ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Niinpä niin... samaa mieltä teidän kanssa ihmiset!
Sitä paitsi en mä vois tappaa ketään ihan vaan siks että ois ihan kauhee olo koko loppu elämän ja näin... Löytyyhän niitä sellasiakin ihmisiä jotka ei tunne sääliä tai katumusta eikä paljon muutakaan inhimillistä... Ja ehkä jotkut jotka on pelannut just esim. noita pelejä ei edes tiedosta mitä ne on sille jollekin tehnyt.. Surullista kyllä, sellastakin tapahtuu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mihin tämä maailma on menossa? Ei tietoa... Tuntuu, kuin olisi menossa koko ajan vain agresiivisempaan päin... Ei minkäänlaisia tunteita ketään kohtaan. Mennään ja tapetaan ja..muuta ilman minkäänlaista syytä. :-/ :'(

rautalintu

Saattaisiko johtua siitä, että mielenterveystyöhön suunnattua valtion budjettia pienennetään kokoajan? No ei, en tiedä.

Tonia siteeratakseni: "Maailma on niin kovin kummallinen paikka."
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

LainaaTonia siteeratakseni: "Maailma on niin kovin kummallinen paikka."

Tuo on oikeen hyvä lause maailmasta, ja täysin totta :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Kyllähän telskulla yms. väkivalta peleilläkin on ollut selvä vaikutus väkivaltaisuuden lisääntymiseen.

Meidän luokan pojat on jo kaksi kertaa aiheuttanut yhdelle luokkamme pojalle aivotärähdyksen eikä ne silti tajua lopettaa sitä hakkaamistaan. Sitten ne vielä kehtaa väittää että kaikki ne jutut on vahinkoja. Ihan vahingossa joo tarrasin sitä niskasta ja hakkasin sen päätä seinään ja lopuksi vielä paiskasin lattialle. Suututtaa niin kovin paljon  >:( :-[ >:(

Lerppa

Tollanen ärsyttää mua mielettömästi kun pitää viattomia hakata!!!

salza*

viime vuonna ku olin ya:lla ni meiä koulussa seiskaluokalla oli semmone poika jota muut kiusas..erityisesti semmone yks kusipää penikka. noh, se kiusattu sitte puolustatui kerran siltä kiusaajalta nakkaamalla sitä semmosella pikkusella puupalalla, niin se kiusaaja otti sitte puukon ja löi sitä selkään... ja sillä samalal viikolla tapahtu 3 muuta hakkausta meiän koulussa!!

rautalintu

Eikö kukaan puutu tollaseen koulussa? Onko opettajat ja muut niin sokeita etteivät huomaa? Meillä yläasteella ne ainakin tuli heti väliin suunnilleen selkääntaputtamisesta..
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

joo,siis se kiusaaja joutu hoitoon,mutta saa mennä ens vuonna takas siihe kouluun jos haluaa.. se on hullua mun mielestä..

JenniThaApisFAni

toi ei oo kivaa...siis tollanen kiusaaminen....miksi se päästetään samaan kouluun takasin??? ei ymmärrä ei ymmärrä..... mutta eikös tässä ollu aiheena ilona-kappale...??

mun mielestä se on hyvä kappale, mulla on siihen liittyen hyviä sekä huonoja muistoja.... oisko ollu seiska luokan ajan aina jos kuuntelin ilonaa ni alko itkettää... :'(  mut ei enää..
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

jouhu

Vähänkö törkee toi tommonen kiusaaminen!!! Eikö tommosesta joudu nuorisovankilaan tai vastaavaa, tai putkaan tai jotain?

Lerppa

Miettiköhän se selkään puukottaja että siitä olisi voinut kuollakin! kamalaa...  >:(
Jos ootte nähnyt leffan "Anna hyvän kiertää" siinähän, se poika kuolee puukosta, ja vaan siks että meni auttamaan kaveriaan jota kiusattiin... sairasta! On muuten tosi hyvä leffa, ainoo vaan että hirveen surullinen.

Ronjaronjanen

Useinkaan se ei vaan auta vaikka opettajat puuttuisivat asiaan. Ne vaan tulee päivittelemään kuinka vakava tilanne on mutta ei ne kuitenkaan saa mitään oikeasti aikaan. Pitäisi saada ne kusipäät itse tajuamaan miten typerää se niiden kiusaaminen on ja pyytämään anteeksi, mutta usein se on todellakin liikaa toivottu.

Yhtä kaverianikin kiusattiin paljon vielä viime vuonna ja voisin lyödä aika paljosta vetoa etteivät ne kiusaajat vieläkään tajua miten saatanan tyhmiä ne oli ja miten pahalta tästä kaveristani yhä tuntuu  :(

*tuuli

iik! mä vihaan fyysistä väkivaltaa! ja pelkään! siis toi salza*n puukkojuttu... kääk! mä kyllä vaihtasin koulua jos tommonen huligaani olis meidän koulussa! luojankuola ( ! ), eli onneks ole. Nuorisovankilaan tai johonki koulukotiin joutas tollaset skitsofreenit! mielellään niinku elinkautiseen hoitoon!

ja sit vielä tosta vielä vähän aikaa sitten puhutusta peliasiasta että jotkut oppii väkivaltaa räiskintä peleistä. se on minusta aivan totta. ja siksihän jokaisessa pahemmassa räiskintä pelissä jonka suhteen näin voisi käydä on ikäraja. 15 vuotta, joissakin saattaa olla enemmän. näin ollen jotkut viisaat ihmiset ovat ajatelleet että 15 vuotiaat osaavat jo ajatella että peliähän se vain on. mutta kun jotkut 10 vuotiaat jotka luulevat sen tajuavansa, mutteivat sitä ehkä kuitenkaa tajua. He oppivat väkivallan käytön kun menevät pelaamaan pelejä jotka ovat heiltä kiellettyjä. Sama koskee elokuvia. Ei ne ikärajat niissä ihan turhaan ole vain meidän kiusaksemme!!! >:(

vielä tosta opettaja jutusta. kyllä mä luulen että jos nyt ihan hirvee puukkotappelu syntyis keskellä koulun pihaa ja jo(t)ku(t) ope(t) huomais sen niin varmasti se/ne tulis edes jotenkin väliin. eihän opettajat voi vain katsella ikkunasta peläten että jos mä nyt menen tuonne niin mäkin saatan loukkaantua. tai no... joku voi ehkä ollakin.... :-/

salza*

kyllä ne 10wee nappulat pelaa niitä k15 pelejä. omistan kato sellasen serkun.. paitsi se on ehkä jo 12w. :D
ja kyllähän ihmiset kattoo jotai k18 leffojaki,vaikkei oo 18w. esim minä katoin sen manaajan 14weenä ekan kerran enkä uskaltanu nukkua seuraavana yönä..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.