Kesäaine - dvd

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 02, 2006, 07:41:40

« edellinen - seuraava »

Joulupukki(Guest)

LainaaJos tuosta deeveedeestä jotain negatiivista, niin jäin kyllä ehdottomasti kaipaamaan yhtä kokonaista keikkataltiointia. Sitä se jotenkin uupuu, niin risainen on kokonaisuus (tarkoituksella, onhan kyseessä aine kesän ajalta), mutta i alla fall...

vink vink
hidden track saattaapi löytyä jostakin jonkin DVD:n valikosta!
T:Joulupukki ;)

Painkiller

Juu ja on muuten todella piilossa :P

Tounakka

Arvasin, että sellanen löytyy. Joku vois vaikka yksityisviestillä pistää, että mitenkä löytää..?

[tuuli]

Ai että onko siellä oikeasti kokonainen keikka nauhalla katottavissa pötköhön?  :o
allekirjoittanut

aino-a

Eikös tässä varmaan tarkoiteta sitä Tavastiaa...? Joka ei kyllä ole mikään kokonainen. On muuten hauskaa huomata, miten lennossa vaihtelee perjantain ja lauantain keikat. Eturivin ihmisistä sen huomaa, kun vielä muistan ketä tuttuja tyyppejä siellä oli. :)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

jouhu

Ai, onko siinä kahelta eri keikalta laitettu sileen? Mie katoin sitä ihan niin, että se olis yheltä keikalta otettu. Mielenkiintoista..  :) Tuosta kyseisestä pläjäytyksestä ihmettelin hieman, miten jotkut saattaa tyyliin keskeltä biisiä katketa, esim. se Vahanen veisu tuntu jäävän kesken hieman oudossa kohtaa.

Tokya

mikä mikä piilo juttu. mulle pitää jotenkin kertoa, oon niin tohelo etten mitään löydä ;<<

[tuuli]

Etsikää niin te löydätte. Koputtakaa niin teille avataan. Haha.  ;D
allekirjoittanut

Reikaleipa

Painkiller

Se on ihan helppo löytää..ei oo ekalla eikä tokalla levyllä..

aino-a(Guest)

Vinkki:Verta.

(Eiks se niin mennyt...?)

Painkiller

Joo..nyt meni jo liian helpoks? :P

Tokya

eli son vikal levyllä ja verta? o..o mä en voi tajuta...

Tokya

löyty.

[tuuli]

Ihan pihalla. Nojaa... olipa taas turha kommentti.  ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.