Onko kellään..

Aloittaja Mort, toukokuu 06, 2002, 06:49:25

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

jumakautan junaan päivää, ei ole huolen häivää...Matti Näsä on yks kummeli-hahmo- se laulaa sellasen toyata laulun.  :)
my sweet, sweet rock`n roll

kreisi_greippi

ja kiroilee ja juo kaljaa.

Hiltsu

Kiva. En minä sellaista muista.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Purista perseellä normaalisti, SILAKKA, SILAKKA.

Heii, potkiin seinään. rane on kingi!

Mahtavaa. tykkään kattoa ihmisiä, jotka on minuakin tyhmempiä  :P
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

kuka on kingi? rane on kingi. kuka on kingi. no rane. mun veljellä on se biisi levyllä. 8)

KatjaRock

Heii. Minäkin tahdon semmosen biisin  :D
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

;D
minä nauran sille usein. sillä on myös niitä "hevi" biisejä. saku ja spiidi.

Hiltsu

Minä haluaisin kuulla sen.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

asiasta varmaan viidenteen...sattuiko kukaan kattomaan eilen maikkarin maanantai-illanleffan?en muista nimeä mut se kerto orjista.se oli ihan kamala!!!en oo ikinä nähny mitään niin järkyttävää!!mä pystyn yleensä kattomaan ihan minkä kauhuleffan vaan mut toi oli jo liikaa...se oli ihan hirveetä miten niitä orjia kohdeltiin,hakattiin ruoskalla ja laitettiin jonnekin laivan pohjalle alasti kahleisiin lukittuna!mä olin niin järkyttyny etten pystyny ees itkemään!sehän oli kylläkin vaan elokuvaa mut sellasta on oikeestikin ollu olemassa...siis ihan kauheeta!! :'(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

En katsonut onneksi. En varmasti olisi pystynyt. Kerran katsoin jotakin sarjaa missä oli orja, niin laitettiin kaulasta roikkumaan johonkin ladon kattoon ja hakattiin melkein kuoliaaksi siinä, kun ei halunnut olla orja.
Niitähän myytiin jossakin huutokaupoissa, kuin eläimiä.
Ihan kamalaa kohtelua joillekin. Onko sellaista vielä jossakin?

ei toivottavasti!!kukaan ihminen tai eläin ei ansaitse sellasta kohtelua!!(paitsi ne jotka on jollekin niin tehnyt..) nyt pitää taas sanoo näkemiin koko porukalle täällä kun joudun mökille ja tuun vasta sunnuntaina!! :( palaan sit ens viikol taas kuvioihin..:) moimoi!

Hiltsu

KatjaRock

Mulla tekee pahaa noi orja-jutut. Maikkarilla on se sarja, Juuret. Se on aivan hirveä. JOtenki en vain haluais myöntää, että ihmiset on ollut niin paskoja. Ja on edelleen.
Time goes on, I wont.

en oo kattonu ohjelmaa juuret,enkä tuu kattomaan..
kauheeta muuten se juttu ku se poliisikoira kuoli! :'( mua säälittää aina enemmän eläinten ku ihmisten kuolema...

Vilkku

Minä pidin aika erikoisena, että maikkari päätti uutisissa ihan näyttää kun se koira ammuttiin. En siihen osannu varautua ja menin ihan sekasin sen jälkeen... Itkin kani sylissäni. Ja tän päivän iltis päätti sitten oikein julkistaa kuvasarjan, kuinka mies teloitti koiran. Senhän minä juuri tahdoinkin nähdä.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.