Onko kellään..

Aloittaja Mort, toukokuu 06, 2002, 06:49:25

« edellinen - seuraava »

vik

ehtii.

itsellä vaan on se "pakko kuulla uutta Apulantaa nytheti" vähän vahvoilla.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Ihmisillä ei ole kiire kokemaan niinkun ite mitään uutta. Ennemmin ihmisillä on kiire kokemaan kaikki se, minkä muutkin on jo kokenu. Etteivät tunne itteään huonommaksi eivätkä jää paitsi mistään.

Mulla ei ole kiire ;D

Minä en ole tainnut kuulla sitä Neliöjuuri-biisiä. Nyt kun sen tuohon kirjoitin, niin saattaapi sittenkin olla että kuullut olen.
Time goes on, I wont.

vik

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minäkään en Neliöjuurta ole kuullut.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

tulee kyllä hyvät feelingit, kun sen kuulee.

viime marraskuussa vedeltiin pitkin Tampereen katuja jollain ihme rämäautolla, kuunneltiin juuri sitä sinkkua miltä tuo löytyy ja matkattiin Pakkahuoneelle Apulannan keikalle. ai vitsi. autossa oli ahdasta, ulkona kylmä ja musiikki raikasi. iih.

kreisi_greippi

mä haluaisin asua tampereella.

Hiltsu

Tampere on varmaan hieno kaupunki. Ainakin mitä mä muistan siellä joskus käyneeni.

KatjaRock

Tampereellakin asuu vähän ihmeporukkaa. Kyllä tämä Muonio on ykköstä :D
Time goes on, I wont.

Vilkku

No ainakin baarien perusteella selvästi :D
[ -You should see my scars- ]

vik

kokeilkaahan Poria.

örr.  >:(

kreisi_greippi

oon mä tampereella usein käyny, heti ekalla kerralla kolahti jotenkin. ja siellä on paljon kulttuuriin liittyvää...mä olen teatteri himinen, siitä se ehkä johtuu.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.