Provinssi & Ilosaari

Aloittaja Pirun morsian, huhtikuu 04, 2003, 10:48:12

« edellinen - seuraava »

Snake

www.keikat.netistä löysin just et Apis esiintyis Aitoon kirkastusjuhlilla,Powerparkissa,Ilosaares,Puustockis,Betonirockis,Kauhajoel,Koria-rollis,Ankas,raunarockis,oulus(kävelykadul?!?),pyhäjärven monitoimihallis,Raumrockis.Tammerfestis,Ruisrockis ja Räikkärockis.....

Aika outoo...pitääköhä paikkansa ???Miksköhä levy-yhtiös ei oo noit sitte ilmotettu....
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

No prkl. Provinssiin sieltä.
[ -You should see my scars- ]

Pirun_morsian

nii just! jos ne esiintyy tänä kesänä vähemmän ku yleensä, nii pitääks sitä mennä tommosii kohtalaisen pieniin mestoihin?
ei voi ymmärtää...  :(

Snake

Lisäks noi päivämäärät ei oikee pidä paikkaansa....outoo!!! ??? :-X ???

Pirun_morsian

mä en ainakaan luota noihin tietoihin lainkaan.. päivämäärät on ihan päin perseitä... ja että pojat menee oulun kävelykadulle, mut ei sit esim. provinssiin.. ja sielt puuttuu kokonaan Heinolassa jyrää ja himos, jonne apulanta on jo vahvistettu...  >:(

wicked.

noi on viime vuoden päivämääriä, vaikka perässä onkin se 03.
mitään Raumrockia ei tullutkaan eikä varmana tule tänäkään vuonna.

-taru

yhyy.. harmi jos ne ei tuu ilosaareen :'(..
No onhan noita muitakin keikkoi varmaan..

Pirun_morsian

laittaisivat nyt sinne levy-yhtiön sivuille tiedot ens kesän keikoista...

Snake

Nii todellaki vois laittaa sitä mukaa mitä festarit varmistuu...

Wanda

Apulannan PITI tulla viime kesänä ainakin Pyhäjärvelle, mutta ne sitten peruivat koko homman. Ei kuulema olisi tullut maksavia sen verran, että olisi kannattanut. >:( Luulen ainakin, että osa on edelliseltä vuodelta. :(
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Vilkku

YleX:llä sanoivat, että AL on esiintymässä Kaisaniemi Popissa eli ilmaiskonsertissa täällä Helsingissä. En tosin nyt muista päivämäärää. Mutta se on kyllä tosi jees. Paitsi jos työvuoro sattuu siihen päälle.
[ -You should see my scars- ]

Pirun_morsian

sinne siis! :D toivottavasti mullakaan ei oo sillo duunia...

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Voi perse jos se on samaan aikaan ku viimevuonna koska minä olen sillon RIPARILLA..!!! >:(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

mä olen nyt Provinseen suuntaamassa joka tapauksessa, vaikka tuskin tuo Lanta sinne ilmestyy. siinä määrin hyviä bändejä kuitenkin siellä; Tehosekoitin, Mokoma, The Coral, The Datsuns, QOTSA jne.
ja Kuolleet Intiaanit.

Raumanmerellä olisi lauantaina muunmuassa AL, TS ja YUP, mutta ei hei mulla ole varaa.  :P

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kilpikonna

oon kuullu huhuja et apis olis tulos provinssii, mut en oo varma.se oli jollain listalla varmistuneista, mut jos ei tuu ni pakko provinssiin on silti mennä!  ;D
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.