enkkulevyn paras biisi ?

Aloittaja Vilkku, syyskuu 05, 2002, 08:19:18

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

no kiva, että tekin ootte huomanneet Veritahrojen mahtavuuden...  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

2 + 2 = 5

you shouted all to loud on me...

kyllä se on ihan hyvä biisi.

HeikkiH

Mun mielestä ehkä paras englanniks on Drown (käännä se pois) se on hitti... Ja noita englanin kielisä biisei läytyy levyltä Viper Spank... Jonka voi tilata levy yhtiön sivuilta...
Se siitä sitten...

salzaliini*

viper spankiltä days on tosi hyvä biisi! meizi tykkää toooooooooosi paljon...!!

Kata

"Importilta" (kuten sitä kutsun) on Circles tai Hell Yeah. Ja Viper Spankilta on sitten Days.  :P

Kuulin muuten vähän aikaa sitten Yle X:ltä Circlesin  ;D Hienoa, että ne löytää noita muitakin Apulannan biiseja eikä vain niitä kaikkein suurimpia hittejä.

*Kiitos ja kumarrus*  8)

*tuuli*

hmm... vaikuttaa ettei aihe oo lähteny poukkoileen vaikka kolmisen sivua on jo textiä... ;) mä yritän jälleen päästä mukaan... :D
juu, nii enkkulevyn paras biisi on kyllä sanoituksien pohjalta circles; siis meinaan et sanat on aikalailla otettu siit viivakoodeista tyliin "on kaikki helvetin halpaa" ja "so fucking cheap is everything" jne... mut sit taas within on jotenki ihana kappale muuten... ;D semmonen kiva kibale :-*

*tuuli*

korjaan edellistä vaikka tää viesti alkaa jo vedellä viimeisiään kävijämäärällä; paras biisi on sanotuksien puolesta incomplete!!!!! ihanaaa!!!!

Lerppa

Kyllä se on Human Desert, aivan loistavan sujuvasti käännetty! Muutenkin kyllä hyvä biisi...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salzaliini*

tuo "so fucking cheap is everything" on iha mahtavan kuulone.. :D
-tää o taas näitä mun hyviä kommentteja- ;D

*tuuli*

mut incompleten sanat pistää nyyhkyyyn!!!! ihana!

vastaus_kaikkeen

Parhaat englanninkieliset apis-veisut ovat minun mielestäni Veritahrat(english mix) ja Days.. Daysin sanat ovat loistavat...

Wirtabiuha

Human Desert ja Days on loistavia.. Toi veritahrat on tosiaan kans tosi jees! (mä kyllä häpeäkseni jossain täällä mainitsen sen huonoimmaks biisiks mutta joo...) ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

En kyllä oo kuullu kuin pari apiksen enkkulaista kappaletta. No, toi teen angels, veritahrat (englanniksi), sitten toi reunalla enkukus oon kanssa kuullu... En oo tainnu kuulla muita... ::) :-[

KristalliEnkeli

jouhu ~> se Reunalla kpl:een enkkuversio on muistaakseni Bring me down.

Mä tykkään eniten mm. just tosta Bring me down kappaleesta, mutta myös Hours, Circles, Human desert ja Hell Yeah on mahtavia...kaikkihan ne on hyviä. en mä oikeen osaa niitä luokitella paremmuusjärjestykseen, mut sen voin sanoa, että kyllä ne suomenkieliset versiot on aina hieman parempia :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Myös mun mielestäin biisit ovat suomeksi parempia, paitsi Blind eye on ehkä parempi kuin Liikaa. Ja Circles parempi kuin Viivakoodit. Daysissä on kyllä hienot sanat.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.