Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

iceflame

MIkä on teen mielestä Plastikin paras biisi? Ite ostin sen divarilta kympillä(€). musta on tyhjää ikkunassa ja ei yhtään todistajaa ;D
#minä tahdon ulos kattilasta!#

Hiltsu

Plastikin paras biisi? Niitä on taas monia. Oikeastaan taitavat kaikki olla.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

hmm.oisko tyyliin terä tai ei yhtään todistajaa...?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

maailmanpyörä, maanantai, tervetuloa ja noidanmetsästäjä soi mulla eniten.
my sweet, sweet rock`n roll

ankasta vielä että näin kun toni käveli käsikädessä metsänreunassa tummatukkaisen tytskän kanssa ja halaili... ;) kukakohan..??!no,sehän on kylläkin sen oma asia eikä mulle kuulu.

KatjaRock

Minun naisasioitakos täällä vatvotaan?  ;D
Time goes on, I wont.

wa?sun naisasioita? nyt meni ohi.. 8)

Hiltsu

;D Tonin naisasioita taisi Katja tarkoittaa, kun tuonne kirjoitit tuon ylemmän viestin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Itsestään se puhui :) Täytyyhän niitä aina välillä vähän vatvoa. Sinä oot kumminkin se pääjulkkis.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Nyt mäkin olen ulkona.

Vilkku

Se nyt on sellainen meidän oma vanha vitsi, mitä nyt täytyy vaan toistaa kaikissa mahdollisissa yhteyksissä :) Katja on siis Toni, minä olen Sipe, Blue_Tiger on Tuukka, Häirikkö on meidän roudari ja Emmi ykkösfani. En edes muista mistä tämä alunperin lähti. Muistaako Katja ?

KatjaRock

Se lähti jostain nimmarin lähettämisestä tuolta vanhasta vieraskirjasta  :)
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Nyt minä käsitän. Jotain tuollaista luulinkin.

alright...?! :D

"LiKe MoSt BaBiEs SmELL LiKe BuTTeR
HiS sMeLL sMeLLeD LiKe No OtHeR..."

NIRVANA 4EVER!!!!!!!!!

Vilkku

Joku tuossa kyseli Plastikin parhaita biisejä.

Minulle ykkönen on Maailmanpyörä, henk.koht. syyt. Odotus on rakas myös. Sitä soitan pianolla melkein päivittäin, yleensä tosin laulan englanniksi. Tästä pääsenkin sopivasti livahtamaan sopivasti aiheen ohi. Eli --> jos joku osaa hyvinkin tulkata Wirtasen englantia niin Waiting for the Cavalryssä on pari niin hämyä kohtaa että en saa sanoista selvää. Jos jollain on hajua niistä sanoista niin kertokaahan. Kahteen kohtaan oon keksiny hiukan omat sanat :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.