Onko kellään..

Aloittaja Mort, toukokuu 06, 2002, 06:49:25

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Mä en osaa poistaa sitä sivuhistoriaa.
On mulla ensivuonna se ripari, mutta en tiedä vielä mihin menen. Tähän aika lähellä on varmaan suurinosa menossa, mutta voisihan se olla mukavaa mennä johonkin muuallekkin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Voishan se olla ihan kivaa tulla, jos pääsis.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Hiltsu

KatjaRock

Riparilla oli kivaa. Eksyiköhän taas aiheesta?  ::)
Time goes on, I wont.

joo,eksyttiin kai...hei mut tää on tosi vaikeeta puhuu vaan siitä aiheesta ku ois muutakin sanottavaa aina eikä jaksasis aina alottaa uutta aihetta...sori juge-setä... ::)

Hiltsu

Tää menee aina tälläiseksi. Sitä on jotenkin vaikea pysyä aiheessa.

kreisi_greippi

niinku yhesta aiheesta tulee mieleen toinen ja siita sitten seuraava jne. taalla ois sitapaitsi aika paljon eri sivuja jos JOKAISESTA uudesta aiheesta tehtais omansa.
mina kavin riparin tana kesana, ihan kiva kokemus, ajattelin isoseks pyrkia.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Joo. Sitäpaitsi nämä aiheet ovat aika paljon pois Apulannasta yleensä.

niinpä,mut ei kyl sitä aina ees keksi mitään apikseen liittyvää juttua...no mut tänään kuulin ekaa kertaa elämässäni RADIOSTA ilonan!en oo ikinä kuullu radiossa sitä soitettavan...hmm.

Hiltsu

Enpä mäkään ole kuullut koskaan radiosta. En sitä jaksa edes yleensä kuunnella.

mä kuuntelen aamusin ja jos en oo levynkuuntelutuulella...

kreisi_greippi

mä olen kuullu sen radiosta kans kerran.
mutta eiks tän systeemin tarkotus oo, että me apisihmiset voidaan vaihtaa mielipiteitä ja keskustella kaikesta, ja että meitä nyt vaan yhdistää apulanta.
my sweet, sweet rock`n roll

sitä mäki oon vähän ajatellu...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.