Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Kyllä kai ne kotona ymmärtävät jos sanot voivasi erittäin huonosti?

Kyllä koulusta oli välillä pakko päästä pois. Ah niitä hetkiä vessassa kun mitään ei pystynyt tekemään.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

no, kai ne tajuais. mut en mä niile mun ahistuksesta ikinä puhu. kaverit auttaa.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

En minäkään niille mitään sano, jo ahdistaa tai jotakin, mutta jos olen sairas niin sitten saa jäädä pois.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Se on minusta pelkästään hyvä asia, että koulu kuitenkin haluaa jotain selvityksiä. Ottaahan se usein päähän kun ei voi olla ikinä pois, mutta täysin vapaiden käsien antaminen ei useimmilla ihmisillä toimi. Minulla meni koko viime kevät ihan ohi, kun en ensin en mennyt kouluun yhtenä päivänä, sitten nukuin seuraavankin enkä sen jälkeen enää päässyt kouluun ollenkaan. Toisaalta minä olen ehkä taas vähän ääritapaus, en siis halua yleistää, mutta useimmat ihmiset tarttee jonkunlaista kontrollia.
[ -You should see my scars- ]

vik

juu, minäkin koulusta aika usein katoan.
siellä ahdistaa aina.
ne ihmiset.
sitä vaan pistää musiikkia lujemmalle ja yrittää hengittää syvään, mutta aina se ei auta.
eikä kukaan saa nähdä että olen heikko.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Onhan se hyvä, että koulu jonkinlaista selvitystä ottaa, mutta kun niille ei riitä sanominen. Eri asia on tietysti, jos on usein pois, mutta kerran välillä tuskin haittaa.
Minulla ei usein ole musiikkia koulussa. Olen vain joidenkin kavereiden kanssa ja yleensä ihan hiljaa. En edes aina kuuntele, että mitä puhuvat.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

minä saan ola koulusta pois yhden päivän, jos väsyttää ihan hirveesti. äiti kirjottaa poissaolotodistuksen. ;D
musiikkia koulussa on ihan hyvä homma. joskus voi laittaa läppärit päähän ja sulkee korvansa tuttujen jorinoilta.
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Lukiossa minua ärsytti se, että poissaoloja kyylättiin enemmän kuin esimerkiksi yläasteella. Siellä se meni semmoseksi vittuiluksi. Opettajat vaati kuulla selityksiä, selityksiä ja selityksiä. Onhan sitä kaikkea tarinoita tullu keksittyä.

Kyllä kouluissa pitää silti poissaolokontrolli olla. Eihän se muuten toimi. Lintsataanhan kouluista jokatapauksessa. Kai se on miltei sallittua?
Time goes on, I wont.

hairicco

joko mennään ulos tai pysytään
sisällä, mutta ei rampata..
pysykää siellä koulussa, niin
minä saan lomailla heinäkuun.  ;D

mä sain kymppiplussia. teidänkin
tulisi.

mä näen vieläkin painajaisia, et
opettaja tulee kyselemään
poissaolovihkoa, jota ei koskaan
tuotu, seitsemän vuoden jälkeen.
(hyi olkoon.. 7 ?!? )
mikä on rikoksen vanhentumisraja??

Vilkku

Mikä tässä oli se rikos ? Siitähän se riippuu. Murha ei vanhene koskaan. Älä tapa ketään siellä.

Hiltsu

Ei saa tappaa. Ei edes toivoa kenenkään kuolemista.
Ala-asteella meillä riitti, että sanoi missä oli. Nyt on kaiken maailman vihkot mihin merkataan poissaolot. Onhan se ihan hyväkin juttu.

Vilkku

Meillä tuli yläasteella kahden viikon välein kotiin sellainen lappu mihin oli opettajat merkanneet kaikki poissaolot ja siihen piti porukoiden selvitellä missä on lapset ollu. Se oli kyllä aika toimiva systeemi, esti suurimman osan lintsauksesta aika tehokkaasti.

Lukiossa kukaan ei enää kysellyt. Paitsi ryhmänohjaaja, joka soitti mun kännykkään kun en ollu käyny koulussa melkein pariin kuukauteen. Se on valtavan hyvä ihminen.

Hiltsu

Meille soitetaan kotiin välillä ihan ihmeellisistä asioista. Minun pitäisi ainakin soittaa koululle, jos en mene kouluun, etteivät soittele tänne.

Vilkku

Mun piti kanssa yläasteella soittaa lv:lle jos en tullu kouluun. Mutta se olin vaan minä. Kun minä olin sen kanssa niin huonoissa väleissä että se soitti äidille heti jos olin vaikka myöhässä.

Siinä lappusysteemissä oli se huono puoli, että aina joskus opettajat ei esimerkiksi ollu huomannu mua siellä tunneilla [jep, minä olen luokassa aina se hiljainen vaalea tyttö, jonka nimeä opettaja ei ikinä opi ja jonka läsnäoloa se ei ikinä huomaa] tai oli merkinny poissaolon väärälle henkilölle. Siinä sitä yritettiin selittää äidille, että "kyllä mä olin tona päivänä koulussa".

Hiltsu

Tässäkin tapauksessa se olen vain minä, jolle soitellaan. Huolestuvat aina joistakin asioista turhan helposti. Niillä on kai iskän ja äidin kanssa sellainen sopimus. Ei ole yhtään kivaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.