Kesäaine - dvd

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 02, 2006, 07:41:40

« edellinen - seuraava »

blind_eye

..Kyllä sitä ollaan ennenkin Kuopioon matkattu.. :p
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

paheellinen(Guest)

Tietääköhän kukaan mikä se yksi laulu on mitä ne lauloi jollain keikalla, jostain mausteista yms? tahtoisin tietää, se oli hauska  ;D

Tounakka

Kuulostaa ihan siltä Mc4Eyezin "Jos ei osta mitään niin ei voi olla täällä" -rallilta.

"On vain yksi kastike, ja se on väkevä, se on niin väkevä. Mieto. Tulinen. ..." ei mennyt noin, mutta tuon tapaista. Minulle tuli mieleen. En tiedä kappaleen histüriaa.

gia(Guest)

Valaskaas nyt joku tätä epätoivosta, että mistä sen pätkän löytää jossa Toni selittää siitä evijärven nuorisoseuran lapusta?? (joka näytettiin siis tuomas &juuso experiencessä)
En löydä millään.

blind_eye

LainaaKuulostaa ihan siltä Mc4Eyezin "Jos ei osta mitään niin ei voi olla täällä" -rallilta.

"On vain yksi kastike, ja se on väkevä, se on niin väkevä. Mieto. Tulinen. ..."
Voi ei. Tuo on mahtava, mun kaveri hoki sitä koko Wanajan reissun  ;D

blind_eye

LainaaValaskaas nyt joku tätä epätoivosta, että mistä sen pätkän löytää jossa Toni selittää siitä evijärven nuorisoseuran lapusta?? (joka näytettiin siis tuomas &juuso experiencessä)
En löydä millään.

No varmaan siinä Evijärven keikan kohdassa? :P

Tounakka

Lainaa
Siitä ei ole erikseen, hähää. Lieneiskö kevään voittamisessa, no jok.tap. kolmen ekan joukossa.

blind_eye

Lainaa
Lainaa
Siitä ei ole erikseen, hähää. Lieneiskö kevään voittamisessa, no jok.tap. kolmen ekan joukossa.

Höhö, ei ollu mun vika, mä en tienny mut kaveri sano noin. :D

Reikaleipa

Vähän myöhässä ja offtopic, että ei se Apulanta sitten Sun Dance Dayssa Hyvinkäällä ollut, vaan pääesintyjäksi oli hankittu ah niin ihastuttava FLINCH! : D Voi jösses. Lämppärinä oli tosin ihan mukavan kuuloinen mättöbändi Kiana. http://www.houseofkiana.com/ Kannattaa kokeilla.

Rea

Tää taitaa olla jo vähän kuollut keskustelu, mutta kommentoimpa nyt kuitenkin :) Tää sai tosiaan ton apis dvd:n nyt vasta jouluksi, mutta voi kiesus että se on HYVÄ! Kolme päivää, tai yötä, peräkkäin kattelin sitä ja mahtavaa oli ^^ Äänitykset kusee välillä, mutta meininki on mahtava.
Tältäkin oli menny hidden tavastiakeikka ohi, et sitä etsiin nyt sitten :P
Akateemikko ja silti noin sekaisin

idiootti-ko

Tää on aivan huippu DVD!! Kun itse en kesällä päässy käymään festareilla joissa Apulanta esiinty.. niin ainakin saa katella niit nyt tuosta DVD:tä..  ;D

Nyt oon jo parisen kertaa katellu tuon läpi... Aivan huippu <3

FantX

Kesäaine - DVD on kyllä mahtavin omistamani dvd apiksen pojilta lentää älyttömän hyvää läppää ja biisit ovat mahtavia.
! Hyvä jätkät !

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.