Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

punainen

mikä sitten on hyvännäköistä,sehän on katsojan silmissä...Mä en oo vieläkään tajunnu millä perustein ne tyypit on ulkonäöltään sitten malleja? Siis mallithan ei oo (ainakaan minun mielestäni) koskaan mitään kaunottaria/komistuksia,ei ne kyllä perinteisen rumiakaan välttämättä ole,eikä persoonallisen näköisiäkään vaan just kai sitä keskitasoo mitä näiden välille jää eli mun mielestä tylsän näköisiä.

Toni on liian sielukas malliksi :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Lainaa´Toni on liian sielukas malliksi :)

Perhanan hyvin sanottu
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Plääh. Eilen jäi sen Lahden keikan nauhotus väliin, ja nyt selvis, että kun oon noita Undercovereita ottanu cd:lle nauhotuksen sijaan niin sieltä jäi sitten sen vaihtoehtohoitaja -jakso ilmeisesti kokonaan välistä.

Mutta kunhan noi muut edes saa..
[ -You should see my scars- ]

puska

Mulla taas jäänyt monesta jaksosta loppu pois ajastuksen reistailun takia.
Mutta voi kettu että eilen oli hyvä ohjelma. Toni hevosen selässä, se oli näky. Ja en jätkää ole koskaan nähnyt noin söpönä. Lässytti niille elukoille. Hehee.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Forgive me kun nyt vähän karkaan aiheesta, pakko vaan kertoa, että tossa pari vuotta sitten ratsastusleirillä ollessani ekana yönä jännittyneet pikkutytöt siellä supisi millä ponilla kukakin ratsastaa, kunnes yhtäkkiä joku kiljahtaa "Apulanta on paras !" Kyllä siinä meinasin revetä, että varmaan Tonin pahin painajainen toteutui :P
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Aijai! Nyt Toniin varmastikkin sattuu. :-/
Mutta, joo mustakin eilinen jakso oli sulonen. :) Kun itse tykkään eläimistä, varsinkin kissoista, niin oli...mahtavaa.
Tonii en ole minäkään nähny tuollasena... söpönä, niinkuin puskakin sanoi. ;D

Lerppa

Novoisunperrrrkele......   >:( Mä unohdin ton eilen... istuin tässä koneella puol kahestatoista kahteentoista  :-/ Argh... kerrankin olisin ollut hereillä siihen aikaan ja eikun pitää saatana unohtaa  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

LainaaNovoisunperrrrkele......   >:( Mä unohdin ton eilen... istuin tässä koneella puol kahestatoista kahteentoista  :-/ Argh... kerrankin olisin ollut hereillä siihen aikaan ja eikun pitää saatana unohtaa  ::)
Lainaat multa sen videon  :)

Joo toi eilinen jakso oli todellakin.. ihana jakso  :D
Ja Toni on todellaki.. söpö  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

munki mielestä toi oli niin söpö ja ihana jakso. Toni oli niiin lutunen ku se lässytti niille eläimille! <3 :)
älä tunnusta jos sattuu

hande^

Jeps, mäki katoin ton jakson...! Toni oli kyl tosissaan oli aika lutunen, ku se puhu niille elukoille... Sit se ku se puhu niist koirist siel näyttelys, ni se on iha totta... :-[
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

:D Joo, kamala stressi!
Onhan se kamalaa, mutta vähän liioiteltua.
Muhkulle!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Muhkulle! Joo! ;Dminä ja sisko räkätettiin katketaksemme ohjelman jälkeen! ;D ihan kiva jakso.se on vaan niin hellyyttävää kun oon joskus kans nähny miten niinkin kovat miehet lässyttää puhuessaan lemmikilleen ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hande^

jeah! Sellast se on aina... Ku minä ja äiti mietittiin meille koiraa, ni iskä oli heti, et meille ei saatana mitään rakkii. ja se sano et minä lähen jos koira tulee... ;D Ja sit ku koiruli tuli ni se on ollu iha fiilareis. Keksiny sille kaikkii lempinimii sun muuta. :D (Sori, ku poikkes aiheesta... :-X)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Ei perkele että oli hyvä päätösjakso!!!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, todellakin!
Miun mielestä ehkä paras kaikista.  ;D Se oli jotenkin pelottavaa, kun Toni oli hypnoosissa ja kerto niitä kaikkia juttuja ja muutenkin, kun oli sielä Heinolassa.
En tiiä...
Tuli nyt tämäkin sitten koettua.. ;D Tonin oma ohjelma.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.