Klara vappen,bara vatten!;)

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, huhtikuu 30, 2002, 04:34:15

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Tosi jees ku tänää pääsee pitkästä aikaa juhlimaan! 8)
heh.mä tein eilen vähän bisnestä...mun "rakas"(?!)tokaluokkalainen pikkuveljeni kinus kouluun johonki levyraatiin mun apiksen kolme-levyy ja annoin sen 2€:sta... ;D
Mitäs porukka aikoo tehdä tänään? pullistamaan kalloa? ::)
no eipä mulla tällä kertaa muuta kun että muistakaa tämä,bändit top 3:
1.Apulanta
2.Nirvana
3.Tehosekoitin  :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

minä olin eilen teinidokaamassa kahdeksan kuukauden tauon jälkeen. meinasin mokata pahasti, mutta kontrolli piti onneksi. nyt pidän kyllä taas pitkän tauon, ei sovi mulle alkoholi.

bändeistä tärkehin on Apulanta, sen jälkeen taitaapi tulla Tehosekoitin, MKKK, Weezer ja Oasis.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

Apulanta on ykkönen. sitten ei ole niinkään väliä. ;D en osaa laittaa tehistä, donkkareita, weezeria, backyard babiesia, yötä ja monia muita mihinkään järjestykseen. ne on kaikki niin hyviä!
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Lanta-apu
Don Huonot
CMX
ei
onnistu.
liian
vaikeaa
tällanen
järjestykseen
laittaminen.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Minähän sanoin!
(ihanaa päästä kerrankin sanomaan noin)

KatjaRock

On muuten kaikkein kauhein lause. Varsinki äipän sanomana.  ;D
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Jep. Ja minä saan kuulla sitä usein ja useilta...mä kun oon (tahtomattani) aikamoinen sähläri.

Vilkku

Mutta täytyy se tunnustaa että on se ihana tunne kun on pitkään tietänyt olevansa oikeassa ja lopulta pääsee sanomaan, että minähän sanoin...
*nauttii julmasti toisten kidutuksesta*
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Mutta minulle joudutaan usein sanomaan, että olin minä sitten lopultakin oikeassa. ;D 8) Kun sanoo asiat mahdollisimman monimutkaisesti saa kaverit hiljaiseksi vähäksi aikaa, kun ne miettii, mitä sanoin. ja sitten, ah! ;)

Vilkku

Voi onnellista. Minä en ikinä taida olla oikeassa. :D Olen myös hyvin huono tunnustamaan, että olen väärässä. Pienenä aina kieltäydyin katsomasta jos jollain oli virallinen todiste jostain asiasta ja sanoin, että "en usko, mä en näe mitään". Taidan olla harmillisen hankala tapaus.

KatjaRock

Noloon valoon joutumista ei voita sitten niin mikään.
Time goes on, I wont.

Vilkku

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minäkin luulen olevani aina oikeassa. En kyllä ainakaan myönnä, että olisin väärässä.
Kaveri tuon Apulannan Maanantain vei koulun levyraatiin niin hävis. Luokan pojat ei oikein tykkää. Ne onkin kyllä vähän tyhmiä. Kun yks sanoo, että Apulanta on huono, niin kaikki on aina samaa mieltä, ja sit kun joku on, et se on hyvä niin kaikki tykkää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.