Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

En ole menossa.
Millaista siellä ratsastusvaelluksella oli? Minäkin tahtoisin joskus. Ratsastin oikein kunnolla ennen, mutta se nyt sitten jäi. Sellaisilla päivän kestävillä olen ollut, mutta en pitemminllä.
Tuossa jouduin lähtemään yksi päivä mökille. Ei ollut kamalan kivaa, kun siellä ei voi oikein mitään tehdä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Kyllä minä ainakin lähden Ankkaan... Ainakin toisena päivänä. Sinäkin ilmeisesti ?
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

hiih, minäkin ehkä Ankassa.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

hei jeah,pääsin vielä nettiin,kohta lähetään sinne mökille..
juu,mä meen ankkaan sillon sunnuntaina,tietenkin koska sillon on apulanta siellä  8) mun budjetti ei riitä kahen päivän lippuihin...mut lauantainakin ois kyl ihan jees esiintyjiä mut sunnuntaina meen.
ratsastusvaelluksella oli toosi kivaa!! :) olin metsäpirtissä,oon ollu siellä nyt 5 kertaa leirillä.3 kertaa yleisleiril ja 2 kertaa vaelluksel.on ollu aina tosi kiva leiriporukka ja vetäjät.aion nyt mennä sinne syksyllä vähän lyhyemmälle vaellukselle. :) kuin kauan oot hiltsu ratsastanu?mä oon about 6 vuotta.nyt oon myös pari vuotta ollu aika paljon ravureiden kaa tekemisis.kävin täs yks päivä ratsastaa oripoika vinskillä.herra oli hieman kovasuinen/riehakas.. 8) mut niinhän ne orit tuppaa olemaan.ja vielä kun hän on 4 v.niin tahtoa ja voimaa riittää!! ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mä ratsastin tuossa kolme vuotta, mutta se sitten jäin. Jos olisin jatkanut, niin nyt olisin ratsastanut nelisen vuotta.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

en mene ankkaan. rahat on loppu, mutta rahat on loppu mutta myydään volvo.
ruisrock ja betonirockin liput söivät kassani tyhjäksi. mutta en kadu.
my sweet, sweet rock`n roll

toivottavati apiksen syyskiertueella on keikka lappeenrannassa tai jossain lähistöllä..kun ei viittis junamatkoja maksaa kauheesti...

Hiltsu

Toivottavasti tulevat tännekkin. Alavudelle aika varmasti luulisin.

Vilkku

Toivottavasti pitävät levynjulkkarit täällä niin kuin yleensä 8)
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

toivottavasti aloittavat täältä niinkuin silloin tällöin.

toivottavasti tulevat lappeenrantaan mutta niinhän ei ikinä käy... :P

kreisi_greippi

toivotaan, että edes teitin lähelle.

toivotaan näin...onhan ne aina välillä ollu lappeenrannassa mutta aina K-18... :(

Hiltsu

aika tyhmää ku on ainaki täälläpäin niin paljon k-18 keikkoja ku kuitenki on paljon alle 18 vuotiaita jotka diggailee apiksesta ja muista bändeistä...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.