hmm... Kauko Starr.

Aloittaja vik, toukokuu 11, 2002, 06:06:51

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

minä tykkään valvoa yksin ollessani. saa lukea ja kirjotella ihan omassa rauhassa, eikä ole koko ajan veli/äiti paukasemassa sisään huoneeseen.
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Juu, samoin. Yksin on hyvä olla aina välillä. Mutta nyt on jaksettava töissä vielä 2 viikkoa ni sitte se on ohi...
[ -You should see my scars- ]

hairicco

yksin on ihmisen hyvä olla.
ja p.. täällä on kuitenkin
melko rauhallista. onneksi.
pidän näistä pihien
lappilaisten kansoittamista
pikkukaupungeista, joiden
supermarketit aukeavat jo seitsemältä,
koska ne ovat ainoita kauppoja 500km
säteellä.. ei nyt ihan. mutta kuitenkin.
kukaan ei luovu hiluistaan.
täytyy mennä kohta syömään poro.
alkaa jo hiukoa.

Vilkku

Missä sinä oikein taas olet ? Tule kotiin taas välillä :)

hairicco

jööps siis oon täällä pihien
lappilaisten maassa, jotka
luulee mua(kin?!) alkoholistiksi,
kun pummin leipäni eteen.

ja ei voi edes juoda. aina silloin
mua luullaan joksikin, kun en ole sitä.
(arvaa, kuinka useasti hgin
kaduilla kysytään hintaa.
pitäisi opetella joku venäläinen
fraasi. )

ei täältä kotiin pääse, ainakaan
hyvässä lihassa. paino putoaa,
(jess?!?!)

no joo on jo 7 jurdea kasassa.
vielä 1-2, niin pääsee pizzalle.
vegetariana 6 euroa. maitoa.
jykylässä se on 4 euroa. epistä.

Hiltsu

Yksin on tosi kiva olla. Saa olla rauhassa, eikä joku kysele aina jotakin tai käske tekemään mitään. Välillä tuntee itsensä aika yksinäiseksikin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Mitä??

Minä olen lappilainen. Ja ylpeä siitä.

Täällä ruoka ja muut maksaa muuten tuplasti sen verran ku muualla. Aika huimaa. Bensakin maksaa. Ja silti täältä en pois haluais lähtä.

MIkä olikaan alkuperäinen aihe? ::) Jeejee.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

jaa-a. ihan alkuperäinen oli kauko starrista.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Siis onko se Tonin soolo projekti.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Ei kai se sen enempää ole Tonin soolo ku koko Apulantakaan. Eiköhän siinä Sipe rumpuja lyö ja Tuukka bassoa näpyttele.

Time goes on, I wont.

Vilkku

Sipellä on varmasti hyvät käsivoimat. Tämä on taas näitä 'aivot narikkaan' -kommentteja, jotka täytyy vaan sanoa näin ihan bytheway.

Hiltsu

Voihan se olla.
Nyt kun tuon Katja kirjoitit, niin olen ihan samaa mieltä. Ennemmin en ajatellut kuin vaan, että Toni siinä ainakin varmaan laulaa. Hyvä minun on taas, kun en ole edes koko biisiä kuullut.

KatjaRock

:D Kyllä se Toni on. Et muuten ole paljoa menettänyt jos et biisiä ole kuullut. Kyllähän se aluksi nauratti. Sitten yritin etsiä niitä loistavia symbolisia juttuja. Enpä paljon löytänyt. Tällä hetkellä se on minun mielestä vähän tyhjä biisi. Varsinkin kun se tulee heti Hitaan jälkeen.

Kysykää huomenna, olen taas eri mieltä  :D
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Niin ne mielipiteet aina vähän muuttuu.
En ole Hidastakaan kuullut. Saastankin vain kerran.

KatjaRock

Saasta tulee Mafialta montamonta kertaa päivässä. Hidas on biisi, joka todellakin kannattaa kuulla.  :)
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.