Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

Painkiller

LainaaMun mielest taas Kiilal ei o ainuttakaa huonoo biisii  8-) Vaikka paras onki Syöpä. Mut siis.. en mä vaa löydä siltä levylt huonointa. Tai yhtää huonoo.

No muotoillaan se sittten niin, että "biisi josta pitää vähiten" ;)

[tuuli]

Musta Kiilalla on yksi huono biisi, ja se on Laululintu. En ole tykännyt siitä missään vaiheessa, enkä mielelläni sano musiikkia huonoksi, mutta Laululintu on huono. Se varmaan on kans näitä biisejä, että sitä joko rakastaa, tai inhoo.  ::)
allekirjoittanut

Tepi84

No biisi josta pidän Kiilal vähiten on Armo tai Routa. Kyl se toi Routa on.
Haza haza

Painkiller

Rupes tekee kauheesti mieli kuunnella Kiilaa, mut en mä vaan pysty siihen :'(

Mä jaottelin noi Kiilan biisit kolmeen ryhmään lähes välittömästi kun olin levyn ekaa kertaa kuunnellut.

1. Ryhmä: Armo, Kuollakseen Elossa

2. Ryhmä: Syöpä, Pala Siitä, Pahempi Toistaan, Valon Juuri, Usko

3. Ryhmä: Routa, Laululintu

Kaukaa Lähelle-biisin sanat koskettaa mua syvästi, ja sitä en osaa oikein laittaa mihinkään ryhmään.

Mut Ykkösryhmän biisit kolahti muhun välittömästi, on Kiilan parhaat kappaleet. Kakkosen biisit myös tosi loistavia, vaikka nuo kaks muuta meneekin edelle. Kolmosessa on sitten just ne biisit mistä mä pidän vähiten. En sano niitä huonoiks, mut Kiilan huonoimmat.

jouhu

Mikä estää kuuntelemasta...?

Painkiller

Noo.. En vaan kykene siihen vielä. On rankkaa välillä kun kuulee Apulantaa vaikka baarissa. Ehkä vähän hölmöä..tai niin.. Mut parin kuukauden takaiset tapahtumat vaikuttaa vielä niin, et en oo pystyny kuuntelemaan :-/ Sori vähän epäselvä vastaus mut en nyt ihan suoraankaan viitsi siitä täällä puhua.

:)

*edit ja sori, ei olis pitänyt mennä sanomaan ettei pysty kuuntelemaan jos ei suoraan pysty sanomaan että miksei...tiedän että se on ärsyttävää >:( mutta kenties joku jotain sepustuksestani ymmärsikin.

[tuuli]

Routa on tehny muhun suuuren vaikutuksen. Ensin mua häiritsi samanlainen sointukierto Irinan Vastauksia kanssa, mutta tajusin, että Routahan on kymmenen kertaa parempi.  ::)
allekirjoittanut

Tepi84

No mut jotenki se vaa kuulosta Irinan Vastauksia kakkoselta. Tiedän et Toni on tehny sen biisin.. mut se jotenki hämää... mut sen takii se ei oo se biisi mistä pidän vähiten Kiilalta. Vaan se ei vaa kolahda niin hyvin ku muut. Vaikka ei se mikää paska biisi ookka. Mut siis... näin.
Haza haza

[tuuli]

Mut Kiila on hyvä levy.  ::)
allekirjoittanut

Tepi84

Kiila on PARAS levy :)
Haza haza

tila

en tiiä onko tästä puhuttu mutta mua häiritsee tämä http://koti.phnet.fi/uotilat/ssss.mp3
eikös ne ole tonin tekemiä molemmat

edit: tossahan siitä juuri puhutaan tässä todiste

Painkiller

Jep kyllähän ton huomas heti ja siks en koskaan oo oppinut pitämään Roudasta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.