Onko kellään..

Aloittaja Mort, toukokuu 06, 2002, 06:49:25

« edellinen - seuraava »

Hiltsu

Onneksi en nähnyt. Pahaa tekee jo katsoa tuolla jossakin eläinsuojeluliiton sivuilla niitä koe-eläinten kuvia.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Minä olin juuri telkkarin edessä. En pystynyt katsoa, mutta pyssyn ääni kertoi kaiken. Pikkusisko alkoi hysteerisenä itkeä. Äiti ja isä totesivat yhteenääneen että meijän kanssa on mahdotonta asua. Kuulemma liikaa tunne-ihmisiä.  :P
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Radiosta tulee siitä poliisikoiran tapon näytöstä uutisissa.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

>:( :(
(en jaksa kirjoittaa)
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

maailma on julma.. :'( mä oon muuten taas messissä mukana,mökiltä pääsin tänään vihdoin ihmisten ilmoille! :) olin serkunkin luona osan ajasta.ja etsittiin hävinneitä ilosaarilippuja, jostain pienestä luukusta mentiin sisään paperinkeräykseen.liput löytyi. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Maailma on tosiaan julmaa.
Kiva, että olet taas mukana. Muutkin ovat nyt jossakin niin on ollut tylsää.

kreisi_greippi

minä käyn niin usein kuin voin. mutta kun tuo kirjasto on lähes ainoa vaihtoehto, enkä ole aina sitten kotona, niin ai ole kirjastokaan lähellä.
vaikka väliäkö sillä, kuhan joskus pääsee.

Hiltsu

Kyllä minä sen tiedän. Tuntuu vain tylsältä, kun täällä vain omia viestejä oli välillä. Nyt ei onneksi ole enää.
Meillä tämä kone on tässä ihan kotona ja nettikin on adsl. Tulee sitten oltua.

mä käyn koneella yleesä kirjastossa ja iskän työpaikalla...kotiin haluaisin netin mut porukat ei.. :(

kreisi_greippi

niin, isukin työpaikka on kanssa paikka jossa pääsee nettiin.
mutta sinne taas ei pääse usein. kirjasto rules!

hee,oon just kirjoastossa.. :) mä pääsen iskän työpaikalle onneks vaikka joka ilta.

Hiltsu

Mä en tiedä mitään iskäni työpaikasta. Siellä on jotakin ihme valoja mistä seurataan junia.
Täällä pääsis nettiin kirjastosta, jos ei olisi tätä omaa, mutta en varmaan uskaltaisi kirjoittaa mitään.

miten niin et uskaltaisi?

Hiltsu

Siis jos ne salasanat jää sinne jotenkin. En mä sitten tiedä, että jääkö ne, kun kirjautuu ulos. Tuskin niitä siltikään kukaan rupeaa mitenkään.

ai,mä poistan aina kirjaston koneilta sivuhistorian... :) eikös sulla hiltsu muuten oo ripari ens vuonna?mulla on..minnes oot menossa jos meet? mä meen tod.näk.oronmyllylle ku siellä töissä oleva tätini lupas maksaa sen jos meen sinne.ja en kyl haluis tän kunnan ripareille ku siel on kaikki tutut ihmiset..orolla on ihmisii eripuolelta suomee ja mä tykkään tutustuu uusiin tyyppeihin. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.