Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Minä en ainakaan ymmärrä mitään. Olenkohan edes kuullut sitä. Minulla kun nuo englannin kieliset nimet on vähän hukassa. Suomeksi tiedän paremmin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä kuulin eilen apiksen kadut enkuks ja en oikeen osannu sisäistää tai jotain...ku oon tottunu et apista lauletaa kuitenki suomeks.suomi roks!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Suomi tosiaan rock!
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

minä sen ostin sen niitten enkunkielisen levyn...hm.
olipa joku kaveri nähny niitten mainoksenkin musatv:llä.
jaa, että plastikin parhaat biisit. en oo varma oonko vastannu (en enää muista mitä oon vastannu ja mihin) mutta tässä nyt tulee:
tervetuloa. se osuu niin nappiin.
maanantai
tyhjää ikkunassa
maailmanpyörä.
tällä hetkellä siis noi biisit.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Mä olisin sen enkkukielisen tänään ostanut, jos olis kaupassa ollut. Eipä sitten ainakaan hyllyssä ollut, enkä viitsinyt keltään kysyäkkään. Ehjää ja Kolmea siellä ainakin oli. En sitten tiedä, jos olisi ollut, mutta en olisi huomannut.
Minäkin nuo plastikin parhaat biisit voisin nyt nimetä. Ehkä Maailmanpyörä, Tyhjää ikkunassa ja Odotus.

salzaliini

Kappas,kappas..pääsimme takaisin plastik aiheeseen.. :) Luin kaikki nää kuustoista "sivua" Ja siellä puhuttiin jo kuolemastaki... *PeLoTTaVaa* tai no ei oikeestaan! Pari vuotta sitten halusin kuolla ku mun silloine jätkä ja eka love,siis really LOVE meinas delata... ;( Se sattu niin perkeleesti.. (rakkauteni tätä jätkää ei oo loppunu,yhessä ei enää olla mutta oon rakastanu sitä 4 vuotta..) Että sellane vuosisadan rakkaustarina se..Ja vaikka meijän muistoille voisin sanoa että odotus rulaa...! (tykättiin myös ilonasta... :)
joo,tuohon aiheeseen liittyen yks kymysys.. Voiko teijän mielestä rakastaa (sanan oikealla merkityksellä) ala-asteella?? Siis viiennellä-kuuennella?! Ku monet ei usko siihen..!
*karkasin aiheesta,tunnustan*

tuota noin.ala-asteella rakastaa...hmm.no kyllähän sitä tietenkin varmaan voi mutta rakastaa on aika vahva sana jota kannattaa käyttää varoen.tosin mäkin olen kasilla ja viime vuonna seiskalla olin rakastunut.tai sitten TOOSI ihastunut mutta luulen että se oli kyl ihan rakkautta.mun ja sen jätkän juttu kaatu vaan siihen ku yks toinen muija rikko meiän välit.. :( mä voin kyllä rehelliseti sanoa etten oo vieläkään täysin päässy yli ja tunteita sitä jätkää kohtaan on vieläkin.en tiiä mitä tehdä...
En oo muuten pitkiin aikoihin kuunnellu plastikkia.tänään varmaan kuuntelen taas. :) terä on liian lyhyt biisi,sais kestää kauemmin ku se on niin hyvä!

salzaliini

mun mielestä se o vähä sellanen juttu että sen rakkauden tajuu vasta sitte ku se on niinku ohi..Se suhde esim..jos tajuutte? Siis ku mä aloin sen mun first loven kans sillon viiennellä ja oltii seskaluokkaan asti yhessä ja mä vieläki tykkään siitä aivan helvetisti,ja itse sanoisin että rakastan sitä,ja oon nyt ysillä. mulla ei oo itellä ollu ku jotai "juttuja" sen jälkee ja sillä on ollu pari suhdettaki...sillä on nytteki muija,mun entine kamu.. :( Jotenki mä en oo voinu olla kenenkää kans sen jälkee..en tiiä miks,se ei oo tuntunu oikeelta. Ja onko sillä iällä loppujen lopuks merkitystä?!

kreisi_greippi

mä en usko rakkauteen.
en ainkaan sellasena ilmiönä, kuin siitä puhutaan.
en ole ikinä kokenut mitään sellaista, joskus ollut ihastunut, mutta en muuta...
ja olen kyllä helvetin sitoutumiskammoinenkin, että... mä pidän mieluummin jätkät kavereina. vielä.
JA LUOJA ETTÄ MUA VITUTTAA TYYPIT JOTKA MENE TOISTEN VÄLIIN!!! *kiehuu*
terä olis mun mielestä huono, jos se ois pitempi, se on just sopivan lyhyt ja agressiivinen semmosenaan.
my sweet, sweet rock`n roll

salzaliini

mä inhoon myös tyyppejä jotka tulee suhteen rikkomaan!! Sellasten pitäs hankkia ihan oma elämä! Mulla on tossa tämän vuojen aikana ollu kaks ihan lupaavalta vaikuttavaa juttua mutta sama tyyppi vei sen jätkän multa nenän eestä ja sitte kehtas väitää päin naamaa,ettei mulla ees ollu niitten kans muka mitään! Kaikki mun kaverit oli aivan helvetin vihasia sille mutta mä en osannu olla,en tiiä miks,itsetunto ja luottamus mulla inaki siinä meni. :(
Juu,meillä on ens lauantaina koulua (korvataan joku päivä) ja minä+kuus muuta lauletaan maanantai koulun eessä.Great!! :)
Maanantai on muuten ihana biisi!
Ja mun mielestä tuo plastik on tosi hyvä levy!

Tulkaa ja tappakaa se kuka meiän välit rikko!Se on ihan slut barbie!! >:( olen tässä viimeviikkojen ajan huomannut että olen uudelleen retkahtamassa samaan jätkään yhä voimakkaammin.... :-/ help me...ja tää taas liitty hirveesti plastikkiin...

salzaliini

joo,mää voisin tulla sille ainaki sanoo suorat sanat!!
Oliko se muija sun kaveri?
Mää huomasin kans ettei tää liity mitenkää plastikkiin.. :) No,tehhäänkö uus aihe: "Rakkaus Huolet" ;) **ViTSi!** :D
Juu,kylläpä se elämä taas kohtelee!
Kauan sää olit sen jätkän kans? Jos oot "lievästi" crush on siihen vielä vuojen päästä ni oot rakastunu!
Love is pain,when it's real... (motto..) :)

KatjaRock. Kone kettuilee

Ketään ei voi pakottaa tuntemaan mitään.

2 + 2 = 5

onneks ihmiset yleensä tuntee jotain. vaikkakin jotain pahaa ja huonoa välistä.wirtanen pistää sen hyvin, "kun maistaa asfalttii niin vasta silloin jää paikalleen".

salzaliini

no se on todellaki hyvä et ihmiset tuntee jotai,eihän sillon oisees elämää jos ei tuntis mitää!
mä en tajuu sellasiakaa ihmisiä jotka pystyy aina vaan pettämään eikä sen jälkeen tunne tehneensä minkäänlaista virhettä,sellaisiakin ihmisiä on.. surullista mutta totta :(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.