iik! mä vihaan fyysistä väkivaltaa! ja pelkään! siis toi salza*n puukkojuttu... kääk! mä kyllä vaihtasin koulua jos tommonen huligaani olis meidän koulussa! luojankuola ( ! ), eli onneks ole. Nuorisovankilaan tai johonki koulukotiin joutas tollaset skitsofreenit! mielellään niinku elinkautiseen hoitoon!
ja sit vielä tosta vielä vähän aikaa sitten puhutusta peliasiasta että jotkut oppii väkivaltaa räiskintä peleistä. se on minusta aivan totta. ja siksihän jokaisessa pahemmassa räiskintä pelissä jonka suhteen näin voisi käydä on ikäraja. 15 vuotta, joissakin saattaa olla enemmän. näin ollen jotkut viisaat ihmiset ovat ajatelleet että 15 vuotiaat osaavat jo ajatella että peliähän se vain on. mutta kun jotkut 10 vuotiaat jotka luulevat sen tajuavansa, mutteivat sitä ehkä kuitenkaa tajua. He oppivat väkivallan käytön kun menevät pelaamaan pelejä jotka ovat heiltä kiellettyjä. Sama koskee elokuvia. Ei ne ikärajat niissä ihan turhaan ole vain meidän kiusaksemme!!!

vielä tosta opettaja jutusta. kyllä mä luulen että jos nyt ihan hirvee puukkotappelu syntyis keskellä koulun pihaa ja jo(t)ku(t) ope(t) huomais sen niin varmasti se/ne tulis edes jotenkin väliin. eihän opettajat voi vain katsella ikkunasta peläten että jos mä nyt menen tuonne niin mäkin saatan loukkaantua. tai no... joku voi ehkä ollakin.... :-/