Tuli oikeesti itku tänään päivällä, on mulla teitä kova ikävä.

Eikä sitä tiedä, ehkä mä palaan myöhemmin, kunhan nyt vähän tilanne rauhoittuu. Varmasti käyn salaa lukemassa teidän juttuja kuitenkin :)
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Voi Vilkku rakas. Voisinpa olla avuksi.
Time goes on, I wont.

punainen

pliis käyttäkää noita pikaviestejä jos puhutte asioista joita ette ilmeisesti aio alkaa julkisesti ruotii..herää vaan turhaa mielenkiintoo että mistä ongelmasta on oikeen kysymys  ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Lainaapliis käyttäkää noita pikaviestejä jos puhutte asioista joita ette ilmeisesti aio alkaa julkisesti ruotii..herää vaan turhaa mielenkiintoo että mistä ongelmasta on oikeen kysymys  ::)

Öh joo. Sorry, mate.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Lainaapliis käyttäkää noita pikaviestejä jos puhutte asioista joita ette ilmeisesti aio alkaa julkisesti ruotii..herää vaan turhaa mielenkiintoo että mistä ongelmasta on oikeen kysymys  ::)

Tiivistys. Eräs henkilö pyysi minua lopettamaan tämän keskustelupalstan lukemisen hyvästä syystä. Hänestä välitän kovasti joten suostuin pyyntöön. Nytkin käyn vaan kurkkimassa kun odotan yhtä pikaviestiä, että josko se vihdoin tulisi.
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

LainaaMoikka,

en ole kiireiltäni paljon kerennyt keskusteluja seuraamaan, mutta tämä pisti nyt silmään.

Nostin noita kahta viimeistä arvoa hieman, eli 4 tähteä saa kun on kirjoittanut 500 viestiä ja 5 sitten kun on täydet 1000 kasassa. Täällä on jotkut menny jo kirkkaasti ton 1000 viestin yli. Se on kyllä aika älytön saavutus sekin.. että kiitos siitä :)

Kantava voima tulee varmaan pysymään vain sen nyt jo omaavilla. Ehkä joskus tulevaisuudessa voidaan jotain uusiakin titteleitä ottaa messiin.

rauhaa!
.j

ja joku taas palaa aiheeseen. ;) mietinki että miksköhä multa oli pudonnu yks tähti pois, ja olinkohan mä vaan nähny unta tosta 4 tähdestä. mutta onneks sain sen nyt taas nostettua. ja noi rajat on paljon paremmat kuin ne edelliset. vähän haastetta elämään.  ;)
allekirjoittanut

hanna-juulia

LainaaJokaisen rekisteröityneen jäsenen nimen alla näkyy heidän nimike ja tähdet. Arvo ja rispekti nousee sen mukaan mitä enemmän viestejä on lähettänyt.

Tällä hetkellä vaadittavat viestimäärät arvoihin on:

alle 50 = rookie (*)
50  = Täysjäsen (**)
100 = legenda jäsen (***)
500 = killer member (****)
1000 = god member (*****)

[tuuli]

ei ole enää ihan noin vaan...

LainaaNostin noita kahta viimeistä arvoa hieman, eli 4 tähteä saa kun on kirjoittanut 500 viestiä ja 5 sitten kun on täydet 1000 kasassa. Täällä on jotkut menny jo kirkkaasti ton 1000 viestin yli. Se on kyllä aika älytön saavutus sekin.. että kiitos siitä

allekirjoittanut

Painkiller

Mmm..olisin mäkin varmaan vuosia sitten tänne tullut muttei oo koskaan ollut mahollisuutta. Ei oo ollu konetta, tai kiinteetä nettii. Nyt on.

Hmm. Vaikee noita tähtiä on varmaan metsästää kun täällä on aika hiljasta...ei viitsi yksikseenkään jutella  :-/

KatjaRock

LainaaHmm. Vaikee noita tähtiä on varmaan metsästää kun täällä on aika hiljasta...ei viitsi yksikseenkään jutella  :-/

Ehkä tarkotus ei olekkaan että niitä vaikka viikon aikana saa kovin montaa? Pitkäjänteisyyttä hyvä ihminen.
Time goes on, I wont.

Painkiller

En mä nyt kyllä ihan tota tarkottanutkaan. Mutta ihan sama.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Painkiller

No lähinnä vaan viittasin siihen että miten hiljasta täällä on. En siis tarkottanut että mä tahdon äkkiähetinyt kahmia kaikki tähdet itselleni :D

KatjaRock

Ei kai täällä hiljasta ole? :) Jos kerran päivässä käy katteleen niin sitte on monta aihetta joihin joku tarinoinu jotaki. Pieni vakioporukka käy juttelemassa. Jos tämä tästä vielä vilkastuis kauheasti niin olis aika tylsää.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.