Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

K-18 keikat on ärsyttäviä.
mutta niin on moni muukin asia maailmassa.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

En tiedä enää sitten, kun itse on yli 18.
Moni muukin asia juu.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Minä se vain olenkin sellainen tyttö, että tykkään sekä avoimista että k18-keikoista.

Njääh. Kyllä se on [lähes] aina sitä parempi meno, mitä enemmän sakkia. Vituttaa vaan sellaset urpot, jotka ei voi tulla jollekki keikalle jos sinne pääsee alle 18 vuotiaat. Ugh. Olen puhunut.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

tost ughista tulee mieleen se yks mainos mikä pyörii nyt telkkarissa... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

en mä muista mut siin on inkkareita jotka sanoo koko ajan "ugh"  8)

Hiltsu

Ai niin se. Jotakin kännyköitä.

kreisi_greippi

en ymmarra.
puuttuu tasta koneesta aan pilkut, kun olen lentokentalla kopenhaminassa. koettakaa saada selvaa.

Hiltsu

Kyllähän me saadaan.
Minä en ole koskaan käyttänyt tietokoneita jossakin ulkomailla.

en mäkään..mitäs sä greippi siellä teit?mun kaveri tuli tänään italiasta,oli ollu koko kesän siellä!ihan ruskee..  8)

kreisi_greippi

olin iskän ja veljen kanssa köpiksessä reisussa. ihan ok reissu, mitä nyt vittuiltiin toisilemme vähän väliä.

Hiltsu

Uskon. Meilläkin tuossa lomalle meinasi tulla vähän riitaa, mutta ihan hyvin meni. Eilen tultiin kotiin.

KatjaRock

Minä olen pysynyt koko pitkän kesän Suomen rajojen sisäpuolella. Ainiin, Ruotsissa tietysti olen käynyt. Huaah.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minä olen ollut jo pitkän aikaa Suomen rajojen sisällä. Olisikohan jo vuosi aikaa, kun jossakin muualla käytiin. En ole edes usein käynyt ulkomailla.

mä kävin viimeeks ulkomailla 2 vuotta sitten,saksassa.ens vuonna ehkä nykiin. :D ankkarockista piti muuten sanoa että hauskaa oli ja apiksen keikkakin jytäs hyvin,niinku lähes aina. :) innostuttiin palvontaepisodiin ja toni-setäkin sitten polvistui lavan reunaan ja alko yleisöön päin palvomaan. 8) rok.
oli muuten hyvä systeemi että ankasta sai ilmasta kokista!hain varmaan 5 kertaa...riihimäellä oli 2 minuuttia aikaa vaihtaa junaa ja kerettiin just ja just.matkustin muuten ensimmäistä kertaa elämässäni laittomasti junalla(vahingossa...),mutta ei siitä sen enempää...:)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.