Vinyylinen Kiila

Aloittaja KatjaRock, heinäkuu 10, 2005, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaa

Hahahahahahahahahahahahah! Voi voi teitä cd-ajan lapsia... pikkuveljen kaveri (kova hoppituottaja) just kysy multa vähän aika sitten, että onko sillä väliä miten päin ton vinyylin laittaa soittimeen. Minä siihen sitten vaan, että ei sen väliä jos kummallakin puolella on yhtä hyviä biisejä.  ;D ;D ;D
Paitsi että kyllä mä sen sitten loppujen lopuksi ihan itse sinne soittimeen laitoin ja kyllä sieltä jopa jotain kuuluikin :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Aapsu

Hieno homma, Blind Eye! Kyllä kaikkien musadiggareiden pitäis osata käyttää vinyylisoitinta. Nyt on uudemmillakin Apulanta-faneillakin hyvä syy opetella. Enkä siis tarkoita, että itse olisin joku pappafani ja kuhaillu jostain -93 vuodesta lähtien Apulannan parissa. Enkä omista niitä ekoja ep:itä vinyylinä. (Nyt meni pahasti selittämiseks...  :P)
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

pasi

mullakin on noita lp levyjä jonkin verran ollut, mutta soittimen hajottua myin niitä pois.. jäljellä taitaa olla rocky nelosen soundtrack :) pakko se on kai vielä ostaa uus lp soitin.

Aapsu

Lainaamullakin on noita lp levyjä jonkin verran ollut, mutta soittimen hajottua myin niitä pois.. jäljellä taitaa olla rocky nelosen soundtrack :) pakko se on kai vielä ostaa uus lp soitin.

Kannattaa ostaa Thomannilta Saksasta. Niitten halvin soitin maksaa 79e. http://www.thomann.de

Rockyn soundtrack. Heh  ;D

[tuuli]

aijaijai... mä suunnittelin että ostan uuden apulanta paidan.. kyllä nyt rahatilanne tökkii pahemman kerran, kun ''paljon voit saada mut kaikkee et kuitenkaan''.. ankkarockiin meni melkein viimeiset hilut. vaikka oishan se hienoa saada kuunnella apista lp:ltä! eih! liian hienoo.. mut... grääääh!!!!  :o :D
allekirjoittanut

hendu

munkin on pakko hommata, mut noi intin päivärahat ei oo isoja ja niillä ei herroiks eletä ;D
Temosen pomppubasso

Reikaleipa

hardsa

Onko tuo vain minun korvissa vai onko mulla soittimessa jotaki vikaa, ko kuulostaa, että tuo sois nopeampaa tuo vinyyliversio ko CD-versio. Ja pyöritysnopeus on se 33r.p.m.

Lerppa

Mustakin se kuullostaa hiukan nopeammalta vinyylillä. Pitäisi kai verrata kunnolla joku kerta..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

neliojuuri

Eilen maanantaina kävin omani hakeen postista!! Saapumisilmoitus tuli kylläkin jo perjantaina, mut tulin mökiltä kotiin vasta niin myöhään ettei ehtinyt enää postiin. Ja sitten olikin tuskaisaa odotusta koko viikonloppu, että posti aukeaa (olin kylläkin lauantaina kattoon Apulantaa Kuopiorokissa, että tais minimoida ton tuskan aika nollaan). Mut upea se on. Ja hyvälle kuulostaa.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

Aapsu

LainaaOnko tuo vain minun korvissa vai onko mulla soittimessa jotaki vikaa, ko kuulostaa, että tuo sois nopeampaa tuo vinyyliversio ko CD-versio. Ja pyöritysnopeus on se 33r.p.m.

Tuskimpa se vinyyli on ainakaan tarkoituksella nopeampi  ;D Luultavasti vinyylisoittimesi hienosäädöt ovat hieman pielessä. Tai sitten se on kasari-hifi-levari, jossa ei ole mitään säätöjä. Ja sen kyllä huomais, jos olisit laittanu sen vahingossa nelivitosella pyöriin  ;D Sillon olis ihan smurffimeiniki  :)

[tuuli]

oho... nyt ne loppu...
allekirjoittanut

puska

Meikä ei ehtiny ostaa. Mur. Noh, eipä mulla ole vinyylisoitinta, että ihan koriste-esine tuo olisi ollut.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

jea. vähän sama fiilis, puska. mutta saahan niitä vielä joistakin kaupoista? tai ainakin sai. ellei ne oo niistäki loppu.  :D
allekirjoittanut

puska

Täällä Pattijoessa kun asuu, niin aika toivotonta löytää jos ei lähe jostain kauempaa katteleen  :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.