Apiksen festarikesä

Aloittaja Lerppa, toukokuu 05, 2004, 05:03:29

« edellinen - seuraava »

Maikki.

Minäkin laitan mustan lantapää paitani! ;D Moikkaillaan sitten jos/kun törmäillään :)! (enään 3 päivää! :D)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

LainaaVoisko kaikki ketkä on tulos myötätuuleen sanoa MINÄ. Sit tiedettäis suunnilleen, ketä sinne tulee ja voitais tosissaanki tavata jossain...? ::)

MINÄ

MINÄ!! Mut mulla ei oo sitä Lantapäät-paitaa, mut liikun kyllä seurassa missä on Lantapäät-paitoja..  :D Siellä sitten!!   :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Ei kukaan olis Myötätuuli lippujen tarppeessa? Myisin halvalla kun voitin yllättäen lauantaille ja sunnuntaille.

Tää on hirveetä kun yrittää päästä näistä eroon ja mul on vaan tää päivä aikaa...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Miksikäs et itse pääse sinne?
Mie aattelin laittaa sellasen lantapää kangaslapun miun laukkuun, kun meen festareille.  :)

hande^

Mun lantapää-paita meni pilalle. :( Se teksti on vinossa, eikä keskellä paitaa ja se on niin haalella, ettei näy kunnolla... Täytyy sen lisäks sit kans laittaa laukkuun joku kangassysteemi hakaneuloil kiinni... ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

minä olen tässä juuri lähdössä helsinkiin, hirveä kiire! :P Mie näin viime yönä jo unta myötätuulesta :)! juu.. mut nähellään sitten sielä.

emmi

LainaaTäytyy sen lisäks sit kans laittaa laukkuun joku kangassysteemi hakaneuloil kiinni... ;)

mulla ei oo viel lantapää-paitaa, koska ei oo rahaa ostaa mustaa t-paitaa eikä sitä väriä :(
mutta täytyy kans laittaa joku pieni lakanapalanen jossa lukee lantapää :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Minulla ei varmaan ole päällä mitään erityisen tunnistettavaa, mutta Lerppa ja Hande tulee varmaan nähtyä kuitenkin ni ne saa sitte esitellä muille ;D

C u tomorrow :) [Tai itseasiassa tänään].
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Mulla on musta hihamerkki, jossa lukee LANTAPÄÄ.... että siitä sitten vaan tulkaahan nykimään vihreän samettitakin hihaa immeiset 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

Onko kukaan menossa imatralle rock to the riveriin?
Mie ajettelin päästä sinne jotenkin ;D..
Äippä ei kyllä päästäis mutta ei se mitn, kyllä mie sinne vielä menen ;D :P Pakko nimittäin päästä jonneki muualle vielä kun ilosaareen!:>

Noidanmetsästäjä

Entäpä Oulun Rotuaari Piknikille? Sielläkin olis kiva käydä...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

rautalintu

Ankkaan? Nyt kun on näin ihana festarisääkin ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

Hitsi, mä olisin Ankkaan niin mielelläni mennyt. Mutta kun ei, niin ei.  :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

haa, minäpä olen menossa huomenna ankkaan  :P
toivottaan vaan että huomenna ei satais, nimittäin sielä kuravellissä ei oo kovin mukava rymytä  :D
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Kerrohan Emmi [ja muutkin paikallaolleet] sitten, millanen oli viimeinen Tehis-keikka. Otto uhkaili jossain että meinasivat hajottaa flyygelin, mutta luopuivat sitten siitä, ja päättivät keksiä jotain muuta.
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.