Kesäaine - dvd

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 02, 2006, 07:41:40

« edellinen - seuraava »

Reikaleipa

blind_eye

Tuuli, tuo on epäreilua kun ensin alotat mut sit et kerro. :-?
Kerrokerrokerro ::) ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

No ei erikoisempaa.  :D Sitä vaan on nyt ilmassa, että Apikset kiertää jotain tuollaisia pikkutapahtumia.. ::)
allekirjoittanut

blind_eye

LainaaNo ei erikoisempaa.  :D Sitä vaan on nyt ilmassa, että Apikset kiertää jotain tuollaisia pikkutapahtumia.. ::)
Hm.. Ai minkälaisia? Missäpäin? :p

jouhu

Tuuli nyt vaan kertoo mitä tietää!  :)

[tuuli]

Kerron sitten kun tieto varmistuu.  ;D Se voi ihan hyvin olla joku onneton huhu.
allekirjoittanut

jouhu

Mistä oot huhun kuullut?

[tuuli]

allekirjoittanut

Reikaleipa

Siis huhun siitä että Al tulis Hyvinkäällekkö?

[tuuli]

Ääääää... Olen ainoastaan kuullut, että sitä on ilmassa, että Apikset kiertää tuommoisia keikkoja, että kaveris ei välttämättä valehdellut. En sano enempää.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Mitä "tuommosia" keikkoja? Nyt meikä on niin pihan perällä ulkona ettei tosikaan.  :-X

Tepi84

Siis ei Apis voi tulla sinne Sun dancedayhin.. vai miten nyt kirjotetaanka.. mä en edelleenkä usko siihen.. en usko et ne tulis Hyvinkäälle soittaa vaikka kuinka paljon maksettais... vai oisko jätkät sit muuttunu niist ajoist  ;D :o En tiedä... mut jotenki kuulostaa oudolta  :o
Haza haza

blind_eye

Tepi84

Tuuli nyt vaa kertoo kaiken :)
On niin ihana ja kiva :)
Haza haza

[tuuli]

No hei se nyt oli vaan sellainen sutkaus joka liittyy ainoastaan Kuopioon, eikä mihinkään muuhun!  :D Mitä nyt vain totesin, en tiedä teidän kaupunkien jutuista yhtään mitään.   :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.