Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

matonen

Mä oon samaa mieltä tosta laulusta, se on pikkasen liian hempeetä. Mut tykkään levystä, se vaan et melkeen kaikkien biisien alut kuulostaa joltain toisilta biiseiltä.  :-/ Syöpä, Armo ja Valon juuri.

[tuuli]

nojaa.. jättäisin ehkä 2 viimestä biisiä pois... ::) sit ois mahtava lätty! syöpä, pala siitä, usko, (se uskon jälkeen tuleva kappale  ::))! toi on täynnä helmiä!
allekirjoittanut

blind_eye

Minä tykkäilen kanssa <:
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

se kaukaa lähelle biisin ois kyllä voinut jättää pois, ei se edes kuulosta yhtään apulannalta.
älä tunnusta jos sattuu

[salzaa]

ite en oo saanu levyä vielä ees ostettua. kovasti kuolasin anttilassa vaan ei rahatilanne ollu samaa mieltä :/ jos tällä viikolla saisin ostettua.

Unenkansalainen

Kaukaa lähelle on just helmi!
Se on sitä kokeilua parhaimmillaan, olis saanut olla sellasta enemmänkin kyl. Tosin tuon kappaleen pilaa muutama kohta tai sanoitus, tosin en nyt muista mitä ne oli. mutta se kitara kohta siinä jossain välissä, se on oikein hieno. Se riffi siinä on oikein mukava.

Ja kyllähän taas aikoo syttyä tuosta Pahempi Toistaan biisistä. Se tekee ns. käännä se poissit minulle. Samallailla kävi siinä kipaleessa.

EDIT!: Unohtakaa tämä. Sekotin kouluhälinässä biisit prkl. Jeps siis tuohan on aika tyhmä, tosin liitty pitkälti Tonin omiin tunteisiin enemmän kuin muut biisit.

puska @ school

Hyvänä mittarina tässä levyn kuuntelussa toimii se, että aiheuttaako biisit kylmiä väreitä. Minulle ei ole vielä yksikään valitettavasti aiheuttanut. Hiekallakin vielä näin kävi, mutta Kiila ei vain jotenkin niin nappaa. Ihan hienoja biisejä siitä huolimatta.

[tuuli]

minä koko ajan vertaan tätä hiekkaan, ja mietin et, onko parempi, ja onko niissä jotain samaa. nyt tuntuu siltä että hyvä levy! pitkästä aikaa sellainen levy jota voi kuunnella melkein loppuun asti, ilman että pitää hyppiä kappaleitten yli. noita hitaita ois ehkä voinut olla hiukan vähemmän...

mistäköhän tulee seuraava single?  ::)
allekirjoittanut

pasi

Lainaa
mistäköhän tulee seuraava single?  ::)
meikäläisen suuri veikkaus on: pala siitä..
toivottavasti ei ole armo, koska radiot kuluttaisivat senkin biisin puhki!

Vilkku [duuni]

Jaahas, nyt näyttää olevan sen verran hiljasta täällä töissä et kerkee hetken avautua :D Vaikka oikeesti olis kyllä töitäkin..

Mutta, oon kovasti tykkäilly tosta levystä. Omat suosikit on Armo ja Routa mutta onhan siinä vaikka mitä kivaa. Noi lempparitkin taitaa aika pitkälti perustua jousiin, minä kun oon aivan hulluna semmosiin. Valon juuri on mukava, samoin Pala siitä, Pahempi toistaankin kuulostaa nyt vielä paremmalta ku aikasemmin.

Ekan kerran läpi kuunnellessa muistan kun tuli yhdessä kohdassa mieleen ajatus, että Tonin laulu kuulostaa jotenkin tosi hyvältä nyt. En tiiä johtuuko siitä että oon ite nyt ottanu laulutunteja ja sitä kautta ehkä kuuntelen muidenkin laulua nykyään vähän eri kantilta, mutta tollanen tuli mieleen.

Yhteenvetona siis ihan vaan, että tykkään, ja paljon.

matonen

PT:n perusteella oisin oottanu ehkä vähän ns. rankempaa matskuu ku sitten tuli. Mullakaan ei oo vielkään tullu mistään kylmiä väreitä, en oo VIELÄKÄÄN ehtiny ajatuksen kaa kuuntelee. Ehkä tänään...? ???

[tuuli]

Lainaa
meikäläisen suuri veikkaus on: pala siitä..
toivottavasti ei ole armo, koska radiot kuluttaisivat senkin biisin puhki!

minä mietin tuota ''pala siitä'':ää myös, mutta aika outoa; ei yleensä ole kahta singleä laitettu peräkkäisinä raitoina levylle.  ???
allekirjoittanut

Tepi84

Minä veikkaan että seuraava single on: Laululintu tai Syöpä..
Haza haza

Chibi

Itse en omista vielä muita Apulannan levyjä kuin tämän uusimman Kiilan. (Tietokone on kyllä täynnä Apulannan musaa) Tykkään paljon tästä levystä. Suosikkejani ovat Armo ja Pala siitä.

Lainaus Apulanta.fi sivuilta. Pala Siitä;
"Tuo sana-assosiaatio "tanssia miinakentällä" kumpuaa eräältä aikaisemmalta b-puoleltamme nimeltään Tulva. Siksi laitoin siihen sanan "taas" mukaan muistuttamaan alkuperäiskäytöstä."

Ihana juttu. Tulva on ihana biisi, ja tämä Pala siitä myöskin. Ja tuo "tanssia miinakentällä" lause kiehtoo jotenkin.  
Kaiken jälkeenkin vaikka nään mitä teen juoksen taas tanssien miinakentälle.

[tuuli]

LainaaLainaus Apulanta.fi sivuilta. Pala Siitä;  
"Tuo sana-assosiaatio "tanssia miinakentällä" kumpuaa eräältä aikaisemmalta b-puoleltamme nimeltään Tulva. Siksi laitoin siihen sanan "taas" mukaan muistuttamaan alkuperäiskäytöstä."

Ihana juttu. Tulva on ihana biisi, ja tämä Pala siitä myöskin. Ja tuo "tanssia miinakentällä" lause kiehtoo jotenkin.

taas miinakentälle? :D voi ei!!! mä luulin et se on taas MINÄ kentälle.  ;D o-ou... samoin mä luulin siitä valon juuresta, kun siinähän sanotaan ''Niin kuin varjona ilman hahmoa Josta kasvonsa vois tuntee'', ja kukapa taas kuuli väärin; ''Josta kasvonsa POIS TUNKEE'' ... mä oon toivoton.  :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.